تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

بیش از ۱۵۰میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب شهری در کوهدشت هزینه شده است

  • کد خبر : 3861
  • 30 فروردین 1391 - 21:37

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان کوهدشت از صرف ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار، برای احداث، اصلاح و توسعه، تجهیز آب و جمع آوری فاضلاب در این شهرستان خبر داد. افزود: مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این اعتبارات از سال ۱۳۸۸ تا پایان سال ۹۰ […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان کوهدشت از صرف ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار، برای احداث، اصلاح و توسعه، تجهیز آب و جمع آوری فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

افزود: مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این اعتبارات از سال ۱۳۸۸ تا پایان سال ۹۰ در بخش های اصلاح شبکه توزیع و انشعابات آب شهر کوهدشت هزینه شده است.

شفا نظر پور در گفتگویی اظهار داشت: در این راستا، ساخت ۳۱ هزار متر مخزن ۱۰هزار متر مکعبی جهت ذخیره سازی‌، اجرای خط انتقال چاه به مخازن بطول ۷۲هزار و ۸۰۰متر و ساخت ساختمان‌های شیر خانه، کلر زنی و نگهبانی، حفر و تجهیز تعداد هفت حلقه چاه آبرفتی با دبی ۶۰ و۱۲۵ لیتردر ثانیه،‌ حفر تعداد ۷ حلقه چاه آهکی با دبی مورد نیاز به مقدار ۳۰۰ لیتر در ثانیه جهت تامین آب شرب شهر کوهدشت و ساخت مخزن تعادلی به ظرفیت هزار متر مکعب و اجرای خط انتقال آنها بطول ۱۷ کیلومتر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و اجرا و تکمیل خطوط انتقال فاضلاب شهر به سمت تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت، اصلاح شبکه توزیع آب، توسعه شبکه آب شهر کوهدشت هزینه شده است. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان کوهدشت همچنین به فعالیت‌های انجام شده در شهرهای چغابل بخش رومشگان، شهر گراب بخش طرهان و شهر کونانی بخش کوهنانی اشاره کرد و گفت: برای حفر تعداد ۵ حلقه چاه ، اجرای خط انتقال آب چاهها به مخازن به مقدار ۴۶۲۶ متر، اصلاح شبکه توزیع آب و انشعابات بطول ۶۳ هزار و ۷۱۲ متر، ساخت مخازن هزار و دو هزار متر مکعبی جهت ذخیره سازی به ظرفیت چهار هزار متر مکعب و ساخت ساختمانهای نگهبانی، کلر زنی و شیرخانه در هر سه شهر انجام شده است.

وی گفت: علاوه بر این تکمیل اصلاح شبکه و انشعابات و پرداخت دیون به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و اصلاح خطوط انتقال مخزن به شبکه توزیع همگی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال از جمله فعالیتهای این شهرکت در این مناطق بوده است. 

نظر پور افزود: با اجرای این طرحها شهر کوهدشت دارای آب پایدار و با اضافه شدن ۳۰۰ لیتر آب به آب شهر، مشکل کم آبی مردم حل و پمپ های برق جهت پمپاژ آب انشعابات از مدار خارج شده و تعداد چندین روستا در مسیر خط نیز آب شرب شهری استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خسته نباشیذ .

  2. درود برمدیران بالیاقت خسته نباشید .شهروند ی از کوهنانی

  3. با سلام و خسته نباشید چه خوب میشد اگه قبل از رسیدن پاییز و زمستان تمام شهر ازفاضلاب بهره می بردند ازمسئولین خواهش میکنیم یک نیم نگاهی به کوچه شهیدلرستانی واقع درخیابان شهید مطهری نمایند تمام کوچه های اطرافمون فاضلاب رد شده به غیرازما فردا می بینی زمستان که شد تازه سازمان آب یادش میفده که ما را از گِل بی نسیب نکنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.