کد خبر : 39040
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 798 بازدید

مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) باحضور سید حسن خمینی و کرم رضا پیریایی

   

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

احمدی در گفته :

روزهای آخر استانداری کرم رضا پیریایی درقم.با خداحافظی پیریایی ازقم -اگر دوستی استاندار قزوین نشود!میگوییم اصولگرایان کوهدشتی تر بودند.البته ناگفته نماند دولت روحانی در رده های پایین تر مثل معاونت وزرا برای جبران خیلی وقت دارد

[پاسخ]

ن ضرونی در گفته :

رایزنی برای استانداری دوستی ! باز هم رایزنی ! لرستان ! کرمانشاه وچهارمحال قزوین !بالاخره چی شد? به نظر می رسه دیر شده باشه

[پاسخ]

امرایی در گفته :

دوستی بالاخره چکاره می شود لرستان -دفاع ورایزنی برای کرمانشاه- چهارمحال و حتما غیرمحال

[پاسخ]

امرایی در گفته :

مراسم عزاداری با استاندار شدن چکار داره

[پاسخ]

محسنيان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۹:

انصافا پيريايي شخصيت مقبوليه نميشه او را در محدوده جناح ها محصورش كرد دولت روحاني اگه دنبال اعتدال باشه بايد از اين نيروهاي فراجناحي استفاده كنه.

[پاسخ]

دوستی اگه بلد بود شهر و استان خودشو درست میکرد کلب اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

[پاسخ]

با سلام
آقای محسنیان تو رو خدا یه حرفی بزنید که به قول معروف بگنجه
آقای پیریایی فراجناحیه
یا للعجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به حق چیزای ندیده ونشنیده
این آقا خودشو برای دار و دسته احمدی نژاد خفه می کرد. حالا شد فراجناحی

[پاسخ]

نازنين زهرا در گفته :

سلام به همه دوستان خودم .
آقا يا خانم عجب …
يه چيزي رو بهت ميگم پيش خودت نگهش دار تا: لنگان خرك خويش به مقصد برساني …
در كارداني و دلسوزي و لياقت و مديريت آقاي پيريايي همين بس كه الان داره ثمره ي زحماتش رو در خصوص سرمايه هاي انسانيي كه پرورش داده مي بينه . يك از سرمايه هاي انساني كه جناب پيريايي پرورش داده و الان مي تونه با فراغ بال و بدون دغدغه براي شهرش، استانش و هموطنانش مفيد باشه آقاي كوراني فر است كه بحمدا… قراره بعنوان معاون استاندار در استانمون خدمت كنه .
دوست عزيز، آقاي پيريايي خودش را براي كسي خفه نكرد . اين مرام هر مدير مثبت و دلسوزيه كه تا وقتي در پستي قرار داره كم كاري نكنه و تمام سعيش رو براي موفقيت بكار ببنده .
همونطور كه همگي شنيديم اولين و آخرين استانداري كه مورد تقدير و تشكر دولت تدبير و اميد قرار گرفت همين آقاي پيريايي بود .كه اين نشان از درايت و كارداني ايشون داره و نشون مي ده كه فرا جناحي عمل مي كنه و شخص براش مهم نبوده و نيست .
بعنوان يك همشهري يكي از آرزوهام اين بود كه روزي بتونم شناخت نزديك از ايشون داشته باشم و در حضورشون شاگردي كنم . اما متاسفانه هنوز هيچ شناختي رو ايشون ندارم و ديگه هم هيچوقت چنين چيزي رخ نخواهد داد…
اين رسم نا مراد و ناميمون عيب جويي تا حالا نذاشته واقعيت ها رو ببينيم دعا مي كنم روزي تمام اين بخل ها و حسادت ها و كينه ها و قدر نشناسي ها جاي خودشون رو به خوبي، دوستي ، مردانگي و انسانيت بده …
حكم مستوري و مستي همه بر عاقبت است…

[پاسخ]