تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

یک لرستانی مدیر کل جدید آموزش و پرورش همدان شد

  • کد خبر : 39257
  • 14 آذر 1392 - 19:52

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: طی حکمی از سوی دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش “عبدالرضا فولادوند” مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان شد. در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان همدان آمده است :نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در آموزش و پرورش […]

IMG_5758

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

طی حکمی از سوی دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش “عبدالرضا فولادوند” مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان شد.

در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان همدان آمده است :نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در آموزش و پرورش بدین وسیله به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان» منصوب می شوید  ، امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر بویژه کارشناسان، مدیران ، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسؤولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و موارد زیر را نیز وجهه همت خود قرار دهید.

۱ ـ التزام و اجرای اصول راستگویی ، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی .
 ۲ـ ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحولات و توسعه استان .
۳ ـ استفاده از نیروهای مجرب و توانمند و بهبود مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نقش اساسی آن در تحول نظام تعلیم و تربیت .
۴ـ توسعه مشارکت مردم و فرهنگیان بمنظور رشد و تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی .
۵ـ مسؤولیت پذیری و پاسخگویی آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین و تقویت روحیه تفکر و نوآوری .
۶ ـ تعامل مؤثر و اثربخش با استاندار ، ائمه جمعه و نمایندگان محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش .
۷ ـ ارتقاء کیفیت فعالیت آموزشی و پرورشی در همه ابعاد برای نیل به اهداف تهذیب ، تحصیل و ورزش .
۸ ـ توسعه تفکر راهبردی و آینده نگر در آموزش و پرورش استان .
۹ـ اعتلای شأن و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی های علمی ، تربیتی و حرفه‌ای آنان .
توفیق شما را در انجام این مسؤولیت ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.
 
IMG_5637
 
  دکتر عبدالرضا فولادوند در سال ۱۳۴۸  در شهرستان الشتر – لرستان متولد شد . دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته تاریخ و دانشجوی دوره ی دکتری همین رشته است .
       وی جانباز جنگ تحمیلی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در عملیات های فتح خرمشهر ، والفجر ۸ و مرصاد در سمت های فرمانده گروهان و تخریب چی فعالیت داشته است .
وی که فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج در سنوات متمادی نیز بوده است ، افتخار خانواده ی شهدا بودن برگ زرین دیگری است که در زندگی شان تلالو می نماید .
در کارنامه ی فولادوند موارد زیر به چشم می خورد :
دبیر تاریخ در دبیرستانهای شهر تهران ، همدان و فامنین
سرگروه درس تاریخ منطقه ۱۱ تهران
مدرس دوره های ضمن خدمت در درس تاریخ
مدیر دبیرستان شبانه روزی امام صادق (ع) شهرستان فامنین
کارشناس گروه های آموزشی و تکنولوژی آموزشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان فامنین
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه  ی لالجین
مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان
مشاور رییس سازمان آموزش و پرورش استان همدان
عضو هیات بدوی
عضو کمیته ی برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استان همدان
عضو کمیته ی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان
عضو ستاد پروژه  ی مهر سازمان آموزش و پرورش استان همدان
رییس ستاد ثبت نام دانش آموزان استان همدان
مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش و پرورش استان همدان
دبیر کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی رییس جمهور دکتر روحانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان همچنین تدریس در دانشگاه های پیام نور ، آزاد اسلامی و علمی کاربردی را در رزومه کاری خود دارد .

IMG_5654

 

    لازم به ذکر است مراسم تکریم و معارفه ی مدیران کل آموزش و پرورش استان همدان با حضور مسئولین وزارتی و استانی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار گردید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 54در انتظار بررسی : 9انتشار یافته : ۴۵
  1. باسلام
    ضمن تبریک به این عزیز ، ان شاء الله که منشأ خدماتی شایسته در آن استان بوده و برای لرستانی های محترم مایه فخر و مباهات باشند .

