تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

۹ نماینده لرستان تهدید به استعفا کردند

  • کد خبر : 39592
  • 19 آذر 1392 - 14:22

  یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان از تهدید به استعفای نمایندگان این استان در اعتراض عدم پیش‌بینی ردیف مربوط به مناطق محروم در لایحه بودجه ۹۳ خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازتابناک، ایرج عبدی اظهار کرد: براساس ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم دولت می‌بایست دو درصد بودجه عمومی ۲۲۰ هزار میلیاردتومانی […]

 

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان از تهدید به استعفای نمایندگان این استان در اعتراض عدم پیش‌بینی ردیف مربوط به مناطق محروم در لایحه بودجه ۹۳ خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازتابناک، ایرج عبدی اظهار کرد: براساس ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم دولت می‌بایست دو درصد بودجه عمومی ۲۲۰ هزار میلیاردتومانی یعنی ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای استان محروم لحاظ می‌کرد که این اتفاق نیفتده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تنها ردیف به مناطق محروم بر بودجه است ما به عنوان نمایندگان استان لرستان که از استان‌های محروم کشور به حساب می‌آید نمی‌توانیم از حق قانونی عدول کنیم. اگر در مورد اعتبار استان در بودجه تجدید نظر صورت نگیرد و اعتبارات مربوط اصلاح نشود استعفایمان را عملی خواهیم کرد. زیرا در آن صورت معتقدیم که ماندن ما در مجلس فایده ندارد.

پیش از این نمایندگان استان خوزستان اعلام کردند که در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی در لایحه بودجه ۹۳ برای این استان استعفای می‌دهند.محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان هم در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی شده برای یک سد حوزه انتخابی خود تهدید به استعفا کرده است.

اما سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی استعفای جمعی از نمایندگان گفت: تا کنون از هیچ نماینده‌ای نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نرسیده است.

عبدالرضا مصری، اعلام کرد: براساس آئین‌نامه هر نماینده ای می‌تواند اعتراض داشته و یا استعفاء کند. ممکن است تلقی استعفاء، اعتراض هم باشد اما نمایندگان می‌توانند در قالب تذکر یا اخطار اظهار نظر کنند.

وی با تاکید بر این که تاکنون نامه‌ای در این زمینه به هیات رئیسه نرسیده است، گفت: اگر چنین نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس ارائه شود طبق آئین نامه انجام می‌شود. البته هنوز چیزی اعلام وصول نشده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیات رئیسه برابر آئین‌نامه عمل می‌کند ممکن است استعفاء را بپذیرد اما باید در دستور قرار گرفته و بررسی شود؛ چه بسا این که موضوع مورد اعتراض مشخص شده و به طور کلی منتفی شود، اما در هر صورت اختیار موافقت با استعفاء با مجلس شورای اسلامی است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۵
  1. اینها چرا زمان ا ح م د ی ن ژ ا د تهدید به استعفا نمی کردند؟

    • چون از جنس خودشان بود با هم بودن. ولی الان دولت تدبیر و امید قانونمنداست و دست غارتگران به بیت المال را قطع خواهد کرد.این نمایندگان بفهمند که مردم حوزه های انتخابیه آنها به دکتر روحانی رای دادن پس شما هم پشت سر موکلان خود باشید

      • برای شما اقای ازادبخت متاسفم که کامنت ها رو گزینشی تایید می کنید و نمی دونم چه پدرکشتی با دکتر عبدی دارید شاید دنبال پست و مقامی بودی به جایی نرسیدی

        • بنده هیچ وابستگی نه به دانشگاه علوم پزشکی، بلکه هیچ اداره ای ندارم که دنبال پست و مقام باشم. بنده فقط رسالت رسانه ای را رعایت کردم نظر مخاطبان رو درج میکنم . امیدورام شناخت داشته باشید و قضاوت کنید.
          با سپاس و تشکر از شما

      • ایرج عبدی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس قابل توجه آقای آزاد بخت

        • با تشکر از شما مطلع ایم که ایشان چه سمتی در کمیسیون اجتماعی دارند ولی در متن فوق اشتباهی درج نشده است
          سپاس

        • خوشحالم آقای آزادبخت که به اشتباهت پی بردی چون در یکی از خبرهای دیگرت از من کلی اصرار بود که دکتر عبدی سخنگویی کمیسیون اجتماعی ست و از شما کلی انکار و می گفتید عضو عادی کمیسیون است

