تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

گزارش اختصاصی / مدیریت شهر کوهدشت سه باره به کرمی سپرده شد

  • کد خبر : 39032
  • 12 آذر 1392 - 11:45

      به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ عصر روز شنبه سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت شاهد حضور جمع کثیری از مدیران شهرستانی، مسئولان استانی، اعضاء شورای شهر و اهالی محل بود تا کلید مدیریت شهر بدست شهردار جدید سپرده شود. در این همایش که با حضور دکتر مجید کیانپور […]

 

Picture 162

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ عصر روز شنبه سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت شاهد حضور جمع کثیری از مدیران شهرستانی، مسئولان استانی، اعضاء شورای شهر و اهالی محل بود تا کلید مدیریت شهر بدست شهردار جدید سپرده شود.
در این همایش که با حضور دکتر مجید کیانپور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، مهندس مسعود مختاری مدیرکل امور شهری استانداری، غلامرضا حمزه پور فرماندار کوهدشت، بابا مراد درویشی رئیس و سایر اعضاء شورای اسلامی شهر کوهدشت شروع شد و تا پاسی از شب ادامه یافت مهندس مراد کرمی با ابلاغ حکم مسئولیتش بعنوان شهردار جدید کوهدشت رسماً دوره جدید فعالیت خود را در این سمت آغاز نمود.

رئیس شورای شهر کوهدشت: شهرداری با کمبود بودجه و مازاد نیرو مواجه است
در آغاز مراسم پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی فریبرز قلندری خطیب توانمند و از فعالان سیاسی اصلاح طلب منطقه ضمن خوشامدگویی به حاضرین با سرایش شعری از رئیس شورای اسلامی شهر کوهدشت بعنوان سخنران آغازین دعوت نمود .
بابا مراد درویشی ضمن تشریح روند انتخاب شهردار کوهدشت که از میان بیست گزینه صورت پذیرفت با اشاره به سوابق مهندس مراد کرمی وی را مدیری ایثارگرو بسیجی معرفی نمود و اضافه کرد که انتظار می رود شهردار وضع نا مناسب شهر را بهبود بخشد. درویشی به کمبود سرانه فضای سبز، عدم تناسب مبلمان شهری، آسفالت نامناسب خیابانها و ضعف های فرهنگی موجود اشاره نمود و یاد آور شد بودجه سالانه شهرداری شهر یکصد هزارنفری کوهدشت تنها هشت و نیم میلیارد تومان پیش بینی شده که در مواردی با چنین مبلغی برای پرداخت حقوق پرسنل پانصد ششصد نفره شهرداری با مشکل مواجه می شویم. وی علت پائین بودن سرانه درآمد شهرداری کوهدشت را ناتوانی مالی اغلب شهروندان دانست.
رئیس شورا خطاب به معاون استاندار خواستار وصول مطالبات شش میلیارد تومانی شهرداری از ادارات دولتی شهرستان از طریق الزام استانداری شد. درویشی با بیان ضرورت ایجاد کمربند سبز شهر افزود ناتوانی شهرداری و دیگر نهادها در مقابله با قانون شکنان منجر به ساخت و ساز وسیع غیرمجاز در حدود نیمی از فضای در نظر گرفته شده بعنوان کمربند سبز شهر شده است. وی با اشاره به حضور تعداد زیادی نیروی غیرمتخصص در شهرداری و انتقاد از نحوه جذب آنها در طول سالیان متمادی گفت حدود ۲۰۰نیروی شرکتی در این مجموعه به غلط جذب شده اند که هم اخراج آنها و هم ادامه اشتغالشان برای شهرداری هزینه بر است.

فرماندار کوهدشت: با قانونگریزان برخورد شود
در ادامه قلندری مجری برنامه با قرائت شعر یکی از شاعران کوهدشتی در وصف این شهر فرماندار را جهت ایراد سخنرانی به جایگاه فراخواند. حمزه پور گفت: شهرستان کوهدشت به لحاظ شاخصه جمعیت و وسعت سومین شهرستان پر اهمیت استان لرستان پس از خرم آباد و بروجرد است، اما از جهت عمرانی و خدمات شهری با فاصله زیادی از آن دو شهر عقب مانده است. وی نیروی انسانی توانمند و کارای کوهدشت را که در زمینه های مختلف سیاسی، مدیریت اجرایی، فرهنگی و ورزشی در کشور مطرح هستند را پتانسیل عمده منطقه نام برد.
حمزه پور نیز خواستار کمک بیشتر استانداری در اجرای پروژه های عمرانی، اشتغال زا و شهرسازی کوهدشت شد. فرماندار عدم تمکین به قانون و تأکید بیش از حد بر حل مشکلات از طریق کدخدامنشی را از معضلات منطقه دانست و خواستار فرهنگ سازی بیشتر در رفع این مشکل شد.وی عمر کوتاه مدیرت اجرایی مسئولان شهرستان را باعث بی انگیزگی و عدم اهتمام جدی در رفع معضلات منطقه دانست حمزه پور در خصوص تجاوز به کمر بند سبز شهر خواستار برخورد قاطع شهرداری کوهدشت و سایر نهادهای ذیصلاح با متجاوزان حریم کمر بند سبز شهر شد.فرماندار در پایان در همکاری سازنده خود و تمام نهاد های دولتی شهرستان با شهر داری کوهدشت تاکید نمود.

