تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کوهدشت/ مرد ۳۸ ساله زیر آوار ماند

  • کد خبر : 39438
  • 17 آذر 1392 - 16:33

  کارگر ۳۸ ساله هنگام کار در معدن زغال سنگ دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه روز شنبه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک مردی ۳۸ ساله در روستای باغ بالا شهرستان کوهدشت […]

 

کارگر ۳۸ ساله هنگام کار در معدن زغال سنگ دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه روز شنبه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک مردی ۳۸ ساله در روستای باغ بالا شهرستان کوهدشت بلافاصله اکیپهای گشت پاسگاه انتظامی سرکوهمیان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور تیم گشت پاسگاه در محل و تحقیقات و مشاهدات ماموران پلیس حکایت از آن داشت که یک کارگر ۳۸ ساله به هویت معلوم حین کار در معدن زغال سنگ بر اثر ریزش معدن زیر آوار مانده است.

بنابر این گزارش فرد مصدوم با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از داد که در این رابطه به کمک اهالی منطقه و ماموران جسد وی از زیر آوار بیرون کشیده شد و با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

مطابق اظهار نظر پلیس تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متأثر شدم ، درحال حاضر چندین معدن ذغال سنگ استان لرستان که بصورت غیر اصولی و قاچاق (بویژه در روستای سماق ) حدفاصل کوهدشت به خرم آباد مورد سوءاستفاده و تارج قرار میگیرد ،هم جان جوانان شهرمان در خطر است و هم بهره این معادن در جیب سود جویان اصفهانی است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.