تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

ری ارینت، عنوان نمایشگاه مجموعه آثار حجت امانی / در گالری آرتین مشهد

  • کد خبر : 39523
  • 18 آذر 1392 - 22:56

* ری ارینت ،عنوان نمایشگاه مجموعه آثار “حجت امانی ” است که از ۲۱ آذرماه به مدت یک هفته در گالری آرتین مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد.  به گزارش پاتوق هنری میرملاس: او در این نمایشگاه مجموعه ای از پرتره های لرزان دوران صفوی و قاجار که تداعی کننده رمان شاهزاده احتجاب گلشیری است را […]

529548_10201321301537915_1588425534_n

*

ری ارینت ،عنوان نمایشگاه مجموعه آثار “حجت امانی ” است که از ۲۱ آذرماه به مدت یک هفته در گالری آرتین مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد.

 به گزارش پاتوق هنری میرملاس: او در این نمایشگاه مجموعه ای از پرتره های لرزان دوران صفوی و قاجار که تداعی کننده رمان شاهزاده احتجاب گلشیری است را با نگاهی دوباره از زوال، متولد ساخته و با رنگهای درخشان و مد گرایانه بازنمایی می کند .حضور این هنرمند در فستیوالهای بین اللملی هنر معاصر در سالهای اخیر نگاه او را به سنت ها،  فرا بومی ساخته که مورد استقبال منتقدین هنری بسیاری از جمله”ادوارد لوسی اسمیت انگلیسی ، دومینیک تینو فرانسوی، کارین رکیوس آلمانی ،جان دالسن استرالیایی و…قرار گرفته است. اکنون موزه ها ی مختلف دنیا از جمله موزه هنرهای معاصر لس آنجلس  در امریکا و مجموعه داران خاصی  در خارج از ایران از آثار این هنرمند بهره مندند .
ضمنا گالری آرتین واقع در مشهد خیابان احمدآباد، بین قائم۹ و۱۱، پلاک ۳۳ از ساعات  ۱۲-۱۰ و ۲۱-۱۷حتی جمعه ها پذیرای علاقمندان خواهد بود.

*

مخاطبین محترم “پاتوق هنری” میرملاس نیوز  جهت درج خبر، نقد و پیشنهادات خود می توانید با آدرس اینترینی  patoghehonari61@yahoo.com  در ارتباط باشید.

*

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.