    • صمیمانه ترین تبریک ها نثار برادر مجاهد و اصلاح طلب راستین ” جناب عبدالرضا فولادوند ” که برای انقلاب و اصلاحات متحمل زحمات و هزینه های فراوان شده است و اینک پس از گذشت ٨ سال سخت بر فرزندان حقیقی این مرز و بوم و اذیت و آزارهایی که در دوره ا ح م د ی ن ژا د دید مجدداً دعوت به کار شده و دوباره تجربه و توان خود را به خدمت کشور درآورده است .
      ایشان در دولتهای نهم و دهم به واسطه عضویت در احزاب اصلاح طلب و همچنین صراحت و صلابت خود با مشکلات زیادی مواجه شد اما در بین دوستان و همراهان این سختی ها را بروز نمی داد و همواره اهل شوخی و بذله گویی و صمیمیت و تواضع بوده و هست .
      ای کاش مدیرکل لرستان می شدند . به هرحال به این برادر دینی و همه مردم همدان مجدداً شادباش می گویم

  2. این مسئولیت خطیر را به دوست عزیز و شایسته ام جناب دکتر فولادوند از صمیم قلب تبریک میگویم.قطعا با یاری خداوند و شایستگی هایی که دارند موفق خواهند بود

  3. امیدواریم میثاق اولیه همواره چراغ راهتان باشدخوش آمدید

  4. سلام و آرزوی موفقیت برای دوست عزیز و ارجمندم جناب آقای فولادوند دارم امید منشاء اثر برای جامعه فرهنگیان باشند و سیاستهای دولت تدبیر و امید را در آموزش وپرورش اجرانمایند

  5. با سلام ضمن تبریک به جنابعالی امیدوارم موفق و مویدباشید

  6. امید وارم همیشه سربلند وموفق باشی

  7. سلام،آقای فولادوند از ایثارگران عزیز واز جوانان پر تلاش وبا انگیزه آموزش وپرورش هستند ضمن تبریک برای ایشان آرزوی توفیق داریم.تشکر از میرملاس

    • حاج آقا ببخشید صحبت از چند سال پیش ایشان می کنید؟! اون چیزی که من تو این عکس میبینم خیلی از جوونیش گذشته فکر نمی کنید یه مقدار زیادی به عقب برگشتید؟!!

  8. باسلام ودرود خدمت دوست عزیز وهمکار فرهیخته آقای دکترفولادوند . الحق که ایشان شایستگی این منصب را دارند بنده ایشان را از زمان دانشجویی در دانشگاه اصفهان میشناسم و اخیرا افتخاری همکاری در منطقه۱۱تهران را داشتم امید است پیروز و سربلند باشید

  9. سلام درودبردوست فرهیخته ام دکترفولادوندعزیزامیدوارم موفق وپیروزوسربلندباشید

  10. دوستی گزینه جدی استانداری خراسان رضوی

  11. با سلام دوست عزیز جناب آقای دکتر فولادوند راد
    بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف اموزش و پرورش بیش از پیش موفق و مویدباشید.

    • سلام بر حسین آقا برای شما هم آرزوی موفقیت داریم . شنیده ام حضرت عالی هم سودای ریاست به سر دارید. اگر به جایی رسیدی داستان آن سه یار دبستانی(خیام – خواجه نظام-حسن صباح ) را فراموش مکن و خصلت اپوزوسیونی خود را حفظ کن.

  12. جناب آقای فولادوند انتخاب شما رابعنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تبریک عرض نموده واز خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی را برای شما خواستارم

  13. ایثارگر عزیز جناب دکتر فولادوند. توفیق و سربلندی شما را از خداوند بزرگ خواستارم

  14. برادر عزیز و ارجمندم جناب دکتر فولادوند

    با تقدیم صمیمانه ترین درودها به آنجناب و تبریک مسئولیت جدیدتان، امیدوارم با صلابت و استواری تمام ، پتانسیل مظلوم مانده اصلاح طلبان ارجمند استان همدان را در راستای نیل به فردایی بهتر برای ایرانیان بکار گیرید. آرزوی توفیق جنابعالی دعای همیشگی اینجانب بوده و خواهد بود.

    • آقا بنیاد کوتاه بیا وفقط به منافع ملی فکر کن. اصلاح طلبی برا مردم نون وآب نمیشه.

