تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

نام مجتمع تفریحی شهر خرم آباد به “بام لرستان” تغییر یافت

  • کد خبر : 38679
  • 07 آذر 1392 - 11:06

    مشاور استاندار لرستان از تغییر نام مجتمع تفریحی چهارده معصوم خرم آباد به “بام لرستان” خبر داد. رضا سپهروند  اظهار داشت: بر اساس درخواست های مردم ولایت مدار، دانشگاهیان گرامی و روحانیون معزز استان و حسب دستور استاندار محترم مبنی بر پیگیری این موضوع ، تغییر نام مجتمع تفریحی چهارده معصوم خرم آباد […]

_MG_0102

 

 

مشاور استاندار لرستان از تغییر نام مجتمع تفریحی چهارده معصوم خرم آباد به “بام لرستان” خبر داد.

رضا سپهروند  اظهار داشت: بر اساس درخواست های مردم ولایت مدار، دانشگاهیان گرامی و روحانیون معزز استان و حسب دستور استاندار محترم مبنی بر پیگیری این موضوع ، تغییر نام مجتمع تفریحی چهارده معصوم خرم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود مکان های تفریحی، باغ وحش، رصد خانه و در دست احداث بودن مراکز تحقیقاتی در این مجتمع بیان داشت: در راستای تغییر نام این مجتمع مطابق دستور استاندار لرستان کارگروهی تشکیل شد.

 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان عنوان کرد: در این کارگروه نمایندگانی از دستگاههای مختلف اعم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، شورای اسلامی شهر خرم آباد، دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، آموزش و پرورش استان، دانشگاهها و اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حضور داشتند.

سپهروند افزود: در جریان برگزاری جلسه این کارگروه از میان ۶۷ نامی که برای مجتمع چهارده معصوم خرم آباد پیشنهاد شده بود نام ” مجتمع فرهنگی و تفریحی بام لرستان” برای این مجتمع  به تصویب اعضای کارگروه رسید.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. به نظرم دولت تدبیر و امید مشکلات استان را حل کرد و مانده این تغییر نام ان را هم انجام داد

  2. حاج رضا بازم مگر خود کاری بکی ………کور لر……دمت گرم

  3. سلام/ این اسم خیلی بهتره/

  4. آقای عزیز مشکلات لرستان و خرم آباد با تغییر نام درست نمیشوند. مسئولین هم فقط بلد هستند اسم عوض کنند و سمت های اداری را تغییر دهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.