تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

سند مبالغ دریافتی ۳۷ نماینده مجلس از سعید مرتضوی

  • کد خبر : 39379
  • 16 آذر 1392 - 9:59

پس از قرائت گزارش جنجالی تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، یکی از بند‌هایی که توجه بیشتر نمایندگان و رسانه‌ها‌ را به خود جلب کرد، اعلام خبر دریافت مبالغی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی بود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از «تابناک»، در این گزارش […]

پس از قرائت گزارش جنجالی تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، یکی از بند‌هایی که توجه بیشتر نمایندگان و رسانه‌ها‌ را به خود جلب کرد، اعلام خبر دریافت مبالغی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی بود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از «تابناک»، در این گزارش ‌این گونه آمده است: مبلغ یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کارت هدیه حسب اسناد ثبت شده مالی از بودجه در اختیار مدیرعامل سازمان به ۳۷ تن از نمایندگان مجلس (با درج کد در اسناد و بدون ذکر مشخصات) در اردیبهشت ماه سال جاری سند خورده است.

بنا بر این گزارش، هیأت جهت تأیید سند مربوطه اعلامی، نام‌ها را از امور مالی سازمان درخواست کرد و در پاسخ اعلام شد، هویت نمایندگان محترم تنها در اختیار آقای مرتضوی است. در مذاکره حضوری با ایشان اعلام نمود به شرط عدم افشای هویت نمایندگان لیست مربوطه را تحویل رئیس هیأت می‌دهد که با پاسخ هیأت مبنی بر اینکه هیچ سندی در تحقیق و تفحص محرمانه نخواهد ماند، روبه‌رو شد.

با توجه به موارد یاد شده‌ در گزارش تحقیق و تفحص، هنوز نام کسانی که این مبالغ را در قالب کارت هدیه از سازمان تأمین اجتماعی دریافت کرده‌اند، در دست نیست و به جای نام افراد، کد برای آن‌ها در سند مربوطه ذکر شده است.

 

پس از دیدن این اسناد، شاید نخستین احتمالی ‌که به ذهن هر بیننده‌ای برسد، این باشد که چگونه می‌شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ‌در ازای دریافت این مبالغ ناچیز ‌و وامدار کردن خود به آن، به وظایف نمایندگی‌شان می توانند عمل نمایند؟! البته اگر از این دید ‌به این موضوع نگاه شود که نمایندگان مبالغ دریافتی را هزینه ‌مصارف شخصی ‌نکرده‌اند نیز جای بحث دارد! دیگر آنکه‌ با این مبالغ می‌توان چه کاری ‌برای حوزه انتخابی ‌یا مردمی که به شما اعتماد کرده‌اند، انجام داد؟!

لازم به ذکر است که تعدادی از اسامی که در لیست منتشر شده توسط تابناک مات شده است،نماینده مجلس نبوده اند و چون ارتباطی با موضوع این گزارش نداشته اند نامشان قلم گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. واین حکایت جان سوز وقتی جگر سوز تر میشود که یک شهروند مستمر بگیر عادی بعد از یک عمر رنج وزحمت کار برای دریافت یک میلیون تومان فقط یک میلیون تومان وام می بایستی از هفت خان رستم بگذرد ان چنان که جان بر لب شود .راستی ما به کجا میرویم………….

  2. واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند
    به خلوت چون می روند آن کار دیگر می کنند

  3. بخداقسم هیچکی به داداین مردم نمی رسد
    فقط میگم ای خدا خودت فریادرسی
    به گمانم اینا بخداهم اعتقادندارن اگرغیرازاین بوداین پول حرام روقبول نمیکردن

  4. حالا که زحمت کشیدی لیست را تهیه کردی اسامی را هم درج بفرمایید.
    این سایت دلاور

  5. فساد اداری بی شک چون میغی سیاه بر ادارات دولتی سایه افکنده است و این رویداد موید عدم وجود یک سیستم بازرسی قوی در این مملکت است.

  6. این هم خودش یک نوع بی حرمتی است چرا اسامی رو واضح بیان نمی کنید از خدا می ترسید یا…؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.