تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پایان نامه های دانشجویان خرم آباد در حوزه عمران شهری حمایت مالی می شوند

  • کد خبر : 39556
  • 19 آذر 1392 - 11:06

    سرپرست شهرداری خرم آباد از حمایت مالی از پایان نامه های دانشجویان این شهر در حوزه عمران شهری خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر شنبه در مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اظهار داشت: شهرداری خرم آباد از پایان نامه های […]

0 (15) (Copy)

 

 

سرپرست شهرداری خرم آباد از حمایت مالی از پایان نامه های دانشجویان این شهر در حوزه عمران شهری خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر شنبه در مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اظهار داشت: شهرداری خرم آباد از پایان نامه های دانشجویان در حوزه عمران شهری حمایت مالی می کند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از نظرات، پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان برای اجرای پروژه های شهری سطح شهر خرم آباد تصریح کرد: به طور حتم شهرداری خرم آباد از ایده های علمی و کارشناسی دانشجویان استقبال خواهد کرد.

سرپرست شهرداری خرم آباد با تاکید بر اینکه هم اکنون در حوزه عمران شهری در خرم آباد اقدامات به صورت علمی و کارشناسی اجرا نمی شود افزود: ما نیازمند نظرات و پیشنهادات دانشجویان و اساتید دانشگاهی برای پیشرفت در عمران شهری خرم آباد هستیم.

عیدی بیرانوند همچنین از تشکیل اتاق فکر در شهرداری خرم آباد خبر داد و گفت: همچنین برای استفاده از نظرات کارشناسی دانشجویان و اساتید دانشگاهی یک اتاق فکر در حوزه عمران شهری در این شهرداری ایجاد خواهیم کرد.
 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن تشکر از اقدام بجای جناب آقای مهندس عیدی،چرا فقط در راستای عمران ؟
    ایا اگر پایان نامه ای در راستای منابع انسانی مثل بررسی راهکارهای توانمند سازی پرسنل شهرداری انجام شود نباید مورد حمایت مالی قرار گیرد؟ مگر نه اینکه نیروی انسانی هر سازمانی مهمترین سرمایه آن سازمان تلقی میشوند؟اینجاست که متوجه بی مهری های عمدی نه خدایی ناکرده سهوی نسبت به رشته های علوم انسانی و منابع انسانی سازمان میشویم،به امید روزی که باور “نیروی انسانی هر سازمان مهمترین منابع آن سازمان تلقی میشوند” در همه ادارات و سازمانها نهادینه شود.مجددا از حسن نیت جناب آقای مهندس عیدی نسبت به قشر فرهیخته دانشجو و دانش آموخته تشکر میکنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.