تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

جهانگیر اکبری شهردار پلدختر شد‌‌

  • کد خبر : 39559
  • 19 آذر 1392 - 11:14

  به گزارش  میرملاس نیوز ، شهردار جدید پلدختر با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، امامان جمعه پلدختر و معمولان، فرماندار و مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پلدختر معرفی و به طور رسمی دوره جدید فعالیت خود را در این سمت آغاز کرد. معاون عمرانی استانداری لرستان […]

درآمد-گردشگری-صنعت-بروجرد-شهرداری

 

به گزارش  میرملاس نیوز ، شهردار جدید پلدختر با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، امامان جمعه پلدختر و معمولان، فرماندار و مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پلدختر معرفی و به طور رسمی دوره جدید فعالیت خود را در این سمت آغاز کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان در این مراسم گفت: بودجه سال جاری شهرداری پلدختر ۶۰ میلیارد ریال بسته شد.

مجید کیانپور افزود: این بودجه در سال گذشته ۳۶ میلیارد ریال بود که با همکاری شهردار و شورا و پرسنل شهرداری این مهم باید تحقق پیدا کند.

وی گفت: ۶۳ درصد بودجه شهرداری پلدختر در  سال گذشته تحقق پیدا کرده است.

کیانپور بر ضرورت تقویت همبستگی در شوراهای اسلامی شهر و شهرداران تاکید کرد و گفت: شهرداران باید با اعضای شوراهای اسلامی شهر و کارکنان نهاد شهرداری تعامل و همفکری داشته تا زمینه توسعه و رشد شهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل و همکاری شهردار جدید و اعضای شورای شهر موجب ارائه خدمات مطلوب به مردم شهر می‌شود، افزود: شهردار باید برنامه‌های کاری خود را بر اساس قانون به شورای شهر ارایه دهد، تا در این شورا به تصویب برسد و پس از تایید فرماندار آن را اجرایی کند.

معاون عمران استانداری لرستان گفت: توجه شهرداری پلدختر به دغدغه‌های مسئولان شهرستان باشد و با تعامل ویژه و هماهنگ جهت پیشبرد مطالبه مردم به صورت ویژه از خدمات شهری تا فضای سبز و توسعه مبلمان شهری که انتظار می‌رود، در دولت تدبیر و امید با شورای شهر خذمات خوبی درخور تحسین به شهروندان پلدختر داشته باشد.

کیانپور افزود: اولویت نخست در استان لرستان تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام است.

وی گفت: مسکن مهر، آبرسانی چهارخطه کردن استخر شنای، مصلای شهرهای پلدختر و معمولان و دفع آب‌های سطحی به کمک همه و استانداری لرستان به ویژه بخش مبلمان شهری پلدختر را پیگیری می‌کنیم.

معاون عمران استانداری لرستان افزود: شهردار چهره شهر را به لحاظ سیما و منظر در برنامه کاری خود قرار دهند.

این مسئول گفت: شهردار پلدختر در طول یک برنامه مدون با هماهنگی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری در برنامه کار خود قرار دهد و با استفاده از کار کارشناسی حداکثر استفاده را داشته باشد.

کیانپور افزود: از هرگونه کار غیر کارشناسی و سلیقه‌ای پرهیز شود و شهردار یک برنامه عمرانی پنج ساله با همکاری شورای شهر و تایید فرماندار پلدختر تدوین کند و مسائل و برنامه‌های عمرانی را پیگیر و اجرایی کند.

وی تصریح کرد: استانداری لرستان در جهت تعیین تکلیف بحث رودخانه و دیوارهای ساحلی پلدختر که بلاتکلیف و رها شده‌اند، پیگیری ویژه می‌کند.

فرماندار پلدختر گفت: استاندار لرستان با منش‌ها و رفتارها و خلق و خوی که دارد، همه واقف هستند و جایگاه عمرانی و استاندار برای هیچ‌کس قابل انکار نیست که می‌توان به یک دریای ژرف و عمیق یاد کرد که باید از فیوضات ایشان بهره و جهت عمران و آبادانی استان و شهرستان استفاده کرد.

