تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

حاج علی کورانی فر معاون استاندار لرستان شد / “کلایی” محبوب و محجوب مردی از دیار میرملاس

  • کد خبر : 39079
  • 13 آذر 1392 - 15:10

    به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛  طی حکمی از سوی  وزیر کشو و استاندار لرستان  ،  علی کورانی فر به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان منصوب گردید. پیش از این نصراله رشنو با حفظ سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری لرستان ایفای […]

12

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛  طی حکمی از سوی  وزیر کشو و استاندار لرستان  ،  علی کورانی فر به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان منصوب گردید.

پیش از این نصراله رشنو با حفظ سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری لرستان ایفای وظیفه می‌کرد.

گفتنی است کورانی فر از نیروهای بومی لرستان و اهل شهرستان کوهدشت می باشد .

 

متن حکم به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

بنا به پیشنهاد استاندار لرستان و تایید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور به موجب این حکم جنابعالی به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان منصوب و امید است ضمن تلاش در جهت هماهنگی و تعامل  با کلیه نهادها ، سازمان ها و دستگاههای کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز  و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های  دولت تدبیر و امید و وزارت مطبوع و نیز خدمت رسانی به مردم استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 40در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۰
  1. درود بر کلایی عزیز
    واقعا درست گفتین ایشون هم محبوب است و هم محجوب

  2. تبریک به ایشان و مردم لرستان الحق که کورانی فر شایسته و مرد عمل است
    درود بر مهندس بازوند برای این انتخاب خوب

  3. جاج کورانی عزیز
    خیلی خوشحال شدیم ،برایت آرزوی موفقیت داریم
    مثل همیشه سربلندباشید

  4. تبریک تبریک تبریک
    به کوری چشم مخالفان که شب و روز تلاش کردن این انتصاب اتفاق نیفتد

  5. این انتصاب را به مردم شریف کوهدشت وجناب آقای کورانی تبریک عرض میکنم

    • خیر مردم کوهدشت در این انتصاب چیست؟
      به غیر از دوستی بازوند و کورانی فر چه دلیل دیگری برای این انتصاب وجود دارد؟

      • حق دارین چون تا حالا مرد بزرگی که درد اشنای این مردم است بر کرسی ننشته پس برادر حسینی صبر کن خواهی دید که ایشان قصدش خدمت به این سرزمین میباشد

  6. سلام و تبریک به همه میرملاسی های عزیز

  7. با سلام و ادب خدمت همگی
    و با عرض پوزش از تصدیع . پیشنهاد می کنم نگاه ناسیونالیستی نداشته باشیم و نگوییم چون ایشان کوهدشتی است پس مبارک است !! آقای کورانی فر در دولت اح م د ی ن ژ اد در استانداری مرکزی کسوتی داشته و قاعدتاً بعد از حماسه ٢۴ خرداد و مهر پایانی که مردم بعد از تحمل ٨ سال بی کفایتی مدیران بر دولت قبل زدند و همچنین با ” نه ” محکمی که به شبیه ترین کاندیدا به اح م د ی ن ژاد ( یعنی سعید جلیلی ) گفتند ، انتظار می رفت مسئولین دولت قبل به تعطیلات و مرخصی بروند نه اینکه از مرکزی به لرستان بیایند .
    مگر اصلاح طلبان مرده اند که بازهم راست ها قدرت می گیرند و آن را بین خود تقسیم می کنند ؟ بهره گیری از منابع انسانی اصلاحات چه شد ؟ این همه اصلاح طلب لایق و شریف در کوهدشت و لرستان هست . قحط الرجال است که از تیم اح م د ی ن ژ ا د معاون استاندار بیاورند . گفتمانی که آقای کورانی فر به آن تعلق داشت در انتخابات اخیر شکست سنگینی خورد ولی ایشان ارتقا یافته اند !! و همچنان اصلاح طلبان خانه نشین و منزوی اند . والله جای خوشحالی و ذوق زدگی ندارد
    من نمی دانم میرملاس منتشر می کند یا نه ولی نیازی به تکرار چندباره نیست که ارتقای دوستانی نظیر آقای کورانی فر و حلقه ای که ایشان بدان تعلق دارند به خاطر انتساب به رئیس حلقه است یعنی جناب محمدرضا رحیمی ( معاون اول دولت دهم که ذکر خیرش را خواجه شیراز هم شنیده است ) .انتظار می رود افرادی که صرفاً به خاطر نزدیکی شان به حلقه های قدرت پیچ می خورند و بالا می آیند ،همانطور که بالا آمده اند در دولت اعتدال و اصلاحات پیچ بخورند و پایین بروند . والله مردم به این تفکر ” نه ” گفتند .
    نمی دانم میرملاس منتشر می کند یا نه اما بد نیست از آقایان هوشنگ بازوند و کورانی فر سوال شود : وجداناً شما به دکتر حسن روحانی رأی دادید ؟ وجداناً شما برای گفتمان اعتدال و اصلاحات قدمی برداشته اید ؟