    • اولاً که وقتی ایشان به مجلس راه یافتند سال آخر دولت احمدی نژاد بود و با استعفا هم کاری از پیش نمی رفت و ثانیاً ایشان در همان سال بیش از بیست بار به ایشان تذکر داده و یک بار ایشان را به مجلس احضار کردند و در استیضاح ۵ وزیر احمدی نژاد دست داشته اند و از ۱۰ وزیر این آقا سوال کرده و به مجلس احضار کردند .
      شمایی که به هر دلیلی اطلاع ندارید لطفاً اظهار نظر نکنید تا که اذهان عمومی را به بیراهه نکشید .
      اگر هم به دلیل شاغل نبودن گله مندید بدانید که اگر کار موجود بود ، نزدیک به ۴۰% از جکعیت لرستان بیکار نبودند .

  2. سلام خدا قوت
    نمایندگان اگر این موضوع را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند ثابت می‌شود که لیاقت رأی مردم را دارند و اگرنه!!!

  3. بگو آقای دکتر ایرج عبدی حق قانونی شما دفاع از سلامت مردم لرستان هم هست ………… چرا آن را فراموش کرده اید……………… خواستی بیا تا با هم به حال بهداشت و درمان گریه کنیم

  4. ساعت خواب آقایان نماینده! بیدار شدید؟ لابد با خودتون فکر کردید حالا که خواسته هاى مردم نمیتونید عملى کنید بهترین بهانه است براى تبلغ؟ چرا براى پروژه هاى بى اساس ًًًو سرکار ى احمدى نژاد جرأت حرف زدن نداشتید؟ حالا تهدید به استعفا کردید؟ کاش نماینده نداشته باشیم ! حداقل دیگه این همه استخدام با پارتى و این همه سخنرانى الکى و فیگورهاى سیاسى وجود نداشت. به امید روزى که دسته جمعى استعفا بدهید و ریاست محترم مجلس هم فورا قبول کنند. ان شاالله

    • ای خدا با استعفای آنها موافقت شود

    • با سلام خدمت دوستان عزیز . تا الان که صدا و سیمای محترم به دلیل خصومت با این نماینده اخبار را به شما نرسانده یا به اشتباه رسانده ، بهتر است بدانید که جناب آقای دکتر عبدی در اخطار دادن و احضار ا ح م د ی ن ژ ا د و وزرایش به مجلس نقش پررنگ و بسیار فعالی داشته .
      بهتر است به پایگاه اینترنتی ایشان سری بزنید .
      http://www.irajabdi.ir
      با سپاس فراوان از توجهتان .

  5. آقاى دکتر عبدى، شما استعفا بده فعلا تا دانشگاه علوم پزشکى از زیاده خواهى هاى شما راحت بشه! فعلا مهمتر از بودجه مناطق محروم که این همه سال ازش صحبت کردن بحث سلامت و جان مردم این مناطق است. این همه نیروى جدید فقط از طریق استخدام نیروهاى تبصره ۴ و ٣ در این مراکز ! این همه اخراج نیروهاى با سابقه به بهانه ى گزینش آن هم بخاطر این که فهمیدن شخص بعد از ١٨ سال کار کردن احکام بلد نبوده !
    یادآورى کنم که چند ماه است سرپرستى دانشگاه و ریاست مرکز بهداشت استان و معاونت بهداشتى دانشگاه در اختیار یک نفر است؟ حالا دسته جمعى برید کنار سنگین تر و بهتره. شما فعلا برید با مابقى نمایندگان ساخت و باخت خودتون بکنید تا این خراب شده ، خراب تر نشده!
    کاش مجالى بود تا در حضور مردم ناگفته هاى دانشگاه و به رخ شما به ظاهر دلسوز مردم کشید تا یکبار دیگه از اینجور شکلک هایى بخودتون نگیرد

  6. اینا فعلا میخوان با همین کلک اخراج نیرو اقوام و دوستان خودشون رو بیارن استخدام کنن . مهندس پاپى هم که بدش نمیاد چون از سوابقش خبر داریم.

    • شنیدیم هیئت رئیسه دانشگاه یه گله گوسفند فعلا نذرى دادن که نمایندگان لرستان حالا حالاها به جنگ زرگرى خودشون ادامه بدن ؟ اینها هم کار خودشون رو خوب بلدن
      آقاى استاندار! آقاى وزیر بهداشت! دانشگاه علوم پزشکى لرستان نابود شد! خسته شدیم از اینهمه بى برنامه اى و بى درو پیکر بودن!