فریدون رشیدی افزود: مدیران از این فرصت استفاده کنند، استاندار بر توجه به اشتغال و تکمیل پروژه‌های عمرانی تاکید دارند که باید این مهم در جهت توسعه شهرستان پلدختر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات استاندار لرستان توجه به مدیران لایق و ارزشمند که دارای اندوخته‌های قوی است که انتصاب معاون عمرانی استانداری لرستان (مهندس کیانپور) یکی از انتخاب خوب استاندار لرستان است.

فرماندار پلدختر یادآور شد: جایگاه اداری معاون عمرانی استاندار لرستان در منصب معاون وزیر بوده‌اند که با پیگیری استاندار لرستان ایشان به این سمت منصوب شدند.

رشیدی افزود: درک استاندار لرستان درباره مدیریت استان ناشی از همت بالا و اهتمام ایشان در توسعه استان لرستان است که باید به مهندس بازوند تبریک و خدا قوت خدا قوت بگوئیم.

فرماندار پلدختر گفت: انتخاب مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان استاندار تنها گزینه‌ای که هیچ نقدی و انتقادی نداشت و همه گرایش‌ها و سلایق و کسانی که دل در گرو توسعه لرستان داشتند، انتخاب استاندار را نیک می‌پنداشتند تا شاهد توسعه استان باشند، زیرا لرستان نیازمند جهش عمرانی قوی است.

وی به شمه‌ای از مسائل و مشکلات شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: این شهرستان در سال‌های گذشته و با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر توسعه قرار گرفته است و زیرساخت‌ها که شامل توسعه راه‌ها، دانشگاه‌ها و در محورها در جهت توسعه حرکت کردیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های در دست اقدام شهرستان پلدختر شامل آبرسانی، ایجاد آزادراه، توسعه راه‌ها چهار خطه کردن جاده قدیم پلدختر-خرم‌آباد، چهارخطه کردن جاده پلدختر- اسلام‌آباد و چهار خطه کردن جاده پلدختر – دره شهر و پلدختر –اندیمشک وراه پلدختر به آزاد راه از طریق گردنه دهلیج است که می‌تواند موجب توسعه شهرستان شود.

فرماندار پلدختر گفت: پروژه مسکن مهر که در همان آغازین شروع فعالیت دارای مشکلاتی بود که متاسفانه و به لحاظ برخی مسائل هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رشیدی افزود: استخر شنای پلدختر که یکی از پروژه‌های عمرانی که بسیار ارزشمند و مورد توجه جوانان است، با پیگیری نزدیک به ۱۰سال به بن بست نزدیک‌تر می‌شویم و به لحاظ اختلافات بین کارفرما و پیمانکار هنوز پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و فعالیت آن تعطیل است.

وی تصریح کرد: کانال‌های داخل شهر به ویژه منطقه تنگ علی که هر سال شاهد ضرر و زیان‌های ناشی از سیلاب و آب‌های سطحی هستیم.

رشیدی یکی از نیازهای جدی فرهنگی شهر را مصلای نماز جمعه پلدختر و معمولان عنوان کرد و گفت: مصلای شهر پلدختر و معمولان که از لحاظ فرهنگی از مسائل مهم شهرستان محسوب می‌شود، برای تکمیل آنها نیازمند اعتبارات کافی است.

فرماندار پلدختر مبلمان شهری را یکی از نیازهای ضروری این شهر دانست و از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست با شهردار و مجموعه شورا همکاری لازم را داشته باشند، زیرا شهردار جدید نیازمند حمایت است.

وی به منطقه مشکل‌دار شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: بخش زیر اداره هواشناسی شهر پلدختر از دیر باز هرساله مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده که ساختمان اداره بهزیستی پلدختر به علت رانش مورد تخلیه و بدون استفاده است و این اداره در حال حاضر در ساختمان استیجاری قرار دارد.

رشیدی تصریح کرد: مردم منطقه پایین دست اداره هواشناسی پلدختر خودسرانه اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و شهرداری هم نسبت به اعطای پروانه ساخت اقدام نمی‌کند که پیشنهاد الحاق این منطقه به حومه شهری با ۱۲۰ خانوار وجود ندارد.

