کد خبر : 38993
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,228 بازدید

گزارش تصویری / عزاداری سالار شهیدان با حضور ادیب یزدی در کوهدشت

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

20 19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

30

 

 

31

 

 

32

 

 

33

 

 

34

 

 

35

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

محمد ابراهیمی در گفته :

خسته نباشی امین جان

[پاسخ]

از تهران در گفته :

انشالله كه قبول باشد
اميدوارم چنين جلساتي در كوهدشت بيشتر شود تا عزاداران در يك فضاي آرام و غير كارناوالي با معارف عاشورا بهتر و عميق تر آشنا بشوند . البته اميدوارم چنين محافلي هيچ گاه به سياسي كاري و جناحي بازي آلوده نشود .
يك پيشنهاد هم دارم : اگر در هنگام روضه و سينه زني لامپ ها را خاموش كنند هم حاضران مي توانند راحت تر با خدا و صاحب مجلس ( حضرت امام حسين ) مناجات كنند هم اخلاص و ارادت بيشتر و بي شائبه تري در آن است .
براي بانيان اين جلسه اجر معنوي و اخلاص در عمل آرزو مي كنم . التماس دعا

[پاسخ]

روحانیم در گفته :

سلام خدمت ذوستان سیاسی

تحلیل نقلی و کوتاه

باید عرضکنم که یک جلسه تاکتیکی است که دوستان اولادقباد برای جلوگیری از به صحنه نیامدن سیروس

ابراهیمی یار 30 ساله شاهرخی قبادی تشکیل شده است.

ولی باید خدمت شما دوستان اشاره کنم که برای ارایش سیاسی خیلی زود و اینده نامشخص است

احتمال اعتلافات برای گزینه های سرشناس شهر کوهدشت هنوزغیرممکن نیست پس با دید سیاسی

حرکت کنید

دوستان سیاسی میتوانند دیدگاه من را تایید یا رد کنن

متشکر از وقتی که در اختیار من گذاشتید

[پاسخ]

الف پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۹:

چرا خودمان را گول می زنیم و از کزینه ها نام می بریم؟ گزینه را دید کوتاه من و تو و به دنبال مسیر باد رفتن می سازد و تا این دیدگاههای کوتاه وجود دارد دلخوش کردن به گزینه جدید واهی است!
منتظریم که ببینیم باد به کدام طرف می وزد!!
موفق باشید!

[پاسخ]

لک پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۱:

جناب روحانی

کاملا منطقی و تحلیل درستی است که تاکتیک اولاد قباد در برابر کاندیداتوری فرد جدید اتخاذ کرده اند

خدمت الف عرض کنم بدلایل مختلف ایده شما را رد میکنم بهمان دلایلی که خودتان و دوستان هم

میدانند

[پاسخ]

الف پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۰:

این ایده من نیست. این فریاد است که کسی نمی شنود!
یک شب خوابیدن خارج از این ملک برایم سخت است ولی حسرت رفتار دیگر سرزمین های مملکتم را می خورم!

[پاسخ]

گراون پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۸:

من هم با گزینه جدید و جوان مواققم چون تنها راه نجات از موقعیت فعلی اعتلاف سیاسیون است.

[پاسخ]

میرزایی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۴۶:

فقط نماینده با اقتدار،توانا،سخنگو،سیاس،تحصیلکرده،مدیر و باشناخت از نقطه نقطه شهرستان کوهدشت

را میخواهیم.که مشخصات در نهاد ………. است

[پاسخ]

ازادی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۰:

دست بالا کنید

درایت میخواهد کوهدشت را نجات دادن

[پاسخ]

لکستان من پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۲:

دست به یقه هم نشیم چون بقول خودتان حالا زود است تاحدی هم موافقم

[پاسخ]

کاوه علمدار پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۶:

yes yes yes yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۹:

چرا ما باید همه چیز رو سیاسی ببنیم؟ کار خوبی بوده که انجام شده امیدواریم کسانی دیگر که توانایی دعوت از سخنرانان و مداحان ممتاز رو دارند با هر سیلقه و مسلک سیاسی این کار رو انجام بدهند مراسمات مذهبی شهرمان پربارتر شود و کسانی که تا حالا به اینگونه مراسمات انتقاد داشتند بیشتر در مراسمات مذهبی شرکت کنند.

[پاسخ]

آقای لک منظورت چیه …
من که یه آدم بی طرفم انصافا نظیر چنین مراسمی در کوهدشت برگزار نشده .

[پاسخ]

سبحان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۵:

معلومه خیلی بی طرفی

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۴ آذر , ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱:

فک نکنم اسمت سبحان باشه! محمد..

[پاسخ]

آری

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

قبول باشد

[پاسخ]

تو را به خدا بحث های سیاسی را وارد عزاداری های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین نکنید. شان عزاداری بر آقا حسین خیلی بالاتر از این حرفهاست.از بانیان این مجلس کمال تشکر و امتنان را دارم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

دوستان ! به خدا قسم ائتلاف درست است نه اعتلاف

[پاسخ]

قربون کوهدشت برم پلاستیک های که توش کفش گذاشتن و کنار پای مردم هست دیدن داره بازم هم سرقت کفش

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۱:

عزیز برادر رسم کفش در پلاستیک گذاشتن در چنین مراسماتی در سراسر کشور هست لطفا با اینگونه اظهار نظرها به شهر خودمان توهین نکنیم.

[پاسخ]