تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

معارفه ی سرپرست شهرداری خرم آباد انجام شد

  • کد خبر : 38515
  • 04 آذر 1392 - 18:19

  به گزارش میرملاس نیوز ، طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی خرم آباد و جمعی از مسئولان این شهرستان سرپرست جدید شهرداری خرم آباد معارفه شد. فارس : رئیس شورای اسلامی خرم آباد ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری خرم آباد ضمن تقدیر از شهردار قبلی خرم آباد گفت: انتظار ما […]

F62B2733

 

به گزارش میرملاس نیوز ، طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی خرم آباد و جمعی از مسئولان این شهرستان سرپرست جدید شهرداری خرم آباد معارفه شد.

فارس : رئیس شورای اسلامی خرم آباد ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری خرم آباد ضمن تقدیر از شهردار قبلی خرم آباد گفت: انتظار ما از شهردار جدید خرم آباد این است که بتواند پروژه های عمرانی این شهرستان را با جدیت دنبال کند. 

محمدمهرابی عنوان کرد: شهردار جدید خرم آباد باید تلاش کند، چرخ کاری شهرداری از کار نیفتد.  وی یادآور شد: باید تلاش شود که سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان تقویت شوند.  مهرابی تصریح کرد: اگر سرمایه گزاری در شهرداری صورت گیرد، می توانیم یک هزار نفر توسط بخش خصوصی مشغول به کار شوند .

 پس از سه ماه از عمر شورای چهارم و چندین جلسه برای انتخاب شهردار خرم آباد یحیی عیدی بیرانوند به عنوان سرپرست شهرداری خرم آباد انتخاب شد.

هفدهمین جلسه شورای چهارم خرم آباد جهت انتخاب شهردار این شهرستان شب گذشته با حضور تمام اعضای شورا و خبرنگاران در خرم آباد برگزار شد.

پس از سه ساعت گفت وگو میان اعضای شورای شهرستان خرم آباد با برگزاری انتخابات یحیی عیدی بیرانوند با کسب هفت رای از ۱۳ رای به عنوان سرپرست .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سلام. لطفا حجم عکسهاتون رو سبک کنید و گرنه گزارش تصویری هاتون بی نتیجه است. من با رایتل ۷۵/۳ نتونستم گزارش تصوی شهرداری روببینم.

  2. ضمنا تفکرات احمدی نژادی رو هم کنار بگدارید و به رای مردم احترام بگذارید و گرنه بینندگانتون به ۷درصد از میزان فعلی خواهند ر سید. برای این عدد هفت دلایل محکمی دارم. شما به فکر رسالت مطبوعاتی (از نوع وب) و خبر گزاری و خبر رسانی باشید. تفسیر ونتیجه گیری را بگدارید به عهده خوانندگان. من روزی چند بار سایت شما را می بینم. خواستم از فهرست ارجاعات خودم حذفتون کنم دیدم بهتر شده اید. خیلی از افراد مشابه من که (کنشگران سیاسی-اجتماعی) شبیه من فکر می کنند…موفق باشید…هر تفکری دارید قابل احترام، فقط منصف باشد. فقط منصف، فقط منصف. این راز موفقیت یک رسانه خوب است.

  3. مهندس نصیری داشت کار میکرد مردم لمس کردندکارهای ایشان ، از این شورای شهر که سیاسی برخورد می کنند و سیاسی هم نیستند و متخصص هم نیستند بیشتر از این انتظار نمی رود مصداق خودم کردم که لعنت بر خودم باد واقعیت درارد در مورد این قضایا

  4. نصیری دوستت داریم

  5. انتخاب یحیی عیدی بیرانوند به عنوان سرپرست شهرداری خرماباد را به ایشان تبریک می گویم

  6. فقط نصیری شایسته شهرداری است ا نشاله حرکت بد مهرابی که فقط دنبال سیاسی کاری و تبعیت از نماینده شکسست خورده خر م اباد در انتخابات مجلس است را در انتخابات اینده جبران میکنیم

  7. خرم آباد به این راحتی پیشرفت نمیکند چونکه هنوز (نه مردم ونه مسئولین) یاد نگرفته ایم چگونه و برچه اساس و معیاری انتخاب کنیم ، هنوز از گذشته عبرت نگرفته ایم ، قدر نیروی کار بلد و پاک را نمیدانیم . به راستی چرا نصیری برکنار شد ، عملکردش بد بود ؟! نیروی بهتری پیدا شده ؟ آقایانی که شهردار را تغییر داده اید مگر نه اینکه شما با رای مردم به شورایی شهر رفته اید مگر نباید به نظر مردم احترام بگذارید ، آیا مردم خواستار برکناری نصیری بودند؟

  8. نصیری که شهردار خوبی بود و شهردار فعالی نشان داد. چرا عوض شد. مگه هر دوره که شورای شهر عوض میشه شهردار هم باید عوض بشه. اینجوری خرم آباد پیشرفت نمیکنه.

  9. درود بر نصیری. چرا نصیری عوض شد. کارهای که نصیری می کرد ملموس بود.

  10. چرا نظر منو حذف کردید معلوم شد واسه سرگرمی سایت باز کردید مردم خرم ابادم بازیچه شماهان متاسفم………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.