وی گفت: برای برون رفت از این مشکل تهیه و تامین فضا در مکان جدیدی در شهر است که دولت تدبیر و امید با اختصاص اعتبار لازم می‌تواند از وقوع حادثه دلخراش و تلخ جلوگیری کند.

این مسئول افزود: محل ساخت پالایشگاه پلدختر دارد، به نقاط مطلوبی منجر می‌شود و بر اساس پیگیری‌های اداره محیط زیست مشکل زیست محیطی نداشته است.

وی یکی از مشکلات پلدختر را تردد انبوه ماشین‌های عراقی دانست و اضافه کرد: عبور این خودروهای سنگین عراقی در سطح شهر پلدختر مشکلات عدیده‌ای بر جای می‌گذارند که از جمله آنها می‌توان به تصادفات جانی و جبران ناپذیر و آلودگی محیط زیست اشاره کرد.

فرماندار پلدختر از خدمات ۴۲ ماهه محمد شرفی نصیری شهردار سابق و زحمات جعفر سلیمانی سرپرست شهرداری پلدختر قدردانی و انتخاب جهانگیر اکبری را تبریک و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم از خدمات سه سال و هفت ماهه محمد شرفی نصیری شهردار سابق و زحمات جعفر سلیمانی سرپرست شهرداری پلدختر قدردانی و جهانگیر اکبری به عنوان شهردار جدید پلدختر معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. جناب آقای رشیدی توجه نمایند که اینقدر تعریف وتمجید از استاندار ضامن ومانعی برای تعویض ایشان نخواهد بود
    جلسه معارفه بوده یا جلسه تعریف وتمجید از استاندار ومعاونش؟
    آقای رشیدی خوب است از عملکرد خودش هم بیلانی بدهد

    • فرماندار پلدختر الان که دولت تدبیر و امید سر کار امده متوجه مشکلات و نابسامانیها و کمبودهای پلدختر شده است در حالیکه در ۸سال گذشته فقط از دولت وقت تمجید میکرد گویی پلدختر هیچ مشکلی ندارد و لی الان چه شده که زبان گشوده ؟

  2. آقای اکبری
    ضمن آرزوی توفیق برای شما بنظر میرسد این مسئولیت برایتان سنگینی بکند وزنه ای است که بلند کردنش برایت بسیار مشکل وکمر شکن اگر عاقلی وگوش شنوا دارید با شهامت وشجاعت آن را رها وبه اهلش بسپارید
    خیر دنیا وآختت از رها کردن این مسئولیت است

  3. ار نمیریم همء چی بینیم خدا وءدادپلدختر برسه

  4. پاسخ به پلدختری اقای رشیدی از فرمانداران لایق توانا ودارای سبک مدیریتی بالای می باشد نیازی ندارد نبی خودی تعریف وتمجید کند باشناخت وسوابق قبلی ازاستاندار تعریف نموده وایشان راست گفتند همه جریانهای سیاس اعم از اعتدال اصلاح طلب واصول گرا موافق انتصاب استانداربودنند

    • جناب اقای ناشناس :ضمن اعتقاد به عملکرد مثبت جناب اقای رشیدی ، یادآور میشود که “سبک مدیریتی بالا “هنوز در ادبیات و تئوری های مدیریتی تعریف نشده است.

  5. شما اول برو مطالب رو ویرایش کن بعدش هم نیا به جای انتقاد بگو اعتقاد.

  6. دکتر روحانی (روز چهارشنبه ۲۰خرداد ۹۲):”ای آنهایی که مملکت را به این روز انداخته اید، مردم دیگر شما را نمی خواهند!” اما در لرستان طرفداران احمدی نژاد به قصد خدمت! به لرستان می آیند و پست می گیرند! به قول فردوسی پور، همه چیزمون به هم میاد! آقای رشیدی نه خودت ماندنی هستی نه آنهایی که به نیکی از آنها یاد می کنی!….

  7. واقعا باید خسته نباشی به شوراهای شهر پلدختر گفت بااین انتخاب به جا وشایسته کسی که هیج گونه اشنای با شهرداری نداره واقعا این ضایع کردن حق مردم نیست کی باید جواب گوی مردم باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.