- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام جمعه کوهدشت: ساخت سد معشوره به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود

 

امام جمعه کوهدشت گفت: ساخت سد معشوره به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، حجت‎الاسلام طهماسبی  در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور دانشجویان دانشگاه‎های پیام‎نور و غیرانتفاعی نوآوران کوهدشت به میزبانی دانشگاه نوآوران برگزار شد، بیان کرد: ضرورت دارد که ساخت سد معشوره کوهدشت به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود و دانشجویان آن را از مسئولان مطالبه کنند.

وی بر ضرورت رونق بخشیدن کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها تاکید کرد و ادامه داد: این کرسی‎ها باید در فضایی آرام و فارغ از هرگونه هنجارشکنی و آشوب برگزار شوند.

 امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه آینده از آن دانشجویان است و مدیران آینده نظام از میان افراد تحصیلکرده در دانشگاه انتخاب خواهند شد، گفت: با این حال دانشجو باید روحیه مطالبه‎گری و پرسشگری خود را حفظ کند.

حجت‎الاسلام طهماسبی با بیان اینکه اگر عالم باشیم ولی بینش نداشته باشیم این دانش منفعتی برای ما ندارد، افزود: اگر علم و عقل توام با هم باشند می توانیم مسیر درست را تشخیص دهیم و به دیگران هم مسیر درست را نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش، بینش، معرفت و بصیرت می بایست در طول تحصیل در دانشگاه به طور توامان کسب شوند، ادامه داد: هیچ انسانی نمی‎تواند بدون علم مسیر درست را در زندگی تشخیص دهد.

امام جمعه کوهدشت در ادامه با بیان اینکه این دانشجویان بودند که ماهیت لانه جاسوسی را برای مردم روشن کردند، گفت: دانشجویان هم در شعار و هم در عمل مرگ بر آمریکا را اثبات کرده‎اند.

 لازم به ذکر است، در این مراسم از دانشجویان بسیجی فعال دانشگاه غیرانتفاعی نوآوران کوهدشت تجلیل به عمل آمد.