کد خبر : 39592
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,244 بازدید

9 نماینده لرستان تهدید به استعفا کردند

  یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان از تهدید به استعفای نمایندگان این استان در اعتراض عدم پیش‌بینی ردیف مربوط به مناطق محروم در لایحه بودجه 93 خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازتابناک، ایرج عبدی اظهار کرد: براساس ماده 180 قانون برنامه پنجم دولت می‌بایست دو درصد بودجه عمومی 220 هزار میلیاردتومانی […]

 

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان از تهدید به استعفای نمایندگان این استان در اعتراض عدم پیش‌بینی ردیف مربوط به مناطق محروم در لایحه بودجه 93 خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازتابناک، ایرج عبدی اظهار کرد: براساس ماده 180 قانون برنامه پنجم دولت می‌بایست دو درصد بودجه عمومی 220 هزار میلیاردتومانی یعنی 4000 میلیارد تومان برای استان محروم لحاظ می‌کرد که این اتفاق نیفتده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تنها ردیف به مناطق محروم بر بودجه است ما به عنوان نمایندگان استان لرستان که از استان‌های محروم کشور به حساب می‌آید نمی‌توانیم از حق قانونی عدول کنیم. اگر در مورد اعتبار استان در بودجه تجدید نظر صورت نگیرد و اعتبارات مربوط اصلاح نشود استعفایمان را عملی خواهیم کرد. زیرا در آن صورت معتقدیم که ماندن ما در مجلس فایده ندارد.

پیش از این نمایندگان استان خوزستان اعلام کردند که در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی در لایحه بودجه 93 برای این استان استعفای می‌دهند.محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان هم در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی شده برای یک سد حوزه انتخابی خود تهدید به استعفا کرده است.

اما سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی استعفای جمعی از نمایندگان گفت: تا کنون از هیچ نماینده‌ای نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نرسیده است.

عبدالرضا مصری، اعلام کرد: براساس آئین‌نامه هر نماینده ای می‌تواند اعتراض داشته و یا استعفاء کند. ممکن است تلقی استعفاء، اعتراض هم باشد اما نمایندگان می‌توانند در قالب تذکر یا اخطار اظهار نظر کنند.

وی با تاکید بر این که تاکنون نامه‌ای در این زمینه به هیات رئیسه نرسیده است، گفت: اگر چنین نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس ارائه شود طبق آئین نامه انجام می‌شود. البته هنوز چیزی اعلام وصول نشده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیات رئیسه برابر آئین‌نامه عمل می‌کند ممکن است استعفاء را بپذیرد اما باید در دستور قرار گرفته و بررسی شود؛ چه بسا این که موضوع مورد اعتراض مشخص شده و به طور کلی منتفی شود، اما در هر صورت اختیار موافقت با استعفاء با مجلس شورای اسلامی است.

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

اينها چرا زمان ا ح م د ي ن ژ ا د تهديد به استعفا نمي كردند؟

[پاسخ]

پلدختری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۲:

چون از جنس خودشان بود با هم بودن. ولی الان دولت تدبیر و امید قانونمنداست و دست غارتگران به بیت المال را قطع خواهد کرد.این نمایندگان بفهمند که مردم حوزه های انتخابیه آنها به دکتر روحانی رای دادن پس شما هم پشت سر موکلان خود باشید

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۵:

برای شما اقای ازادبخت متاسفم که کامنت ها رو گزینشی تایید می کنید و نمی دونم چه پدرکشتی با دکتر عبدی دارید شاید دنبال پست و مقامی بودی به جایی نرسیدی

[پاسخ]

مدیریت سایت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۱:

بنده هیچ وابستگی نه به دانشگاه علوم پزشکی، بلکه هیچ اداره ای ندارم که دنبال پست و مقام باشم. بنده فقط رسالت رسانه ای را رعایت کردم نظر مخاطبان رو درج میکنم . امیدورام شناخت داشته باشید و قضاوت کنید.
با سپاس و تشکر از شما

[پاسخ]

یش پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۸:

ایرج عبدی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس قابل توجه آقای آزاد بخت

