- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار : رویکرد اصلی در تغییر و جایجایی مدیران اجرایی، شایسته سالاری مبتنی بر قابلیت های فردی است

 

استاندار لرستان گفت: رویکرد اصلی و محوری در تغییر و جابجایی مدیران دستگاههای اجرایی در بخش ها و حوزه های مختلف استان، شایسته سالاری ،مبتنی بر توانمندی و قابلیت های مدیریتی افراد است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، مهندس هوشنگ بازوند افزود: برهمین اساس، ضمن پرهیز از هرگونه شتاب زدگی در این خصوص، با انجام بررسی های دقیق علمی و کارشناسی و ارزیابی سطح کارآمدی و توانمندی مدیران و همچنین میزان رضایتمندی مردم، نسبت به تغییر و جابجایی و یا ابقای مدیران اقدام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر شعار و رویکرد محوری دولت یازدهم مبنی بر اعتدال، تدبیر و عقلانیت که مورد تایید مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قرار گرفت، اظهار کرد: هرگونه تغییر و جایجایی در عرصه مدیران اجرایی استان لرستان نیز باید مبتنی بر همین شعار و سیاست محوری موردتایید مردم  انجام شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص اداره برخی از ادارات شهرستانی توسط سرپرست، تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیر برای این دستگاههای اجرایی نیز به طور طبیعی براساس همین رویکرد و با انجام فرآیند مورداشاره انجام خواهد شد.

مهندس بازوند تاکید کرد: مردم انتظار دارند دولتمردان با توجه جدی و ویژه به سیاست اعتدال و عقلانیت در حوزه های مختلف اجرایی و مدیریتی فعالیت کنند، لذا هرگونه شتاب زدگی دراین حوزه و تاثیرپذیری از حواشی و نگاههای سیاسی دراین عرصه، موجب تضییع حقوق مردم و کند شدن روند رشد و توسعه استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لرستان اظهار داشت: مهم ترین ملاک برای تغییر مدیریت در سطح استان لرستان، خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی اقشار مختلف جامعه است و هر مدیری که نتواند دراین زمینه موفقیتی را کسب کند، یقین بدانید جای خود را به افراد توانمند، متعهد، متخصص و دلسوز در مسیر رشد و تعالی استان برای خدمت رسانی بی منت به مردم خواهد داد.