تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اجرای طرح های چهارخطه لرستان جز ۲۰ اولویت وزارت راه و شهرسازی است

  • کد خبر : 39536
  • 19 آذر 1392 - 10:28

  مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در حال حاضر اجرای طرح های چهارخطه در شهرهای مختلف لرستان جز ۲۰ اولویت اول وزارت راه و شهرسازی است که در سریع ترین زمان نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد. ˈشهرام ملکیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در مجموع قرار است […]

80944187-5297448

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در حال حاضر اجرای طرح های چهارخطه در شهرهای مختلف لرستان جز ۲۰ اولویت اول وزارت راه و شهرسازی است که در سریع ترین زمان نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

ˈشهرام ملکیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در مجموع قرار است ۳۲۰ طرح در حوزه راه و شهرسازی در کشور اجرا شود که وزارت راه ۲۰ طرح را به عنوان طرح های اولویت دار در نظر گرفته که با اجرای طرح های چهارخطه شهرهای مختلف لرستان به عنوان یکی از این طرح ها می توان زمینه رشد و توسعه محورهای مواصلاتی استان را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: اکنون بحث چهار خطه های لرستان با پوشش بخش اعظمی از راههای استان به عنوان اولویت محسوب می شود تا توسعه راههای استان را به خوبی شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۶۵ میلیارد ریال برای توسعه نقاط پرحادثه لرستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است، اظهار داشت: همچنین با تخصیص کامل این اعتبار، می توان نسبت به حذف برخی از طرح های پرحادثه استان اقدام کرد.

ملکی افزود: در حال حاضر ۶۲ نقطه پرحادثه در استان لرستان وجود دارد که با تخصیص این اعتبار می توان برخی از نقاط پرحادثه در محورهای خرم آباد، پلدختر، کوهدشت، بروجرد و سلسله را حذف کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    امیدوارم پروژه چهار خطه خرم آباد کوهدشت هم جزء اولویت ها باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.