تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار : رویکرد اصلی در تغییر و جایجایی مدیران اجرایی، شایسته سالاری مبتنی بر قابلیت های فردی است

  • کد خبر : 38802
  • 09 آذر 1392 - 19:11

  استاندار لرستان گفت: رویکرد اصلی و محوری در تغییر و جابجایی مدیران دستگاههای اجرایی در بخش ها و حوزه های مختلف استان، شایسته سالاری ،مبتنی بر توانمندی و قابلیت های مدیریتی افراد است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، مهندس هوشنگ بازوند افزود: برهمین اساس، ضمن پرهیز از هرگونه […]

 

استاندار لرستان گفت: رویکرد اصلی و محوری در تغییر و جابجایی مدیران دستگاههای اجرایی در بخش ها و حوزه های مختلف استان، شایسته سالاری ،مبتنی بر توانمندی و قابلیت های مدیریتی افراد است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، مهندس هوشنگ بازوند افزود: برهمین اساس، ضمن پرهیز از هرگونه شتاب زدگی در این خصوص، با انجام بررسی های دقیق علمی و کارشناسی و ارزیابی سطح کارآمدی و توانمندی مدیران و همچنین میزان رضایتمندی مردم، نسبت به تغییر و جابجایی و یا ابقای مدیران اقدام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر شعار و رویکرد محوری دولت یازدهم مبنی بر اعتدال، تدبیر و عقلانیت که مورد تایید مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قرار گرفت، اظهار کرد: هرگونه تغییر و جایجایی در عرصه مدیران اجرایی استان لرستان نیز باید مبتنی بر همین شعار و سیاست محوری موردتایید مردم  انجام شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص اداره برخی از ادارات شهرستانی توسط سرپرست، تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیر برای این دستگاههای اجرایی نیز به طور طبیعی براساس همین رویکرد و با انجام فرآیند مورداشاره انجام خواهد شد.

مهندس بازوند تاکید کرد: مردم انتظار دارند دولتمردان با توجه جدی و ویژه به سیاست اعتدال و عقلانیت در حوزه های مختلف اجرایی و مدیریتی فعالیت کنند، لذا هرگونه شتاب زدگی دراین حوزه و تاثیرپذیری از حواشی و نگاههای سیاسی دراین عرصه، موجب تضییع حقوق مردم و کند شدن روند رشد و توسعه استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لرستان اظهار داشت: مهم ترین ملاک برای تغییر مدیریت در سطح استان لرستان، خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی اقشار مختلف جامعه است و هر مدیری که نتواند دراین زمینه موفقیتی را کسب کند، یقین بدانید جای خود را به افراد توانمند، متعهد، متخصص و دلسوز در مسیر رشد و تعالی استان برای خدمت رسانی بی منت به مردم خواهد داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. جناب آزادبخت ازمخاطبین همیشگی سایت شماهستم نکنه کامنت مو سانسورکنی
    خیلی قبولتون دارم امانتدارخوبی باش برادر

    • آره امین جان کامنت منو سانسورمیکنی
      امین جان وعده من وتو ایشاله ۱۰۰ سال دیگه سرپل منظورم سرپل سیمره یا ذهاب یاکشکان نیست
      بلکه پل “صراط”

  2. رضایتمندی مردم=انتصاب مدیران شایسته از بین افرادهماهنگ با دولت تدبیر و امید و عدم ابقاء مدیران دولت احمدی تژاد

  3. جناب اقای استاندار انتصاب سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی با هیچ کدام از ملاک های مطروحه جناب عالی همخوانی ندارد .امیدوارم توجیه شمادراین فقره قابل قبول باشد.

    • دانشگاه ارث رسیده به چند مدیر است که از چندین سال پیش بین انها دست بدست میشود تا خدای ناکرده به دست نا اهلان نیفتد.

  4. شایسته سالاری، کارشناسی، علمی، کارآمدی ؟!!!!!
    چه واژه های زیبایی ؟!!! کاش واقعا” اینطور بود !!!!

  5. مگر با ظهور امام زمان مدیران فعلی برکنار شوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.