- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

از فرودگاه خرم آباد انجام می شود؛ روزانه دو پرواز در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس

 

استاندار لرستان گفت: براساس هماهنگی و رایزنی های بعمل آمده با شرکت های هواپیمایی داخلی، روزانه دو پرواز به صورت رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم آباد از طریق فرودگاه خرم آباد انجام خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان و تعدادی سرمایه گذار خارجی به استان، افزود: با اجرایی شدن توافقات حاصله با شرکت های هواپیمایی از جمله ماهان، از این پس هر روز دو پرواز در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس به صورت منظم در فرودگاه خرم آباد انجام می شود.

وی اظهار داشت: درحال حاضر در هفته هشت پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم آباد از طریق فرودگاه خرم آباد انجام می شود و تنها در روزهای شنبه شاهد انجام دو پرواز رفت و برگشت دراین مسیر ازفرودگاه خرم آباد هستیم.

استاندار لرستان افزود: نظر به ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان با هدف تولید ثروت و اشتغالزایی مولد، شرایط مناسب برای انجام روزانه دو پرواز منظم در فرودگاه خرم آباد فراهم شده است.

بازوند همچنین در خصوص انجام پروازهای حجاج از فرودگاه خرم آباد به مقصد عربستان نیز گفت: با توجه به لزوم فراهم کردن امکان مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر برای انجام این پرواز، اقدامات لازم برای تحقق این مهم نیز از طریق شرکت های هواپیمایی درحال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، درحال حاضر روزهای شنبه دو پرواز و در دیگر ایام هفته یک پرواز در مسیر تهران – خرم آباد و خرم آباد – تهران از فرودگاه خرم آباد انجام می شود.