      • علی آقای عزیز ، یقین بدانید که جز با استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود کشور و از جمله اصلاح طلبان که در سالهای اخیر مورد بی مهری قرار گرفته اند ، منافع ملی تحقق نخواهد یافت. هر چند سهم عظیمی از پتانسیل دگراندیشان ایدئولوژیک کشور نیز سالهاست نادیده گرفته شده است.

      • اتفاقا علی آقا گذر زمان ثابت کرد که اصلاح طلبان جز به منافع ملی به چیزی دیگری فکر نمی کنند

  15. برای جناب فولادوند آرزوی توفیق و سلامتی دارم. انشاءالله که در این مسئولیت جدید موفق باشند.

  16. با آرزوی موفقیت اما سن ایشان به آراد ساری خرم شهر نمیاد

  17. خدمت جناب فولادوند دوست عزیز و محبوبم سلام و درود میفرستم و بر ایشان خجستگی و سر زندگی را آرزو می کنم.
    شک ندارم که اداره آموزش و پرورش همدان با حضور حضرتعالی شاهد تحولات مثبت کم نظیری خواهد بود.
    انشاءالله که همواره موفق و پیروز باشید.

  18. خدمت جناب آقای فولاد وند سلام و درود می فرستیم و آرزوی موفقیت داریم و با توجه به شناختی که از ایشان داریم و چند سالی در فامنین خدمتشان بودیم ایشان حقیقتا برای این پست لیافت و شایستگی کافی را دارند.

  19. جناب اقای دکتر فولاد وند
    تبریک صمیمانه مرا بپذیرید و امید دارم در سایه اعتدال و خرد ورزی موجبات نشاط فرهنگیان استان همدان را فراهم سازید و از شیر بچه های لرستان جز این نیز انتظار نمی رود. همواره پیروز باشی

  20. با سلام انتخابی شایسته و انتصابی ارزشمند
    بهترین تبریکاتم را تقدیم دوست عزیز جناب آقای فولاوند می نمایم
    کوهینی

  21. با سلام و احترام
    جناب آقای دکتر فولادوند راد
    ضمن خیر مقدم و تبریک فرصت خدمتگزاری شما
    آموزش و پرورش استان همدان به ویژه ناحیه ۲ نیاز به توجه جدی در جهت کیقیت بخشی به
    تعلیم و تربیت دانش آموزان در همه مقاطع دارد لذا به حکم وظیفه چند پیشنهاد تقدیم می نمایم .
    ۱- امبد است بدور از دوستی های عاظفی در پستهای استانی از صاحب نظران و کارشناسان با تجربه و واقعا کاربلد و نحصیل کرده استفاده نمائید.
    ۲- مجموعه امور تربیتی و تربیت بدنی در رکود بزرگ و بی ثمری سیر می کند که مربیان امور تربیتی به علت کم توجهی و کم لطفی نسبت به رسالت مقدس خود کم انگیزه و بعضا بی انگیزه شده اند که آثارش را در مدارس و جامعه شاهد هستیم . لذا می طلبد با انتخاب یک معاون پرورشی قوی این نقایص را مرتفع فرمائید .
    سعیدی/ مربی امور تربیتی دبیرستان شاهد

  22. ضمن تقدیر وتشکر از زحمات بی دریغ جنابعالی سمت ومسئولیت جدید را به جنابعالی وکارکنان آموزش وپرورش استان همدان تبریک وتهنیت عرض می نمایم

    • بهترین تبریکاتم راتقدیم به دوست خوبم اقای فولادوند می نمایم برایتان ارزوی موفقیت می کنم .البته شاید مارا فراموش کرده باشی .

  23. بی شک وجود شحخصیت بارز وممتازی چون دکترفولادوند که هم ازلحاظ علمی

  24. من دنبال یکی می گردم که دوست صمیمی اقای فولادوند باشه و برای من پارتی بازی کنه که بعد از سال ها انتقالی بگیرم !!! البته بهتر بود به جای پارتی بازی می گفتم احیای حق!

  25. ای کاش آقای فولاد وند برنامه درستی برای سازمان دهی داشته باشند تا دبیران موفق در رشته خود در متوسطه با بی عدالتی تمام مجبور به تدریس در ابتدایی نشوند چرا که در این صورت هم ظلم به دانش آموزان ابتدایی میشود که معلم بی تجربه دارند هم ظلم به دانش آموزان متوسطه می شود که دبیر موفق را از دست میدهند.وهم ظلم به دبیر بیچاره وزحمت کش که حقی برای اعتراض هم ندارد.