[پاسخ]

مدیریت سایت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۶:

با تشکر از شما مطلع ایم که ایشان چه سمتی در کمیسیون اجتماعی دارند ولی در متن فوق اشتباهی درج نشده است
سپاس

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷:

خوشحالم آقای آزادبخت که به اشتباهت پی بردی چون در یکی از خبرهای دیگرت از من کلی اصرار بود که دکتر عبدی سخنگویی کمیسیون اجتماعی ست و از شما کلی انکار و می گفتید عضو عادی کمیسیون است

[پاسخ]

بهتره ندانید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۱:

اولاً که وقتی ایشان به مجلس راه یافتند سال آخر دولت احمدی نژاد بود و با استعفا هم کاری از پیش نمی رفت و ثانیاً ایشان در همان سال بیش از بیست بار به ایشان تذکر داده و یک بار ایشان را به مجلس احضار کردند و در استیضاح 5 وزیر احمدی نژاد دست داشته اند و از 10 وزیر این آقا سوال کرده و به مجلس احضار کردند .
شمایی که به هر دلیلی اطلاع ندارید لطفاً اظهار نظر نکنید تا که اذهان عمومی را به بیراهه نکشید .
اگر هم به دلیل شاغل نبودن گله مندید بدانید که اگر کار موجود بود ، نزدیک به 40% از جکعیت لرستان بیکار نبودند .

[پاسخ]

حسين ناصري در گفته :

سلام خدا قوت
نمايندگان اگر اين موضوع را پيگيري كنند و به نتيجه برسانند ثابت مي‌شود كه لياقت رأي مردم را دارند و اگرنه!!!

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۳:

حتما همین طوره

[پاسخ]

بهتره ندانید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۳:

بله این اعتراض نتیجه داد و 200 میلیارد به بودجه لرستان برگشت .

[پاسخ]

شوش دانیالی در گفته :

بگو آقای دکتر ایرج عبدی حق قانونی شما دفاع از سلامت مردم لرستان هم هست ………… چرا آن را فراموش کرده اید……………… خواستی بیا تا با هم به حال بهداشت و درمان گریه کنیم

[پاسخ]

اميد در گفته :

ساعت خواب آقايان نماينده! بيدار شديد؟ لابد با خودتون فكر كرديد حالا كه خواسته هاى مردم نميتونيد عملى كنيد بهترين بهانه است براى تبلغ؟ چرا براى پروژه هاى بى اساس ًًًو سركار ى احمدى نژاد جرأت حرف زدن نداشتيد؟ حالا تهديد به استعفا كرديد؟ كاش نماينده نداشته باشيم ! حداقل ديگه اين همه استخدام با پارتى و اين همه سخنرانى الكى و فيگورهاى سياسى وجود نداشت. به اميد روزى كه دسته جمعى استعفا بدهيد و رياست محترم مجلس هم فورا قبول كنند. ان شاالله

[پاسخ]

لرستانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۳:

ای خدا با استعفای آنها موافقت شود

[پاسخ]

بهتره ندانید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۸:

با سلام خدمت دوستان عزیز . تا الان که صدا و سیمای محترم به دلیل خصومت با این نماینده اخبار را به شما نرسانده یا به اشتباه رسانده ، بهتر است بدانید که جناب آقای دکتر عبدی در اخطار دادن و احضار ا ح م د ی ن ژ ا د و وزرایش به مجلس نقش پررنگ و بسیار فعالی داشته .
بهتر است به پایگاه اینترنتی ایشان سری بزنید .
http://www.irajabdi.ir
با سپاس فراوان از توجهتان .

