تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

حسنوند نماینده پیشین عزل شد

  • کد خبر : 39112
  • 13 آذر 1392 - 21:06

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ فریدون حسنوند نماینده اصولگرای شهرستان لرنشین اندیمشک درمجلس شورای اسلامی دوره های ششم هفتم و هشتم که در انتخابات مجلس نهم پس از ردصلاحیت اولیه در رقابتی نزدیک با سردار صیدعیسی دارایی فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان کرسی نمایندگی مردم اندیمشک را به وی واگذار کرده بود و […]

hasanvand-ahmadinejad

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فریدون حسنوند نماینده اصولگرای شهرستان لرنشین اندیمشک درمجلس شورای اسلامی دوره های ششم هفتم و هشتم که در انتخابات مجلس نهم پس از ردصلاحیت اولیه در رقابتی نزدیک با سردار صیدعیسی دارایی فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان کرسی نمایندگی مردم اندیمشک را به وی واگذار کرده بود و شهریور سال گذشته به استانداری بوشهر انتخاب شد، پس از پانزده ماه از زمان انتتصاب خود و پس از چهار ماه از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی از پست استانداری بوشهر کنار گذاشته بود. این در حالیست که رئیس جمهور همین هفته بمنظور بازدید از مناطق زلزله زده همین استان به همراه حسنوند از این نقاط دیدار نمود. وی در دوران نمایندگی خود در مجلس هفتم و هشتم از نمایندگان طرفدار دولت احمدی نژاد بحساب می آمد. اکنون جای خود را به مصطفی سالاری واگذار کرده است. سالاری در جلسه چهارشنبه ۱۳آذرماه ۹۲ هیئت دولت به استانداری بوشهر انتخاب شد.

مصطفی سالاری به نقل از سایتهای محلی بوشهر متولد سال ۱۳۵۵ روستای گلدشت شهرستان دشتستان می باشد که پس از جدب در آموزش و پرورش در سال ۸۱ به وزارت نفت پیوست. سالاری از سال ۸۱ تا ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی بوده و از سال ۸۴ تا ۸۷ و دوران مدیرعاملی مهدی کرباسیان و سید عبدالجلیل رضوی نیز به عنوان قائم‌مقام پارس جنوبی مشغول به خدمت بود.وی از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده استان بوشهر است و از نخبگان دانشکده حقوق دانشگاه تهران بوده است که مسئولیت‌های متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی در زمان مدیر عاملی دکتر کرباسیان ودکتر رضوی داشته است.استاندار جدید بوشهر در سال ۸۸بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه را اخذ کرده که به تازگی از رساله دکترایش در پاریس دفاع کرده است.وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری به تیم اقتصادی ستادروحانی پیوست و همزمان مسئولیت هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در جنوب کشور را بر عهده گرفت. گفته می شود سالاری از افراد مورد اعتماد رییس جمهور می باشد.

تهیه خبر : سهراب فرشاد / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. به چه جرمی اون که بوشهریا ازش راضی بودن نباید به دلایل سیاسی عوض می شد و مدیر کم تجربه ای رو بجاش میاوردن

  2. جهان ماندگار است وما رفتنی

  3. حسنوند فرزند اندیمشک است که در صحنه های مدیریتی در کشور درخشیده و خواهد درخشید بوشهر را در کشور به عنوان استانی با پتانسیل قابل توجه مطرح کرد و اقدامات عمرانی فراوانی انجام داد که دعای خیر مردمان این استان پشت سر اوست و باعث افتخار شهرستان ما بود که استاندار بوشهر یک لر و یک اندیمشکی بود که غیرت و ایستادگی و سازندگی را در بوشهر به نمایش گذاشت اینجانب شاهد این موضوعات در استان بوشهر بودم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.