تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نرم افزار ایرانی “کیپیسی” از مطالب شخصی شما در گوشی همراه محافظت می کند

  • کد خبر : 39049
  • 12 آذر 1392 - 17:40

به گزارش سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز:در این رقابتها، تیمهای مختلف از سراسر جهان حضور دارند که در سه مرحله باهم به رقابت می‌پردازند. مرحله اول برنده شدن در رقابت‌های محلی استارتاپ ویکند در شهر خود تیمهاست و در مرحله بعد که در حال حاضر شروع شده، ایده‌ها به رای‌گیری عمومی‌ گذاشته می شود و ۱۵ تیمی […]

به گزارش سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز:در این رقابتها، تیمهای مختلف از سراسر جهان حضور دارند که در سه مرحله باهم به رقابت می‌پردازند. مرحله اول برنده شدن در رقابت‌های محلی استارتاپ ویکند در شهر خود تیمهاست و در مرحله بعد که در حال حاضر شروع شده، ایده‌ها به رای‌گیری عمومی‌ گذاشته می شود و ۱۵ تیمی که بیشترین رای را بیاورد راهی‌ داوری نهایی میگردند که ۳ تیم منتخب مرحله داوری ، به گوگل در سان فرانسیسکو میروند تا با کمک مهندسین گوگل ایده خود را پیاده سازی و اجرا کنند. 

هم اکنون رای گیری عمومی‌ شروع شده و تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد. ایده تیم کیپیسی،  که با استقبال خوبی‌ مواجه شده است از این قرار است :

وقتی شما به هر دلیلی گوشی موبایل خود را در اختیار دیگران قرار می دهید (تماس فوری ، ارسال SMS ، کنجکاوی در خصوص گوشی جدید شما و …) ​ این نرم افزار به شما کمک می کنه اطلاعات شخصیتون رو از دید اون شخص پنهان کنید .​
Keepacy یه برنامه برای موبایله که به شما امکان میده بخش های خاصی از موبایل را پنهان کنید ، مثلا از لیست Contact موبایل خود چند نفر را انتخاب کرده و SMSهای ارسالی و دریافتی از آنها ، تماس های خروجی و ورودی به آنها پنهان شود .یا اینکه از گالری ، بخش عکس های شخصی رو پنهان کنید .

شخصی که گوشی شما رو میگیره متوجه نمیشه ​که ​محدودیتی​​ اعمال کردید ، چرا که علامت قفل یا چیز دیگری نمایش داده نمیشه و صرفا ​اطلاعات انتخابی شما (آلبومی از گالری ، مخاطبی از لیست تماس ها و … ) پنهان​ می شه و فعال کردن این ​قابلیت​ ​ تنها با Pattern خاص انجام میشه ، یعنی شما برای گوشی خود رمزی گذاشتید و برای این قابلیت رمز دیگری ، وقتی رمز دیگری را میزنید که از قبل تعریف کرده اید ، گوشی ​بصورت اتوماتیک وارد این وضعیت میشه و شخص متوجه این تغییر ​نمیشه.

در حل حاضر این تیم شدیدا مشغول جمع‌آوری رای برای رفتن به عنوان اولین تیم از ایران به جمع ۱۵ تیم است که با توجه به ایده جذاب آنها ، امکان انتخابشان توسط داورها زیاد هست . اگر مایل به آشنایی با ایده آنها هستید میتوانید از طریقه لینک‌های زیر با این تیم و ایده‌هایشان آشنا شوید. برای رای دادن به آنها به راهنمایی‌ که در سایت خود قرار داده اند به ادرس زیر مراجعه نمایید.

فیلم معرفی ایده به زبان فارسی : http://www.aparat.com/v/XAWFL

راهنمای رای دادن به ایده : www.keepacy.co/vote

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.