[پاسخ]

كارمند دانشگاه در گفته :

آقاى دكتر عبدى، شما استعفا بده فعلا تا دانشگاه علوم پزشكى از زياده خواهى هاى شما راحت بشه! فعلا مهمتر از بودجه مناطق محروم كه اين همه سال ازش صحبت كردن بحث سلامت و جان مردم اين مناطق است. اين همه نيروى جديد فقط از طريق استخدام نيروهاى تبصره ٤ و ٣ در اين مراكز ! اين همه اخراج نيروهاى با سابقه به بهانه ى گزينش آن هم بخاطر اين كه فهميدن شخص بعد از ١٨ سال كار كردن احكام بلد نبوده !
يادآورى كنم كه چند ماه است سرپرستى دانشگاه و رياست مركز بهداشت استان و معاونت بهداشتى دانشگاه در اختيار يك نفر است؟ حالا دسته جمعى بريد كنار سنگين تر و بهتره. شما فعلا بريد با مابقى نمايندگان ساخت و باخت خودتون بكنيد تا اين خراب شده ، خراب تر نشده!
كاش مجالى بود تا در حضور مردم ناگفته هاى دانشگاه و به رخ شما به ظاهر دلسوز مردم كشيد تا يكبار ديگه از اينجور شكلك هايى بخودتون نگيرد

[پاسخ]

كارمند دانشگاه در گفته :

اينا فعلا ميخوان با همين كلك اخراج نيرو اقوام و دوستان خودشون رو بيارن استخدام كنن . مهندس پاپى هم كه بدش نمياد چون از سوابقش خبر داريم.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۹:

شنيديم هيئت رئيسه دانشگاه يه گله گوسفند فعلا نذرى دادن كه نمايندگان لرستان حالا حالاها به جنگ زرگرى خودشون ادامه بدن ؟ اينها هم كار خودشون رو خوب بلدن
آقاى استاندار! آقاى وزير بهداشت! دانشگاه علوم پزشكى لرستان نابود شد! خسته شديم از اينهمه بى برنامه اى و بى درو پيكر بودن!

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آقاب عبدی ودیگرنمایندگان استان که تهدید به استعفاء کرده اند موندن یانموندن شمادرمجلس مشکلی ازروی دوش مامردمان این استان برنمی دارد چرایکی ازشمادرزمان رأی اعتمادبه دولت تدبیروامید بعنوان مخالف یاموافق صحبت نکردید شماکه به اتفاق اززمان تبلیغات مخالف دولت احتمالی که بعداًباپشتیبانی ملت به دولت قطعی تبدیل شدبودید چرا گربه رادم حجله نکشتید که الان توجهی به این دیارمحروم شود حال بااستعفاء تهدید می کنید اگه راست می گوید بسم الله تابااستعفایتان موافقت شود .

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۰:۵۷:

جدی معلومه سواد سیاسیت صفره فقط داری حرف میزنه ندیدی دکتر عبدی از وزیر بهداشت و وزیر نفت دفاع کرد. متاسفم که یا از روی نادانی حرف می زنید یا از روی …..

[پاسخ]

ارش از کوهدشت پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۰:

آقا محمد شما غصه نخور علت عقب ماندگی استان ما همین اقلیت هستن که از سیاست هیچی نمیفهمن و برا همه چی نظرات عجیب میدن

[پاسخ]

بهتره ندانید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۲:

خوبه بدانید که دکتر عبدی از دو وزیر کابینه تدبیر و امید حمایت کردند .
لطفاً اینقدر کور کورانه تصمیم نگیرید . اگر اطلاعات ندارید ( خدا پدر صدا و سیما را نیامرزد ) اظهار نظر نکنید .

[پاسخ]

خدایی این مردمی که کامنت می زارن چرا الکی حرف می زنن بعضیاشان
این که برای تامین بودجه مناطق محروم استعفا بدن کار بدیه؟
مابقی کارا بد بوده یا نه باید به اون کارا ایراد گرفت نه به این کار

[پاسخ]

بهتره ندانید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۴:

احسنت حرف دل مارو زدی . من که از اقدامات ایشون خبر دارم ، جدیدا کارم شده کامنت نوشتن برای این افراد به دست دکتر شاغل نشده و عجول و از همه جا بی خبر و وکیل الدوله ، که برای همه چیز تصمیم می گیرند .

