تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

تجلیل سردار اسماعیل احمدی مقدم از طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان

  • کد خبر : 39243
  • 14 آذر 1392 - 19:23

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی مراسمی  توسط سردار اسماعیل احمدی مقدم فرماندهی ناجا ،  از طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان تجلیل شد. در این مراسم سردار اسماعیل مقدم با تقدیر ویژه از قهرمان افتخار آفرین کوهدشتی  ابراز امیدواری کرد که با تعامل هر چه بیشتر فرماندهی ناجا و فدراسیون کشتی جمهوری […]

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی مراسمی  توسط سردار اسماعیل احمدی مقدم فرماندهی ناجا ،  از طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان تجلیل شد.

در این مراسم سردار اسماعیل مقدم با تقدیر ویژه از قهرمان افتخار آفرین کوهدشتی  ابراز امیدواری کرد که با تعامل هر چه بیشتر فرماندهی ناجا و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی تمهیدات ویژه ای برای مشکلات خروجی کشتی گیران  تیم ملی و نیز ورزشکاران سرباز قهرمان تدارک دیده شود. در این دیدارصمیمی سرداراحمدی مقدم ضمن اشاره به سابقه ی ورزشی کشتی خود  ،عنوان کرد : که بارها مشاهده کرده ایم که هر وقت در کشور ما به کشتی توجه شده ، مربیان و کشتی گیران با شایستگی به این اعتماد پاسخ داده اند و جایگاهی در شأن جمهوری اسلامی کسب نموده اند.

در این مراسم علاوه بر طالب نعمت پور قهرمان کشتی جهان،  رسول خادم، علیرضا رضایی،علی اشکانی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز حضور داشتند.

%

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39243
  • ارسال توسط :
  • 189 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل سردار اسماعیل احمدی مقدم از طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.