تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

هرمز نصیری از شهرداری ازنا انصراف داد/ تشکر از شورای شهر ازنا

  • کد خبر : 38799
  • 09 آذر 1392 - 19:05

    هرمز نصیری شهردار سابق خرم آباد و شهردار منتخب شورای شهر ازنا از انصراف خود برای شهرداری این شهر خبر داد. هرمز نصیری در گفتگو با خبر هرمز نصیری در گفتگو با مهر اظهار داشت: ضمن تشکر از شورای شهر و مردم شهر ازنا به خاطر حسن اعتمادی که به بنده داشتند انصراف […]

 

 

هرمز نصیری شهردار سابق خرم آباد و شهردار منتخب شورای شهر ازنا از انصراف خود برای شهرداری این شهر خبر داد. هرمز نصیری در گفتگو با خبر

هرمز نصیری در گفتگو با مهر اظهار داشت: ضمن تشکر از شورای شهر و مردم شهر ازنا به خاطر حسن اعتمادی که به بنده داشتند انصراف خود را از شهرداری این شهر اعلام می کنم.

وی بدون اشاره به دلایل انصراف خود بیان داشت: بنا به دلایلی توفیق خدمتگزاری به مردم خوب ازنا را نداشتم که جا دارد از ریاست و اعضای شورای شهر ازنا به خاطر اعتمادی که به بنده کردند تشکر داشته باشم.

بنابر این گزارش در جلسه شورای اسلامی شهر ازنا که عصر چهارشنبه با حضور همه اعضا برگزار شده بود پس از بحث و بیان دیدگاه ها، از میان ۶ گزینه نهایی، هرمز نصیری شهردار سابق خرم آباد را به عنوان شهردار منتخب جدید ازنا انتخاب شد که وی ظهر امروز پنج شنبه از انصراف خود خبر داد.

هرمز نصیری پیش از این شهردار شهرهای خرم آباد و کوهدشت بوده و در سال ۹۱ به عنوان شهردار نمونه کشور برگزیده شد.

پیش از این شورای شهر ازنا هادی امانی را در ۲۶ شهریور ماه سال جاری به عنوان شهردار منتخب برگزیده بود که به علت عدم احراز شرایط وی در کمیته انطباق، به دنبال معرفی گزینه جدید رفتند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.