[پاسخ]

مهدی در گفته :

برای فرافکنی هاتون متاسفم تشکر از زحمتاشون نمی کنید لااقل تهمت هم نزیند… همه می دونیم علوم پزشکی دست چه کسانی بود و چه کسانی سود بدند… عبدی یکی زحمت کش ترین نمایندها بوده من اصلا رای ندادم ولی خوشحالم که ایشون رفت تو مجلس… کی میگه افکار ایشون هم سو با …نژاد اگه بود که از وزیر های روحانی دفاع نمی کرد…. خوبه سری به ویکیپدیا بزنید و ببینید راجع به عبدی چی نوشته…

[پاسخ]

کارمند دانشگاه پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۶:

تشکر؟ بابت چی؟ خبر از زد و بند های دانشگاه ندارید لطفا نظر ندید. این ۸ سال فقط ده درصد از اعتبارات دانشگاه جذب شد. این دوره نماینده هام فقط بفکر جذب نیرو یا بهتر بگم تحمیل نیرو به شیخ آزادی بودند. خبر دارید که وزارتخانه دو رشته تخصص رو به لرستان داد و بخاطر بی تدبیری همین سیستم مدیریتی به استانهای همجوار داده شد؟ خبر داری که حقوق پرسنل این دانشگاه بر اساس مبنای حقوق سال ۸۹ داره پرداخت میشه؟ خبر داری که ما از لحاظ پژوهشی و علمی دانشگاه لرستان در بین سی دانشگاه کشور اسمی نداره؟ در حالی که قبلا ما بین سه دانشگاه کشور بودیم؟ خبر داری که این دانشگاه سه سال حق تورم پرسنلش رو پنهان کرده ؟ خبرداری که همین دکتر … چند نفر از بستگانشو استخدام مراکز شهری کرده؟ خبرداری که دانشگاه علوم پزشکی لرستان هنوز بعد این همه سال بین دانشگاه های کشور تیپ ۳ است؟ خبر داری که این چند سال چه مبالغی از اعتبارات عمرانی رفته توی جیب چه اشخاصی؟ خبر داری چند نفر از این دانشگاه چند پست حساس و در اختیار دارن ؟ خبرداری در اعتبار سنجی دانشگاه چه فاحعه ای به بار آوردند؟ بازم بگم تا تو انرژی تو صرف دکتر .. نکنی چون همه ی این مصیبت های وارده به دانشگاه فقط بخاطر دخالت های بیجا و فشارها با وزارتخانه توسط همین آقا بوده؟ لطفا احساسی یا بخاطر رفاقت با دکتر .. نظر ندید. ما داخل این گود یم خبر داریم. بپرسید چرا این چندماه چه بازی های سر ریاست جدید دانشگاه در آوردند؟
عزیز دل برادر « نه هر که آیینه ساز سکندری داند» ..فقط یک سیاستمدار است نه پزشک؟

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۲:۳۵:

راستی کی کارانه ۶۰ ملیونی گرفته بود؟ کی اینو فهمیدو پیگیری کرد؟ ادبیات یهودی خوب اومدی

[پاسخ]

منم کارمند دانشگاهم پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳:

1- 8 سال چه ربطی به دکتر عبدی داره؟ 2-چه کسی نیرو تحمیل کرد دانشگاه همش بهاروند دریکوند بالاگریوه و پلدختریه که 3-دو رشته رو با تلاش های کی گرفتن؟ عبدی 3- پرداخت میشد ک با شکایت به دیوان در حال حل شدنه که اینم ربطی به عبدی نداره همین این اقایون روسای قبلی بودن که کارانه 60 میلیونی می گرفتن4- اینم که میگی دانشگاه رتبش اومده پایین چه ربطی به عبدی داره 5- خودمم نفهمیدم چند نفر از این دانشگاه چند پستو حساسو در اختیار دارن یعنی چی شما فهمیدن به منم بگین ماهم تو این گودیم خبر داریم بزار بگم بازی ریاست چی بوده بازی این بوده که چون شیخ آزادی به همه نمایندها باج داده بود همه میخواستن بمونه بجز عبدی که متوجه کارانه های ملیونی و استخدام های رابطه ای آقایون شده نمیگم فشارهای دکتر عبدی عوضش کرد خود وزیر بهداشت گفته بود که شیخ آزادی ….نژادی و باید بره…. دکتر عبدی هم سیاستمدار است و هم پزشک

