- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تکلیف استانداران قم و خراسان رضوی مشخص شد؟

50303_671

 

میرملاس نیوز /سرویس سیاسی:

درحالی که بیش از ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت یازدهم می گذرد و با وجود وعده مکرر وزیر کشور، هنوز وزرای استان های مهمی چون خراسان رضوی و قم تعیین نشده است. با این حال، براساس شنیده ها ، طی ۱۰ روز آینده عباس محتاج به عنوان استاندار قم تعیین خواهد شد. دریادار عباس محتاج در دولت نهم، استاندار قم بود و یکی از نیروهای بومی استان قم به شمار می‌رود.

علیرضا رزم‌حسینی و عبدالمحمد زاهدی به عنوان استانداران جدید کرمان و کردستان با تصویب هیئت وزیران انتخاب شدند. جلسه هیئت دولت دیشب  به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.در جلسه هیئت وزیران، به ترتیب علیرضا رزم‌حسینی و عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندارن کرمان و کردستان با تصویب دولت انتخاب شدند.

تاکنون ۲۶ استاندار انتخاب شده‌اند و تنها چهار استانداری با مدیریت قبلی اداره می‌شود.استانداران خراسان‌رضوی، قم، قزوین و بوشهر تاکنون  انتخاب نشده‌اند.

تکلیف استانداران قم و خراسان رضوی

از سوی دیگر  شنیده ها حاکی از آن است، طی ۱۰ روز آینده عباس محتاج به عنوان استاندار قم تعیین خواهد شد. دریادار عباس محتاج در دولت نهم، استاندار قم بود و یکی از نیروهای بومی استان قم به شمار می‌رود.
 
همچنین منابع مطلع  از ابقای استاندار خراسان رضوی خبر دادند.ظاهراً تغییر «محمدحسین فروزان مهر» چند ماه به عقب افتاده است.