  26. [جناب آقای فولاد وند یک سال تلاش خالصانه شما را برای تعلیم وتربیت کودکان ونوجوانان استان همدان خدا قوت می گوییم .،پیروزی روزافزون شما و همه دلسوزان نظام تعلیم وتربیت کشور عزیزمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم. بهروز وپایدار وسربلند باشید.

  27. جناب آقای فولاد وند یک سال تلاش خالصانه شما را برای تعلیم وتربیت کودکان ونوجوانان استان همدان خدا قوت می گوییم .،پیروزی روزافزون شما و همه دلسوزان نظام تعلیم وتربیت کشور عزیزمان را از خداوند بزرگ مسئلت داریم. بهروز وپایدار وسربلند باشید

  28. جناب آقای دکتر فولادوند ضمن تقدیم شایسته ترین احترامات به محضر عزیز و گرامیتان از تلاشهای مجاهدانه و بی شعبه در عرصه آموزش و پرورش و رشد همه جانبه علم و هنر در طی یکسال اخیر در استان همدان تقدیر و تشکر به عمل میاوریم و موفقیت روز افزون شما را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت مینماییم

  29. جناب آقای دکتر فولادوند رشد و پیشرفت این مملکت نیازمند مدیران لایق و کارآمدی همچون حضرتعالی میباشد امیداست با پذیرفتن مسولیت مشاغل بالاتر بتوانید خدمات ارزنده تری به اهاد مردم عزیز ایران اسلامی داشته باشید

  30. قریب ۱۷ ماه پس از انتصاب آقای فولادوند: زهی گمان باطل / واقعا برای خودم وهمکارانی که برای آمدن ایشان شبانه روز تلاش کردند متاسفم….

  31. چند سال قبل هزینه کلاسهای کارورزی معلمان استثنایی ندادن امیدوارم اقای فولادوند پی گیری کنن

  32. ما در ماه مبارک رمضان ابلاغ ۲۴۰ساعت دریافت کردیم اما هزینه ۹۰ ساعت دریافت کردیم خیلی پیگیری کردیم اما نشد احساسی که ادم داره مپل وقتی که پولی گم میکنی و همیشه چشت دنبالشه اما با پیگیریهایی که از اقای فولادوند شنیدیم گفتیم این شانس رو هم امتحان کنیم حدودا ۴ سال پیش بود

  33. با سلام چرا جواب ندادین

  34. با سلام مجدد ببخشید کی جواب میدین قراره خبرشو به بقیه همکارهام بدم

  35. ببخشید وقتتون رو میگیرم میخواستم بگم ما همه کارها و پیگیریها رو انجام دادیم چون نشد از شما کمک خواستیم چجوری از جواب باخبر بشیم

  36. با سلام خدمت جناب آقای دکتر عبدالرضا فولادوند . بنده از زحمات شما که فردی فرهیخته و دارای نظری بلند
    در حوضه آموزش و پرورش و امر تحصیل معلمین هستید تشکر فراوان دارم . امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  37. با سلام خدمت جناب دکتر فولادوند راد از زحمات شما کمال تشکر را دارم و امید وارم در همه عرصه های زندگی
    و در زمینه های فرهنگی برای استان همدان موفق باشید.

  38. باند باز تر از این آدم ندیدم یه مشت پاچه خوار رو دور خودش جمع کرده که چی؟ گند زد به آموزش و پرورش اونقدر که سیاسیه آموزش و پرورش رو امثال این به خاطر خودشون سیاسی کردن بابا به فکر معیشت معلم باشید بزارید به آموزش بچه های مردم برسن از بس گرسنه اند سوال میفروشن؟ از اولیا دم به دقیقه پول میگیرن ول کنید ملت رو اطلاح طلب و اصول گرا فقط فکر خودشون و اطرافیانشون هستند اگه راست میگید یه فکر برا حقوق معلم و اضافه کار شون که دوسال یه بار پرداخت میشه بکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.