[پاسخ]

كارمند دانشگاه پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۲۲:۳۵:

١ – ربطه اين بود كه ايشون اداش ميشد داخل اين سيستم بوده ولى بعد از گذشت دو سال وضعيت دانشگاه بدتر شده و بهتر نشد ٢- شما يا از استخدام هاى دكتر بعدى خبر ندارى يا خودت و بخواب زدى٣- چرا بايد اين خيانت بشه كه حالا كارشون به ديوان بكشه؟ فكرشو كردى ارزش ريالى اين پول دو سال پيش تا الان چقدر تفاوت داره؟ چرا اين پول فقط شامل حال مسؤولين دانشگاه و تعداد ١٦ نفر از افرادى شكايت كردن شد؟ اين خيانت نيست؟ ٤- دكتر عبدى بخاطر دكتر بودنش انتظار ميرفت سروساماني به وضعيت بده ولى دو سال گذشت نه تنها نتونست درستش كنه بلكه شريكشون شد٥- مهندس پاپى يك مورد واضح و آشكار است. اگر ميخواى بفهمى سرى به شهرستان بزن و ببين كه چند نفرن؟ ٦- دكتر شيخ آزادى بخاطر فشار دكتر عبدى نرفت بلكه فهميد گندش داره درمياد درخواست تمديد ماموريت نداد كه وزير مجبور بشه جايگزين موقت بزاره الان هم رفته بازرس ويژه پزشكى قانونى كشور شده( بيچاره پزشكى قانونى) الان هم بازى ها و باج گيرى هاى همين آقا باعث شده دانشگاه بى صاحب باشه! اولش كه با ابراهيمى مخالفت كرد و نامدارى تاييد شد بعد رفت زيرآب نام دارى رو زد و گزينه دكتر ساكى و دكتر آزادبخت از وزارتخونه معرفى شدن ديد كه أهل باج دادن نيستن رفت سراغ دكتر دلفان ( هرچند نه دكتر آزادبخت و نه دكتر ساكى حاضر نشدن بيان رياست اين مخروبه رو تحويل بگيرن). دكتر عبدى حالا كه ديد تيرش به سنگ خورد، دوباره رفته سراغ دكتر نامدارى
حالا تو داخل گودى يا نه؟ ميخواى جزييات ييشترى برات باز كنم ؟ هرچند ميدونم ميرملاس درج نميكنه؟!

[پاسخ]

منم کارمند دانشگاهم پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۱ آذر , ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸:

همه این حرفات زمانی درسته که دکتر عبدی از شیخ آزادی حمایت می کرد که نکرد یه چیزم بگم که حساب کار بیا دستت دکتر عبدی موافق صد در صد دکتر ابراهیمی بودن و شما داری فرافکنی می کنی…

[پاسخ]

كارمند دانشگاه پاسخ در تاريخ جمعه ۲۲ آذر , ۱۳۹۲ ۰۰:۵۰:

بيخبرى! چون در جلسه مجمع نمايندگان استان فقط دكتر عبدى و دكتر بروجردى مخالف دكتر ابراهيمى بودن. صورت جلسه ى اون هم به وزارتخانه إرسال شد. اگر دكتر عبدى فاميلته شك نكن بهت دروغ گفته! ديگه بهش اعتماد نكن! البته مصيبت وارده به دانشگاه فقط كار دكتر عبدى نيست بلكه دكتر كاييدى هم شريك اين فاجعه هستند حالا كه عبدى دوباره رفته سراغ نامدارى ، كاييدى مخالفش شده!!!!!

[پاسخ]

منم کارمند دانشگاهم پاسخ در تاريخ جمعه ۲۲ آذر , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۹:

بر فرض فامیله منه که نیست چرا باید دروغ بگه شما داری تهمت میزنی و تهمت مانند خوردن گوشت برادر مرده انسانه… من با خود دکتر ابراهیمی رابطه دارم و این حرف خود اونه این که میگن دکتر عبدی مخالف دکتر عبدی بوده حرف کسایی ک از دکتر عبدی دل خوشی ندارن…

[پاسخ]

sajad az kohdasht در گفته :

من سر از مجلس اینجور چیزا در نمی آورم ولی تو لرستان دیدم که عبدی فعالیتش از همه بیشتر است. همیشه تو تلویزیون هست.

