تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: راه‎اندازی کشت و صنعت خرم‎آباد نیازمند ۸۰ میلیارد تومان است

  • کد خبر : 39407
  • 17 آذر 1392 - 8:42

  استاندار  لرستان گفت: ۱۰۵ جلسه به منظور راه‎اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد، با سرمایه‎گذاران بخش دولتی و خصوصی برگزار شده است. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند افزود: این جلسات با هدف جذب سرمایه‎گذار و سرمایه‎گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب […]

 

استاندار  لرستان گفت: ۱۰۵ جلسه به منظور راه‎اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد، با سرمایه‎گذاران بخش دولتی و خصوصی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند افزود: این جلسات با هدف جذب سرمایه‎گذار و سرمایه‎گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب اقتصادی  استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد، دارای ظرفیت و توانمندی مناسبی برای رونق اقتصادی استان در جهت اشتغال‎زایی و زمینه‎سازی برای رفع مشکل بیکاری در استان است.

بازوند ادامه داد: این مجتمع در صورت سرمایه‎گذاری مناسب و تأمین و ایجاد زیرساخت‎های لازم و با داشتن توجیه اقتصادی مناسب، فرصت ویژه‎ای برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می‎شود.

استاندار تصریح کرد: احیاء و راه‎اندازی این مجموعه عظیم صنعت و تولیدی نیازمند ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‎گذاری است.

بازوند بیان کرد: توافقات اولیه برای حضور و مشارکت شرکت سرمایه‎گذاری کوثر دراین مجتمع حاصل شده و در صورت دستیابی به نتیجه و توافق نهایی، این مجتمع با حضور و مشارکت این شرکت راه‎اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: راه‎اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد با توجه به ظرفیت و قابلیت‎های مناسب اقتصادی که دارد به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در سطح استان مطرح است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باز هم شعار والله مردم از این شعارها خسته اند ۱۰۵جلسه برای چه؟ جناب استاندار اینقدر جلسه لازم نیست شما که بحمدا… همه دوستان خودت را بعنوان معاون دور خودت جمع کرده ای قرا است استان را بیکاری نجات دهید همه چیز برایت مهیا است بعدا در جلیه تودیع خودت نگویید نگذاشتند ونشد …
    این گوی واین میدان

  2. آقای استاندار مرد وقولش در جلسه معارفه فرمودید استان را از بیکاری نجات میدهید وگفتید که برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن وبه استقبال آنها میروید مردم استان در انتظار اقدامات شماهستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.