  7. آقاب عبدی ودیگرنمایندگان استان که تهدید به استعفاء کرده اند موندن یانموندن شمادرمجلس مشکلی ازروی دوش مامردمان این استان برنمی دارد چرایکی ازشمادرزمان رأی اعتمادبه دولت تدبیروامید بعنوان مخالف یاموافق صحبت نکردید شماکه به اتفاق اززمان تبلیغات مخالف دولت احتمالی که بعداًباپشتیبانی ملت به دولت قطعی تبدیل شدبودید چرا گربه رادم حجله نکشتید که الان توجهی به این دیارمحروم شود حال بااستعفاء تهدید می کنید اگه راست می گوید بسم الله تابااستعفایتان موافقت شود .

    • جدی معلومه سواد سیاسیت صفره فقط داری حرف میزنه ندیدی دکتر عبدی از وزیر بهداشت و وزیر نفت دفاع کرد. متاسفم که یا از روی نادانی حرف می زنید یا از روی …..

      • آقا محمد شما غصه نخور علت عقب ماندگی استان ما همین اقلیت هستن که از سیاست هیچی نمیفهمن و برا همه چی نظرات عجیب میدن

    • خوبه بدانید که دکتر عبدی از دو وزیر کابینه تدبیر و امید حمایت کردند .
      لطفاً اینقدر کور کورانه تصمیم نگیرید . اگر اطلاعات ندارید ( خدا پدر صدا و سیما را نیامرزد ) اظهار نظر نکنید .

  8. خدایی این مردمی که کامنت می زارن چرا الکی حرف می زنن بعضیاشان
    این که برای تامین بودجه مناطق محروم استعفا بدن کار بدیه؟
    مابقی کارا بد بوده یا نه باید به اون کارا ایراد گرفت نه به این کار

    • احسنت حرف دل مارو زدی . من که از اقدامات ایشون خبر دارم ، جدیدا کارم شده کامنت نوشتن برای این افراد به دست دکتر شاغل نشده و عجول و از همه جا بی خبر و وکیل الدوله ، که برای همه چیز تصمیم می گیرند .

  9. برای فرافکنی هاتون متاسفم تشکر از زحمتاشون نمی کنید لااقل تهمت هم نزیند… همه می دونیم علوم پزشکی دست چه کسانی بود و چه کسانی سود بدند… عبدی یکی زحمت کش ترین نمایندها بوده من اصلا رای ندادم ولی خوشحالم که ایشون رفت تو مجلس… کی میگه افکار ایشون هم سو با …نژاد اگه بود که از وزیر های روحانی دفاع نمی کرد…. خوبه سری به ویکیپدیا بزنید و ببینید راجع به عبدی چی نوشته…

    • تشکر؟ بابت چی؟ خبر از زد و بند های دانشگاه ندارید لطفا نظر ندید. این ۸ سال فقط ده درصد از اعتبارات دانشگاه جذب شد. این دوره نماینده هام فقط بفکر جذب نیرو یا بهتر بگم تحمیل نیرو به شیخ آزادی بودند. خبر دارید که وزارتخانه دو رشته تخصص رو به لرستان داد و بخاطر بی تدبیری همین سیستم مدیریتی به استانهای همجوار داده شد؟ خبر داری که حقوق پرسنل این دانشگاه بر اساس مبنای حقوق سال ۸۹ داره پرداخت میشه؟ خبر داری که ما از لحاظ پژوهشی و علمی دانشگاه لرستان در بین سی دانشگاه کشور اسمی نداره؟ در حالی که قبلا ما بین سه دانشگاه کشور بودیم؟ خبر داری که این دانشگاه سه سال حق تورم پرسنلش رو پنهان کرده ؟ خبرداری که همین دکتر … چند نفر از بستگانشو استخدام مراکز شهری کرده؟ خبرداری که دانشگاه علوم پزشکی لرستان هنوز بعد این همه سال بین دانشگاه های کشور تیپ ۳ است؟ خبر داری که این چند سال چه مبالغی از اعتبارات عمرانی رفته توی جیب چه اشخاصی؟ خبر داری چند نفر از این دانشگاه چند پست حساس و در اختیار دارن ؟ خبرداری در اعتبار سنجی دانشگاه چه فاحعه ای به بار آوردند؟ بازم بگم تا تو انرژی تو صرف دکتر .. نکنی چون همه ی این مصیبت های وارده به دانشگاه فقط بخاطر دخالت های بیجا و فشارها با وزارتخانه توسط همین آقا بوده؟ لطفا احساسی یا بخاطر رفاقت با دکتر .. نظر ندید. ما داخل این گود یم خبر داریم. بپرسید چرا این چندماه چه بازی های سر ریاست جدید دانشگاه در آوردند؟
      عزیز دل برادر « نه هر که آیینه ساز سکندری داند» ..فقط یک سیاستمدار است نه پزشک؟