[پاسخ]

ممجو پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۵:

من هم زیاد تو تلویزیون هستم پس از دکتر عبدی پر کار ترم

[پاسخ]

کارمند دانشگاه پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۷:

فعالیت یعنی فقط سخنرانی؟ البته همه همیجورن فقط عبدی نیست

[پاسخ]

ادبیات در گفته :

کشته مرده ادبیاتتم

[پاسخ]

مجتبی از کونانی در گفته :

خدایش من موندم شما هابرچه اساسی ،عنوان” نمایندگان استان “را باخود به یدک میکشی ؟؟؟آخه ما به کجای شما ها بنازیم ،به سوادتون!!!به تعصبتون؟به خودخواهی هاتون؟به چاپلوسی هاتون؟یابه استخدام های ناعادلانه ای که ازاطرافیان خود دارید!!!!
نمایندهای جیره خوار بدانید که یک نماینده باید دفاع کنه، باید داد وفریادش برای دفاع ازمردم حوزه انتخابیش گوش فلک رو کر کنه،بایدخودشو به اب وآتیش بزنه تاحق وحقوق واقعی مردمشو پس بگیره،نه مثل شماها که time فروشی میکنید،اگه نمی دونید بدونیداینو بداونیدکه اولین وآخرین نماینده ای این استان مرحوم محمد حسین خان غضنفری بود ،بزرگواری که باتوجه به دوران طاغوت با آن همه محدویت ها وفشارهای حکومتی و امنیتی ابه هیچ وجه زحق وحقوق مردم لرستان کوتاه نیامد.

[پاسخ]

کمیر پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵:

دمت گرم

[پاسخ]

صمیمی در گفته :

واقعا متاسفم برا مدیر سایت وآقایان وخانمهای که این مطالب نوشتن اول ببینیم کسی تقدیر از نمایندگان استان برای اقدام به ستاندن حق لرستان که ناچار به تهدید استعفا شدن نکرد که مغرضانه عمل میکنه شکی ندارم ومیدونم که نماینده شهر هم اونو نمیبینه وشک ندارم که مطلب منو درج نمیکنه ولی اینو مینویسم که لااقل خودشو پرسنلش بخونن دوما اقدام نمایندگان در این مرحله در تاریخ لرستان سابقه نداره احسنا بر نمایندگان لرستان واقعا متشکریم تا به نتیجه رسوندن مقصود تلاش کنید

[پاسخ]

مديريت سايت پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۲ ۲۲:۳۹:

با سلام خدمت ” صميمى”
با عرض پوزش از شما و همه ی عزیزان بخاطر وقفه اى كه در درج کامنت بوجود آمد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ماندن ما در مجلس فايده اي ندارد . خدا پدر ا بيامرزد ملت خيلي وقت پيش به اين نتيجه رسيد كه ماندن شما در مجلس بي فايده است تازه شما الان به اين نتيجه رسيديد انشا الله همگي استعفا دهيد تا انتخابات زودهنگام برگزار شود و مجلس به دست نيروهاي اصيل ودلسوز بيافتد نه شما كه فقط به فكر منافع خود هستيد .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

والا من اگر به جاي ريس مجلس باشم با استعفاي نمايندگان لرستان و خيلي ديگر كه فقط به فكر منافع خود هستند نه نماينده ملت موافقت مي كنم از ماست كه بر ماست

[پاسخ]

بدبخت در گفته :

خدا را شا کریم نمایندگان لرستان هم بیدار شدن.تا حالا ظاهرا خواب بودن .برنامه بودجه را مدیران شهر مینویسند تحویل استان واستانداری تحویل دولت و دولت وقت به بررس میپردازد .چرا اینقده بیخیالید مگه لرستان چرا باید از لحاظ بیکاری .فقر رتبه اول را داشته باشد؟؟؟؟چرا جوان لرستانی دست به خلاف مواد مخدر بزند؟؟؟؟؟؟شما مدیون جامعه .شما نمایندگان مدیون مردم اید ….

