تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

قیمت خرید تضمینی گندم تعیین شد

  • کد خبر : 38441
  • 03 آذر 1392 - 18:09

    مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت : قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید ۱۰۵۰ تومان تعیین شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، عباس قبادی افزود: همه کالاهایی که دولت به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می کند ، مانند گندم ، برنج و جو در […]

 

 

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت : قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید ۱۰۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، عباس قبادی افزود: همه کالاهایی که دولت به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می کند ، مانند گندم ، برنج و جو در شرایط خوبی قیمت گذاری شده است و امیدواریم به بهترین شکل و میزان تولید و خریداری شود.

وی همچنین به موضوع کنترل و نظارت بر کالاهای وارداتی به ویژه مواد غذایی در مبادی ورودی اشاره کرد و گفت : همه کالاهایی که ازمبادی قانونی وارد کشورمی شود به لحاظ داشتن شرایط بهداشتی ، استاندارد و قرنطینه کاملا نظارت می شود.

قبادی با تاکید بر اینکه در ترخیص تمام کالاها بدون استثنا شرایط قرنطینه و موضوع های مربوط به بهداشت و استاندارد رعایت می شود ، افزود : گمرک و شرکت بازرگانی دولتی به کالاهایی که تاییدیه دستگاه های ذیربط را نداشته باشد ، اجازه ورود به کشور نمی دهد.

وی با اشاره به برگشت محموله گندم وارداتی به علت نداشتن شرایط قرنطینه و استاندارد به کشور مبدا گفت : برای نمونه ۲۰ روز پیش محموله گندمی را خریداری کردیم که قبل از کارهای گمرکی برای تخلیه و ترخیص ، در داخل کشتی آزمایش شد و چون استاندارد ما رعایت نشده بود ، برگشت داده شد.

قبادی افزود: اخباری که پیرامون این موضوع ها در جامعه دیده می شود ، شایعه و کذب است و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند باید پاسخگوی اظهارات خود باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.