کد خبر : 38468
تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,010 بازدید

گزارش تصویری / جلسه ی علنی شورای شهر خرم آباد / انتخاب سرپرست شهرداری

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

1

 

2

 

 

6

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

28

 

 

29

 

 

 

30

 

 

31

 

 

33

 

 

34

 

 

32

 

 

35

 

 

5

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

شرفي در گفته :

رستم كوشكي – آشتياني و جهان آرا به نصيري پشت كردند و در راي گيري همراه با رضا بيرانوند – حسين پور – آذري- طهماسبي – اقبالي به عيدي بيرانوند راي دادند و تنها محمد مهرابي – سيفي – عزيزپور – حاصلي و وفايي به نصيري راي دادند

[پاسخ]

خرم آبادی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۴ آذر , ۱۳۹۲ ۰۱:۰۹:

وا اسفا که امثال آقای کوشکی ، آشتیانی و جهان آرا می خواهند شهر را آباد کنند . نامبردگان محترم ! اطمینان داشته باشید در حافظه تاریخی مردم ، در کنار فنا کنندگان پتروشیمی لرستان ماوا خواهید گزید و آیندگان از شما بیزاری می جویند .

[پاسخ]

سهراب فرشاد در گفته :

تشکر از عکسای قشنگ و حرفه ای شما دوست عزیز

[پاسخ]

کیومرث در گفته :

حیف مردم که به امثال اینها رای دادن مشکل نصیری چی بود رایم حرامتان باد

[پاسخ]

ابراهيمي-شهرستان دورود در گفته :

آفرين براعضاي شوراي شهر خرم آبادكه شهردار نمونه را بركنار كردند……..

[پاسخ]

احمد در گفته :

درود نصیری که برای آبادی شهر خرم آباد تلاش خود را انجام داد

[پاسخ]

بازگیر در گفته :

امیدوارم شهردار جدید چند شهر از این را گشته باشند و بتوانند وضعیت خرم آباد را نسبت به شهرهای دیگر بسنجند..واقعاً وضعیت شهر حداقل از نظر سنگ فرش پیاده رو در وضعیت نامناسبی است.

[پاسخ]

رستمی در گفته :

متاسفانه ما لرستانی ها مدیران مجرب و دلسوز و کارآمد را نگهداری نمیکنیم. یا آنها را فراری میدهیم یا برکنارشان میکنیم یا تخریب و یا …. نمونه های بسیار زیادی هم برای این جمله دارم. همین مدیرانی که در این سه ماهه شروع کار دولت جدید عوض شده اند نگاه کنید کی بجاشون اومده؟!!! کدامیک از این مسئولین جدید قویتر، مجربتر، بالاتر و یا حداقل همسنگ مدیران قبلی هستند؟ همه اداراتی که مدیرانشان عوض شده اند دستخوش پسرفت و رکود شده اند. شهرداری هم مثل بقیه جاها!!!! خلاصه اینکه این آقای سرپرست جدید شهرداری هم دو راه بیشتر نداره اگر خوب کار کنه که به سرنوشت مدیران قبلی دچار میشه یعنی عزلش میکنن ولی اگر دوست داره تو این جایگاه دوام داشته باشه بهتره برای توسعه و ارتقاء وضعیت شهری هیچ کاری نکنه و اجازه بده شهرمون درجا بزنه، اینجوری خیلی ها طرفدارش میشن!!!

[پاسخ]