[پاسخ]

محمود در گفته :

شهر خرم اباد در دوران ریاست دکتر شیخ ازادی ودکتر شاهرخی شده به اندیمشک وپلدختر چون هرچی فامیل ودوست وهمولایتی داشتن در دانشگاه علوم پزشکی بکار گیری کردن انکار خرم اباد امار بیکاری نداره دکتر اقامحمدی یادته تو سخنرانیات در مورد رفع بیکاری چه میکفتی دو سال دیکه چی میتونی بکی

[پاسخ]

دریکوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۲ آذر , ۱۳۹۲ ۰۱:۵۰:

داخل استان لرستان فقط فقط تغییر مدیران اتفاق میفته بجز تغییر انکار استان نه بیکار داره نه کارخانه تعطیل و غیره که از بیان اون بیزارم

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ جمعه ۲۲ آذر , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵:

درود بر تو محمود واقعا همینه بعد بعضی ها از اینا دفاع می کنند مردم خرم آباد در اولیت کار در خرم آبادند نه اندیمشکی ها و پلدختری ها درود بر دکتر عبدی

[پاسخ]

میر در گفته :

از نمایندکان محترم سوال دارم چرا نمتونن به توافق برسن وریاست دانشکاه علوم پزشکی که اهمیت زیادی داره تعیین کنن این هم جز قوم گرایی است واقعا جای سوال است

[پاسخ]

پویان کاظمی در گفته :

به به ! اعتراض مدنی ! بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم ! وکلای مردم لرستان پیشرفت اجتماعی-مدنی کردن گویا و این میتونه رویداد فرخنده ای باشه.کمبود ها و فقر گسترده ی این دیار محروم رو چی شده که اینبار فقط برایش مستعفی میشوند؟؟؟ دوران جناب دکتر محمود احمدی نژاد که آثار و برکات دولت کریمه اش تا قرن ها جراحتی ست بر پیکر این سرزمین ، کجا بودن نمایندگان محترم ما؟؟؟ در طول 8 سال گذشته وکیل مردم نبودن؟؟؟ آها ! در 8 سال گذشته لرستان مرکز توجهات دولت مهرورز آقای احمدی نژاد بوده احتمالا ! کلی آبادانی و بودجه و پیشرفت عمرانی-رفاهی داشتیم در خجسته 8 سال گذشته که نمایندگان محترم مستعفی نشده و معترض نبودند !
این گونه تحرکات مبارک برای احقاق حقوقِ حقه ی این منطقه بسیار امر پسندیده و قابل تحسینی ست اما اگر و تنها اگر حقیقتا بدین هدف و منظور باشد ! نه اقدامی صرفا سیاسی بمنظور مقابله با دولت برآمده از خواست و رای اکثریت ملت ایران! دولتی براستی تکنوکرات و پر از تجارب گرانبهای مدیریتی و تخصصی که حتی اپوزسیون خارج از کشور نیز بدان معترفند ! نکنید آقایان ! به آرای روحانی در حوزه انتخاباتی خود رجوع کنید ! شما “وکیل و نماینده ی ” مردمی هستید که در انتخابات 24 خرداد با قاطعیت به تداومِ نگاه و سیاست های حاکم در 8 سال گذشته “نه ” گفتند ! شما شرعا و عقلا و اخلاقا موظفید بازتاب دهنده ، پیگیر و مجری خواست و مطالبات مردم حوزه ی خود باشید و نه در تقابل با آنان ! چرا میخواهید با دولت جدید و منتخب مردم سر تقابل داشته باشید ؟؟ به چه حقی؟؟ شما چنین حقی ندارید ! مشروعیت شما از مردمی ست که با قاطعیت دولت کنونی را برگزید و چشم امید به عقلانیت آنان بسته است و کردار گذشته ی شما اثبات میکند که این رفتار شما نه خیرخواهی بلکه تقابل با مردم است…

[پاسخ]