تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

آغاز طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 39542
  • 19 آذر 1392 - 10:51

      باحضور نماینده مردم کوهدشت در مجلس وسرپرست شرکت گاز لرستان بهره برداری از طرح گازرسانی به ۳ روستا و آغاز طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان کوهدشت برگزارشد. به گزارش میرملاس نیوز ، مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه هزینه گازرسانی به ۳ روستای رحمان آباد، لالوند و رشنوده بخش […]

127790
 
 
 
باحضور نماینده مردم کوهدشت در مجلس وسرپرست شرکت گاز لرستان بهره برداری از طرح گازرسانی به ۳ روستا و آغاز طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان کوهدشت برگزارشد.

به گزارش میرملاس نیوز ، مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه هزینه گازرسانی به ۳ روستای رحمان آباد، لالوند و رشنوده بخش رومشکان شهرستان کوهدشت حدود ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: طی سال جاری تعداد بیشتری از روستاهای استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

شمس ادامه داد: ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن در این روستا‌ها اجرا شد تا کار گازرسانی به این روستا‌ها تکمیل شود.

شمس خرم آبادی تعداد انشعابات نصب شده را ۵۰۰ انشعاب بیان نمود که ۷۰۰ خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند خواهند ساخت و اظهار امیدواری نمود مردم منطقه با استفاده صحیح از گاز آسایش بیشتری را تجربه کنند.

وی همچنین در مورد آغاز طرح گازرسانی به ۱۰ روستای نظرعلیوند- چغابور- مهکی – پادروند (سفلی، وسطی، علیا)، حسین آباد، مراد آباد و موسی آباد (علیا و سفلی) گفت: گازرسانی به این روستا‌ها نیازمند اجرای حدود ۴۰ کیلومتر شبکه و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار گاز است.

وی خاطرنشان کرد هزینه گازرسانی به این روستا‌ها حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که ۲۱۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

ملکشاهی نماینده مردم شهرستان کوهدشت تلاشهای مجموعه شرکت ملی گاز در خدمات رسانی به مردم را در خور تقدیر توصیف نمود. رئیس کمیسین قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت گاز استان لرستان طی سالهای گذشته خدمات بسیاری در استان انجام داده و خدمات ارزنده‌ای به هم استانی‌ها ارائه نموده از تلاشهای کارکنان شرکت گاز استان تقدیر نمودند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. ضمن تقدیر و تشکر از نماینده محترم شهرستان کوهدشت و مسئولین امیدواریم که هرچه سریعتر اداره گاز نسبت به واگذاری کنتور گاز اقدام نمایند .

  2. متاسفانه در این گیرو دار هیچ کس به فکر تکمیل طرح گازرسانی به شهر گراب و کونانی نیست نماینده محترم شهرستان کوهدشت با گازرسانی به روستاههای رحمان آباد، لالوند و رشنوده بخش رومشکان حق خودشان را به خاک ابا و اجدادیشان ادا خواهند کرد . مطمئنا نیاز این روستاهها به گاز بیشتر از مردم بخش طرهان و کونانی بوده است و گرنه نعوذبالله مسئولین اصلا پارتی بازی نمیکنند

    • اقای نظری !تعصب بیجا , کینه و بذر اختلاف کاشتن به نفع هیچ کس نبوده و به قول معروف هرکس کینه بکارد ,نفرت درو میکند .از طرفی تمام کوهدشت و از جمله رومشگان جزیی از طرهان است .رشک بردن به حال رومشگان -انهم با حال نزار فعلی و وانفسای بودجه -چه معنایی دارد ؟راستی شما اگر پایتان به مناطق برخوردار مثل تهران بیفتد آنوقت چه حالی پیدا می کنید ؟ مقالات و کامنتهای شما مملو از بذر ناصواب واگرایی ست .خوب است برای موفقیت خدمتگزارانمان دعا کنیم و از خدا هم بخواهیم کژیها و ناراستی ها را از ما دور کند . انشاا…

  3. از همه ی دست اندرکاران و مسئولین بخصوص مدیر عامل محترم شرکت گاز,نماینده پرتلاش و از همه مهمتر دولت تدبیر و امید که باعث بهره مندی ما از این نعمت خدادادی شدند صمیمانه سپاسگزاریم

  4. صلوات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.