    • اگر گزینه ای لایق تر و بهتر از آقای کورانی در نظر دارید نام ببرید. …. !!!!!!!!!!!!

      نماینده آینده شهرستان کوهدشت فقط کورانی فر حالا میبینید

      شخصیتی به تمام معنا چه از نظر خانوادگی چه از نظر اخلاقی و …

    • هیچ چیز مطلق نیست و هیچکس نمیتونه ادعا کنه که تمام کابینه احمدی نژاد اصول گرا هستند . تمام کسانی که این دو بزرگوار رو میشناسن میدونن که چپ دو آتشه هستند. جناب عبد بهتره اول مطالعه کنید بعد حرف به زبون بیارید ،

      • آقای حمید گرامی
        شما را به خدا در این ماه صفر طنازی نکنید . کدام دو بزرگوار چپ دو آتشه هستند ؟ نکند منظورتان جناب استاندار و کلای است ؟ شاید هم منظورتان پیریایی و محمدزاده باشد ؟ فکر می کنم بد نباشد تعریفتان را از چپ تغییر بدهید ، یا قدری عمیق تر بیندیشید . اصلاً چپ در باند اح م د ی ن ژ اد / رحیمی چه می کند ؟ مِنِی مار می کند ؟
        حداقل ایکاش اصولگرا بودند . چون اگر اصولگرا بودند تکلیف ما هم روشن بود . اگر اصولگرا بودند با صدای بلند می گفتند : ما به روحانی رای نداده ایم . نه اینکه با وجود عدم حمایت از روحانی بیایند پست بگیرند و با اعتماد به نفس کامل برای اعتدال تئوری پردازی هم بکنند !
        شما را به دو چیز دعوت می کنم :
        ١- مطالعه بیشتر
        ٢- از آقای کورانی فر بخواهید صادقانه به این دو پرسش پاسخ بدهند
        – در انتخابات مجلس نهم که رد صلاحیت شدند قرار بود تفکر چه جریان یا حلقه ای را نمایندگی کنند ؟
        – در انتخابات ریاست جمهوری اخیر – خدا وکیلی – طرفدار کدام کاندیدا بودند ؟

        • و اما شما را به چیز مهمتری دعوت می کنم

          سکوت سکوت سکوت

          این را هم بدانید که دولت تدبیر و امید پیشهاد ریاست علوم پزشکی لرستان را به دکتر سیاوش کونانی
          ( برادر کورانی فر) داد.

        • آقای عبد سلام ۱-چرا با همه مخالفی؟۲- برادر اخلاق را شان مردم کوهدشت را رعایت کنیم

    • بیاید منصفانه تحلیل کنیم آقای کونانی رگه های از اصلاح طلبی دارند نباید ایشون رو احمدی نژادی بدونیم
      در ضمن آقای استاندار هم خودشون در دوران دولت دهم دارای جایگاه بالاتری از آقای کورانی در استانداری مرکزی بودند .

    • جناب عبد … چرا احمدی نژا د را با حروف مقطع نوشتی تو گفتی ناسیوناسیت نباسیم اما نه تنها ناسیونالست هستی بلکه نهیلیسم هستی.

    • با سلام آقای کورانی فر یکی از افراد مومن و پاک و لایق و فرزند این مرز بوم هستند . در طول خدمت جز مهربانی و بزرگواری چیزی از او ندیده ایم . در ضمن هیچ موقع خیانتی به خون شهدا نکرده اند . پس آقا یا خانم عبد اگر شما هم در ظول دوران ۸ ساله در هر پستی که بوده اید آیا می شود گفت : … . حفظ نظام از همه چیز مهمتر است به هوش و به گوش باش .