معاون استاندار: فصل تازه ای از توسعه و عمران استان گشوده شده
مجری برنامه با ذکر داستانی کوتاه احساسات حاضران را برنگیخت و مورد تشویق گسترده آنها قرار گرفت و از کیانپور معاون عمرانی استانداری بعنوان میهمان ویژه دعوت به سخنرانی نمود.
معاون استاندار ضمن ابلاغ سلام مهندس بازوند استاندار لرستان به اهالی کوهدشت، کرمی شهردار جدید این شهر را از نیروهای با تجربه و توانمند استان در عرصه شهرسازی و مدیریت شهری معرفی نمود. کیانپور افزود: فصل تازه ای ازتوسعه و عمران استان به مدیریت بازوند در لرستلن گشوده شده است تا با تلاش فراگیر بتوان غبار محرومیت را از چهره استان زدود. وی نیز با اشاره به قابلیتهای کوهدشت تصریح نمود که با تلاش مسئولان و نماینده شهرستان باید این پتانسیل بالفعل شود. کیانپور افزود با تلاش همگانی و همکاری بیشتر با شهرداری میتوان وضع نامطلوب شهر را به سمت توسعه ارتقاء داد. وی از اقدامات استانداری برای افزایش بودجه عمرانی شهرستان خبر داد و نوید کمک حدود دو میلیاردی مدیریت ارشد استان به شهرداری را مطرح نمود. وی توجه بیشتر مدیریت جدید شهر به توسعه کوهدشت با استفاده از نظر کارشناسان و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و نخبگان منطقه در اداره بهتر شهر را مطالبه نمود.
شهردار کوهدشت: همکاری نخبگان و کارشناسان را خواستارم
قلندری با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و تبریک موفقیت آنها و قرائت حکم مسئولیت شهردار از معاون استاندار و سایر مدیران جهت تقدیم حکم مهندس کرمی دعوت نمود .
آخرین سخران این مراسم شهردار جدید بود مهندس مراد کرمی با قرائت قطعه شعری طولانی در توصیف شرایط خود ، شهر کوهدشت ، شورای شهر و مدیریت ارشد استان مطالبات ، اهداف ، خواسته ها و برنامه ها خود را در غالی ابیاتی مطرح نمود و از همه ی صاحب نظران ، کارشناسان ، اصحاب رسانه و مطبوعات خواست شهرداری را در انجام وظایف خود و پیاده سازی برنامه هایش یاری رساند.
در نهایت با تقدیم سپاس نامه هایی از خدمات کامران کوشکی سرپرست ، محمدحسین پور شهردار پیشین ، صدی کریم گراوند رییس و اعضای دوره گذشته شورای اسلامی شهر کوهدشت تقدیر به عمل آورد.
کرمی در گذشته سوابقی همچون نایب رئیسی شورای سوم شهر خرم آباد، شهرداری ازنا، شهرداری منطقه چهار اراک، مدیر کلی دفتر فنی استانداری و دو مرتبه شهرداری کوهدشت را در کارنامه خود دارد.

حواشی:
-علاوه بر معاون استاندار مختاری مدیر کل امور شهری استانداری تعدادی از مدیران استان ، تعدادی از اعضای شورای شهر خرم آباد از جمله حسن آذری ، فرشته طهماسبی و رضا بیرانوند ، علیرضا صادقی معاون شهردار خرم آباد مصطفی حیدری مقدم رییس سازمان نوسازی و بهسازی شهر خرم آباد ، تعدادی از پیشکسوتان رسانه استان از جمله محمد فیضی ، حسن مرادی ، رضا حبیبی و محمود کوماس جودکی نیز از حاضرین جلسه بودند.
تهیه گزارش : سهراب فرشاد / میرملاس نیوز
-شعر خوانی سخنرانان از نکات جالب توجه این مراسم بود. شعر طولانی کرمی واکنش مجری را در پی داشت.
-تعداد زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کوهدشت جهت انعکاس خبر حضور داشتند.
-با اعلام مشغله ملکشاهی نماینده کوهدشت در مجلس و ابلاغ سلام وی برادر کوچکتر وی همچون دیگر مراسمات در این همایش به نمایندگی از برادر نماینده اش حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. میشه بفر مایئد شورای شهر خرم بااد برا چی اومده بودند.اعضای محترم شورای شهر وقت طلا است.و این وقتی که در اختیار دارید متعلق به خود تان نیست بلکه متعلق به مردمی است که به شما رای داده اند پس پیگیر امور باشید که وقت تنگ است وعمر کوتاه وفردایی در آنسو منتظر برای برر سی اعمالمان …. موفق باشید.

  2. میشه بفر مایئد شورای شهر خرم بااد برا چی اومده بودند.اعضای محترم شورای شهر وقت طلا است.و این وقتی که در اختیار دارید متعلق به خود تان نیست بلکه متعلق به مردمی است که به شما رای داده اند پس پیگیر امور باشید که وقت تنگ است وعمر کوتاه وفردایی در آنسو منتظر برای برر سی اعمالمان …. موفق باشید.

    [پاسخ]

  3. کرمی از مدیران با تجربه است شاید او بتواند اوضاع به هم ریخته کوهدشت رو ساماندهی کند

  4. کرمی با این همه تجربه چطور شورای شهر چهارم رأی نیاورد!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.