تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

بافت شهری خرم‌آباد با سایر مراکز استان‌ها‌ اختلاف زیادی دارد

  • کد خبر : 38805
  • 09 آذر 1392 - 19:21

      سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: ‌قدیمی‌ترین آثار هنری بشری در خرم‌آباد ‌است که متأسفانه این شهرستان هنوز در زمینه بافت شهری با سایر مراکز استان‌های دیگر اختلاف زیادی دارد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس، یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از همه اصحاب […]

0 (15) (Copy)
 
 
 
سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: ‌قدیمی‌ترین آثار هنری بشری در خرم‌آباد ‌است که متأسفانه این شهرستان هنوز در زمینه بافت شهری با سایر مراکز استان‌های دیگر اختلاف زیادی دارد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از همه اصحاب رسانه گفت: رابطه شهرداری خرم‌آباد با اصحاب رسانه باید تجدیدنظر شود.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات محلی باید یک ستونی برای انتقادات مردم در نظر بگیرند، افزود: مطبوعات محلی تلاش کنند که در مطبوعات خود ستونی جهت سخن بی‌پرده با سرپرست شهرداری خرم‌آباد در نظر بگیرند تا ما انتقادات و پیشنهادات مردم را بشنویم و به آنها پاسخ دهیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به زودی مشاور مطبوعاتی‌ام از‌ بین خبرنگاران رسانه‌های گروهی خرم‌آباد انتخاب می‌شود.

عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد:‌ وضعیت و نقش شهرها از چند جهت مهم هستند مانند نقش مذهبی، تاریخی، باستانی و… می‌تواند در وضعیت شهر تأثیرگذار باشد.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت:‌ شهرستان خرم‌آباد به دلیل جغرافیایی و از نظر محیط شهری در محاصره چهار پارک تلدر، شورآب، مخمل‌کوه و بام لرستان قرار گرفته است.

وی افزود: شهرستان خرم‌آباد دارای آثار تاریخی و اشیای تاریخی است که در جهان بی‌نظیر بوده است.

این مقام مسئول گفت: قدیمی‌ترین آثار هنری بشری در خرم‌آباد ‌است که متأسفانه این شهرستان هنوز در زمینه بافت شهری با سایر مراکز استان‌های دیگر اختلاف زیادی دارد.

عیدی بیرانوند گفت:‌ خرم‌آباد یک شهر طبیعت‌گرا و گردشگری که باید از این نگاه به آن در زمینه گردشگری و جذب توریسم توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه ما به شعار خرم‌آباد شهر گردشگران معتقد هستیم، تصریح کرد: ورودی‌های شهر خرم‌آباد را به زودی ساماندهی می‌کنیم.

 

عیدی‌بیرانوند در ادامه ‌برنامه‌های سه ماهه خود را تشریح کرد و ‌‌گفت: یکی از مشکلات شهرستان خرم‌آباد دفع آب‌های سطحی است که قصد داریم در یکی دو ماه آینده آنها را ساماندهی دهیم.

وی افزود: ساماندهی رودخانه خرم‌آباد یکی دیگر از کارهایی است که طی این مدت سه ماهه با اولویت فضای سبز انجام می‌دهیم.

عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد: تأسیس شهرداری‌های نواحی زیرمجموعه‌های مناطق شهرداری خرم‌آباد یکی دیگر از برنامه‌های این شهرداری است که بریا آن ۳۳ نواحی در سطح شهرستان خرم‌آباد تعریف شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به زودی سه نواحی از این تعداد راه‌اندازی می‌شود تا مردم بتوانند بیشتر از خدمات شهرداری‌ها استفاده کنند.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد مبارزه با سدمعبرها، دیوارنویسی‌ها، نظارت بر کار پیمانکاران، احداث مجتمع ترویستی باغ فیض، احداث بوستان‌های جدید، ایجاد فضای سبز و… از دیگر برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد طی سه ماه آینده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری خرم‌آباد بیش از ۱۲ میلیارد تومان بدهی دارد، یادآور شد: از شورای شهر انتظار داریم هرچه سریعتر وضعیت نمایندگان خود را در کمیسیون‌ها مشخص کنند تا مردم بتوانند به خوبی از خدمات شهرداری و شورای شهر استفاده کنند.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: امروز استاندار اجرایی به سمت استاندار لرستان انتخاب شده و یک فرصت خوبی است تا ما بتوانیم برای توسعه شهر خرم‌آباد نهایت استفاده و بهره را از وی ببریم.

عیدی بیرانوند گفت: شهر خرم‌آباد از نظر توسعه شهری از خیلی مراکز استان‌های دیگر متأسفانه عقب‌تر است.

وی از احداث مجتمع تروریستی در باغ فیض خرم‌آباد خبر داد و گفت:‌ این مجتمع با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق مشارکت احداث می‌شود.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که نقد منصفانه داشته باشند و با انتقاد مثبت برای رفع مشکل شهرستان خرم‌آباد این شهرداری را کمک کنند.‌

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به امید موفقیت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.