  8. تبریک میگم به آقای کورانی فر و همچنین به مردم لرستان خصوصا کوهدشت همیشه قهرمان

  9. دوست عزیز جناب عبد ؛ با تشکر از شما
    به عرض شما و دیگر مخاطبان محترم میرملاس میرساند که مدیر و دبیران سایت میرملاس نیوز ، نظراتی را که شامل توهین به افراد، گروه ها و یا نهاد های دولتی و غیر دولتی باشد را در سایت درج نمی نماید و در غیر اینصورت اگر نظری حاوی این موارد نباشد بدون کوچکترین ممیزی به نمایش در می آید. با تشکر مجدد

    • برادر گرامی و نادیده آقای ابراهیمی
      سلام و سپاس
      اگر چه در دو سال اخیر برخی از پیام های حقیر در نقد کوهدشتی های حلقه رحیمی / اح م د ی ن ژ ا د ( مثل محمدزاده ، پیریایی و… ) بدون در برداشتن هیچ توهینی در میر ملاس حذف شده اما امیدوارم این سایت موفق – که برای همه ما عزیز و سنگ صبور است – به همین مواردی که حضرتعالی اشاره کرده اید از این پس پایبند باشد .
      موفق باشید

      • جناب عبد عزیز،
        در ارتباط با نقد و نظرات منتشر شده و نشده مربوط به آقایان پیریایی و محمد زاده که به زعم عالی از همراهان آقای رحیمی بوده اند، به عرض میرساند که سیاست کاری بخش خبر میرملاس نیوز حمایت رسانه ای همه جانبه از این بزرگواران و نیز دیگر عزیزانی که هریک به نمایندگی از مردم فهیم شهرستان کوهدشت دراقصی نقاط میهن عزیزمان مشغول به خدمت هستند، می باشدو همانطور که در آرشیو میرملاس نیوز مشاهده می شود تا جایی که امکان داشته نسبت به پوشش خبری عملکرد این دوستان نهایت اهتمام را نموده ایم(از جمله جناب آقایان مصطفی آزادبخت،سیروس ابراهیمی،ولی الله میرزایی،مجید امرایی..)لذا در این مدت از این منظر اطلاع رسانی صورت گرفته و سعی نموده ایم که نظراتی که اغلب مربوط به برداشت های شخصی افراد بوده و خواسته یا ناخواسته سبب تضعیف موقعیت دوستان بوده را بگونه ای ممیزی نماییم.امیدواریم همراهان میرملاس، مطالب ارزشمند و نقد های منصفانه خود را به گونه ای درج نمایند که ما نیز با محدودیت های موجود، بتوانیم پیام رسان امین ایشان باشیم.

        با تشکر از جنابعالی

  10. این برادری که از زور شفافیت اسم خودش را هم نمی نویسد باید زمان بر او سپری شود تا سیاست بیاموزد خواجه حافظ شیرازی هم میدانندد که اهل تدبیر وسیاست حذف شدنی نیستند.برادر باید قدری وسیع فکر کنی و در قالب معادلات کوهدشت همه چیز رو ارزیابی نکنی. بدرود

  11. جناب آقای داریوش ابراهیمی به خدا سوگند یاد میکنم شما براساس جریانات سیاسی وخط بازی مطالب در سایت درج میکنین عملکردتون روزانه کسانیکه در سایت سرک میکشن می بینن از جمله عکسهای آقای فیاض مومن در جلسه معارفه شهردار

  12. برای این مدیر توانمند و محبوب آرزوی توفیق و سربلندی داریم. امید آنکه در راستای برنامه ریزی کارشناسانه جهت توسعه استان گام های بلندی بردارند.

  13. انتخاب شایسته جناب آقای حاج علی کورانی فر را به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان
    صمیمانه خدمت ایشان و عموم مردم لرستان تبریک می گویم.

  14. جناب آقای مهندس بازوند

    درود بر این انتصابتان درود بر نجیب زاده لرستان و کوهدشت دورود بر نخبه ای لرستانی ……حاج علی کورانی بزرگ

  15. درود بر سه یار دیرین ، متواضع ، متعهد و متخصص :
    ” محمدزاده – پیریایی – کورانی فر .”

