تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

۹ کشته و مجروح در سوانح رانندگی لرستان

  • کد خبر : 3958
  • 03 اردیبهشت 1391 - 23:26

در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی استان لرستان، چهار نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وقوع تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه کامیون در مسیر پل سیمره به کوهدشت به کشته شدن دو […]

در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی استان لرستان، چهار نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وقوع تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه کامیون در مسیر پل سیمره به کوهدشت به کشته شدن دو سرنشین خودرو پیکان و مجروح شدن دو سرنشین کامیون منجر شد.

تجاوز به چپ خودرو پیکان علت وقوع این تصادف اعلام شد؛ همچنین واژگون شدن یک دستگاه تراکتور در شهرستان دلفان به مرگ یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر انجامید. برخورد یکدستگاه اتوبوس با عابر پیاده در یکی از خیابان‌های بروجرد نیز به مرگ این عابر که زنی ۷۰ ساله بود، منجر شد.

بی‌احتیاطی راننده اتوبوس علت بروز این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه اعلام شده است

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. واقعا متاسفم !

  2. درگذشت مهندس علیرضا ابراهیمی رابه خانواده داغدار ودوستان وکلیه شهروندان تسلیت عرض می نماییم برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی وبرای بازماندگان ودوستان صبرجزیل خواهانیم .درضمن از مسئولان خواهشمندیم هرچه سریعتر به فکر تعریض جاده های شهرستان کوهدشت باشید تا خدای ناکرده قربانی بعدی شما نباشید.

  3. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!

  4. این عکس که مال خیلی وقت پیش است مال یه تصادف دیگه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.