تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رفتار نا مناسب با بنرهای عزاداری حسین (ع) در کوهدشت

  • کد خبر : 38696
  • 08 آذر 1392 - 2:08

به گزارش میرملاس، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا با برگزاری مراسم سوگواری در سه روز اخر دهه سوم محرم ، به همت یکی از بزرگان سرشناس کوهدشتی، با دعوت از سخنرانان مشهور کشوری، طی این روزها در این شهر برنامه ریزی شده است ا. در حالی که مراسم عزای حسینی حتی از مرزهای اسلام […]

index

به گزارش میرملاس، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا با برگزاری مراسم سوگواری در سه روز اخر دهه سوم محرم ، به همت یکی از بزرگان سرشناس کوهدشتی، با دعوت از سخنرانان مشهور کشوری، طی این روزها در این شهر برنامه ریزی شده است ا.
در حالی که مراسم عزای حسینی حتی از مرزهای اسلام عبور کرده و پیروان ادیان دیگر را نیز مجذوب خود کرده در شهر کوهدشت عده ای با پاره کردن برخی بنرهای نصب شده ای که زمان و مکان محل برگزاری مراسم بر روی انها نوشته شده بود،ماهیت خود را نشان دادند.
گرچه مردم دیندار و وازادی خواه کوهدشتی اجازه تکرار این چنین اعمالی را به این افراد ناآگاه نخواهند داد.
حضور مردم در صحنه البته چیزی از مسوولیت متولیان نخواهد کاست و امید می رود تا مسوولان کوهدشتی اجازه نهادینه شدن چنین رفتارهای ضد ارزشی ودینی را به این گونه جریانهای انحرافی ندهند و با دستگیری افرادی که مرتکب این رفتارها شده اند،عرق خود را به شهدای مظلوم کربلا و نیز مسوولیتشان نشان دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. یعنی کی بوده ؟
    چنین آدم هایی داریم واقعاً ؟

  2. سلام .این اقدام بسیار زشت را که کار چند نفر عقده ای وبی دین است را بشدت محکوم می کنیم وانتظار داریم محرکین وعاملان این کار را شناسایی ومطابق قانون ماه محرم با این شیاطین وغاصبین برخورد کنند. کوهدشت جای این شیاطین نیست

  3. چشمتان روشن

  4. نصب دوربین باعث جلوگیری از خیلی از کارهای ناشایست در سطح شهر ها می شود. متاسفانه کوهدشت به خیلی از شهر ها نرفته ؛ و این کار ناشایست توهین به کل مردم کوهدشت بوده.

  5. منظورش دوربین مدار بسته است . ایده بدی نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.