- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نصیری کماکان گزینه اصلی شهرداری خرم آباد

 

 

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ در خبری که در آخرین شماره یکی از نشریات محلی استان به نقل از محمد مهرابی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد منتشر شده وی مهندس هرمز نصیری شهردار پیشین مرکز استان را گزینه اصلی تصدی مدیریت شهر خرم آباد دانسته است.

هم اکنون با گذشت سه ماه از آغاز فعالیت شورای شهر، مرکز استان بدون شهردار و توسط سرپرست اداره می شود که وی هم بعد از مدتها هفته گذشته انتخاب گردیده است.

نصیری با سابقه شهرداری کوهدشت، ازنا، مدیریت شهرداری مناطق در خرم آباد، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان، معاونت شهرداری در کرج، مدیریت عاملی سازمان همیاری شهرداریهای استان و نوزده ماه شهرداری خرم آباد که تا ماه جاری تداوم داشت و عملکرد مثبت در ارائه خدمات شهری و تلاش در اجرای پروژه های عمران شهری از شهرداران خوشنام و دارای اقبال عمومی این شهر بوده که انتظار می رفت با تثبیت وی روند رو به رشد توسعه خرم آباد تداوم یابد.

اظهارات اخیر رئیس محترم شورای شهر بارقه های امید را در دل شهروندان خرم آبادی ایجاد نموده تا بار دیگر با انتخاب مجدد شهردار نصیری فرصت ادامه اجرای پروژه های مورد نظر به مجموعه مدیریت اجرایی شهر در سایه همکاری اعضاء محترم شورای شهر، حمایتهای مدیریت ارشد استان و مجموعه استانداری و همیاری شهروندان مرکز استان اعطاء گردد.

تهیه خبر : سهراب فرشاد / میرملاس نیوز