- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: راه‎اندازی کشت و صنعت خرم‎آباد نیازمند ۸۰ میلیارد تومان است

 

استاندار  لرستان گفت: ۱۰۵ جلسه به منظور راه‎اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد، با سرمایه‎گذاران بخش دولتی و خصوصی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند افزود: این جلسات با هدف جذب سرمایه‎گذار و سرمایه‎گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب اقتصادی  استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد، دارای ظرفیت و توانمندی مناسبی برای رونق اقتصادی استان در جهت اشتغال‎زایی و زمینه‎سازی برای رفع مشکل بیکاری در استان است.

بازوند ادامه داد: این مجتمع در صورت سرمایه‎گذاری مناسب و تأمین و ایجاد زیرساخت‎های لازم و با داشتن توجیه اقتصادی مناسب، فرصت ویژه‎ای برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می‎شود.

استاندار تصریح کرد: احیاء و راه‎اندازی این مجموعه عظیم صنعت و تولیدی نیازمند ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‎گذاری است.

بازوند بیان کرد: توافقات اولیه برای حضور و مشارکت شرکت سرمایه‎گذاری کوثر دراین مجتمع حاصل شده و در صورت دستیابی به نتیجه و توافق نهایی، این مجتمع با حضور و مشارکت این شرکت راه‎اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: راه‎اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد با توجه به ظرفیت و قابلیت‎های مناسب اقتصادی که دارد به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در سطح استان مطرح است.