- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مراد روشنی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید لرستان منصوب شد

61634

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در حکمی مراد روشنی را به عنوان مدیر کل بنیاد شهید لرستان منصوب کرد.

متن این حکم حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای مراد روشنی

باسلام

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب می‌کنم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد شهید باید دستگاه عصمت و طهارت باشد.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌های سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرند.

توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

 

سیدمحمدعلی شهیدی.

 

مراد روشنی اهل شهرستان کوهدشت و در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۷ به عنوان مدیرکل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان فعالیت می‌کرد.