  16. آرزوی موفقیت وسربلندی برای جناب آقای کورانی فر ازدرگاه خداوندمتعال خواستارم

  17. حقا وانصافا از استاندارارجمند لرستان جناب آقای بازوند به خاطر عموم انتصابهایی که داشته اند از صمیم دل تشکر می کنم بویژه آقایان کورانی فر وکیان پور معاونین نامداری که که انتصاب آنها طلیعه توفیق است در خصوص جناب آقای کورانی فر این برادر محبوب که آحاد مردم عزیز کوهدشت اورا دوست دارند مکنونات قلبی فراوان است اما به این نکته اکتفا میکنم که انتخاب ایشان به نفع لرستان وکوهدشت است واتفاقا این توصیف سرسوزنی به موضوعات ناسیونالستی مربوط نمیشود این ازباب عدالت در حق مردم کوهدشت است خدارا شکر در انتصاب معاونین آقای بازوند این نکته رعایت شده است بنابراین در اظهار نظر خوش سلیقه باشیم تا ان شاءاله از برکت آن بهره مند شویم ضمنا ازانتصاب شایسته برادر عزیزم جناب آقای روشنی هم مسرورم وبرای همه همشهریان عزیز آرزوی موفقیت دارم

  18. انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را که مایه ی افتخار و سربلندی شهرمان هستید از صمیم قلب تبریک گفته و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

  19. انتصاب برادر و دوست گرامی جناب آقای حاج علی کورانی فر به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را صمیمانه به ایشان تبریک عرض می نمایم . پشتوانه تجربه ، اخلاق حسنه ، تواضع و پرهیز ایشان از افراط گرایی از جمله ویژگیهایی است که انشاءالله وی را در خدمت رسانی به استان عزیزمان یاری خواهد رساند .

  20. انتصاب شایسته ی برادر ارجمند و اخلاق مدار جناب آقای کورانی فر را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون ایشان را در خدمت به اهالی شریف و دوست داشتنی لرستان خواستارم .جناب کورانی فر واجد ویژگیهای برجسته ای چون مردمداری و منش والای انسانی در کنار تجارب ارزنده علمی و عملی است که سرمایه های ارزشمندی در مدیریت و خدمتگزاری محسوب میشوند و این میتواند نوید بخش تحول در استفاده ی بهینه از سرمایه های انسانی آن دیا پرگهر باشد بعون الله و فضله.
    از فرصت استفاده کرده و به مدیریت و همکاران ارجمند پایگاه میرملاس برای راه اندازی این سایت جذاب و پرمخاطب تبریک میگویم .

  21. تبریک به خاطر انتصاب شایسته آقای کورانی .برای دوست عزیز م آرزو ی موفقیت دارم .انشاءالله منشاء خیرو برکت برای لرستان باشد.

  22. به‏ ‏مر‏دم‏ ‏استان‏ ‏و‏ ‏شهرستان‏ ‏کوهدشت‏ ‏تبریک‏ ‏میگویم‏ ‏و‏ ‏خوش‏ ‏آمد‏ ‏و‏ ‏خیرمقدم‏ ‏به‏ ‏ایشان‏ ‏ارزش‏ ‏و‏ ‏لیاقت‏ ‏ایشان‏ ‏بیشتر‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏جایگاه‏ ‏است‏ ‏امیدوارم‏ ‏موفق‏ ‏باشند‏ ‏وخداوند‏ ‏به‏ ‏ایشان‏ ‏توفیق‏ ‏‏ ‏خدمت‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏‏ ‏استان‏ ‏محروم‏ ‏عنایت‏ ‏فرماید.

  23. من هم به نوبه خودم انتصاب آقای کورانی رو به مردم فهیم کوهدشت تبریک میگم و واسش آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم

  24. با عرض ادب و احترام، مسئولیت جدید جناب آقای کورانی فر در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را که نشان از لیاقت و مدیریت ایشان است ، تبریک عرض می نمایم. برای ایشان و تمامی دوستان از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق مسئلت می نمایم.

    با دعای خیر
    درویشی
    ۱۳/آذر/۱۳۹۳

  25. انتصاب شایسته ای بود /از اینگونه انتصابها همه بایداستقبال کنیم زیرا به نفع توسعه لرستان است

  26. أقای کورانی فر،فرد شایسته ای است که هر جا بوده خوش درخشیده. اول به مهندس بازوند برای حسن سلیقه اش تبریک میگم بعد هم به مردم لرستان وکوهدشت. برای برادر خوبم کورانی فر هم از خداوند توفیق وسربلندی آرزو میکنم.