      • راستی کی کارانه ۶۰ ملیونی گرفته بود؟ کی اینو فهمیدو پیگیری کرد؟ ادبیات یهودی خوب اومدی

      • ۱- ۸ سال چه ربطی به دکتر عبدی داره؟ ۲-چه کسی نیرو تحمیل کرد دانشگاه همش بهاروند دریکوند بالاگریوه و پلدختریه که ۳-دو رشته رو با تلاش های کی گرفتن؟ عبدی ۳- پرداخت میشد ک با شکایت به دیوان در حال حل شدنه که اینم ربطی به عبدی نداره همین این اقایون روسای قبلی بودن که کارانه ۶۰ میلیونی می گرفتن۴- اینم که میگی دانشگاه رتبش اومده پایین چه ربطی به عبدی داره ۵- خودمم نفهمیدم چند نفر از این دانشگاه چند پستو حساسو در اختیار دارن یعنی چی شما فهمیدن به منم بگین ماهم تو این گودیم خبر داریم بزار بگم بازی ریاست چی بوده بازی این بوده که چون شیخ آزادی به همه نمایندها باج داده بود همه میخواستن بمونه بجز عبدی که متوجه کارانه های ملیونی و استخدام های رابطه ای آقایون شده نمیگم فشارهای دکتر عبدی عوضش کرد خود وزیر بهداشت گفته بود که شیخ آزادی ….نژادی و باید بره…. دکتر عبدی هم سیاستمدار است و هم پزشک

        • ١ – ربطه این بود که ایشون اداش میشد داخل این سیستم بوده ولى بعد از گذشت دو سال وضعیت دانشگاه بدتر شده و بهتر نشد ٢- شما یا از استخدام هاى دکتر بعدى خبر ندارى یا خودت و بخواب زدى٣- چرا باید این خیانت بشه که حالا کارشون به دیوان بکشه؟ فکرشو کردى ارزش ریالى این پول دو سال پیش تا الان چقدر تفاوت داره؟ چرا این پول فقط شامل حال مسؤولین دانشگاه و تعداد ١۶ نفر از افرادى شکایت کردن شد؟ این خیانت نیست؟ ۴- دکتر عبدى بخاطر دکتر بودنش انتظار میرفت سروسامانی به وضعیت بده ولى دو سال گذشت نه تنها نتونست درستش کنه بلکه شریکشون شد۵- مهندس پاپى یک مورد واضح و آشکار است. اگر میخواى بفهمى سرى به شهرستان بزن و ببین که چند نفرن؟ ۶- دکتر شیخ آزادى بخاطر فشار دکتر عبدى نرفت بلکه فهمید گندش داره درمیاد درخواست تمدید ماموریت نداد که وزیر مجبور بشه جایگزین موقت بزاره الان هم رفته بازرس ویژه پزشکى قانونى کشور شده( بیچاره پزشکى قانونى) الان هم بازى ها و باج گیرى هاى همین آقا باعث شده دانشگاه بى صاحب باشه! اولش که با ابراهیمى مخالفت کرد و نامدارى تایید شد بعد رفت زیرآب نام دارى رو زد و گزینه دکتر ساکى و دکتر آزادبخت از وزارتخونه معرفى شدن دید که أهل باج دادن نیستن رفت سراغ دکتر دلفان ( هرچند نه دکتر آزادبخت و نه دکتر ساکى حاضر نشدن بیان ریاست این مخروبه رو تحویل بگیرن). دکتر عبدى حالا که دید تیرش به سنگ خورد، دوباره رفته سراغ دکتر نامدارى
          حالا تو داخل گودى یا نه؟ میخواى جزییات ییشترى برات باز کنم ؟ هرچند میدونم میرملاس درج نمیکنه؟!

        • همه این حرفات زمانی درسته که دکتر عبدی از شیخ آزادی حمایت می کرد که نکرد یه چیزم بگم که حساب کار بیا دستت دکتر عبدی موافق صد در صد دکتر ابراهیمی بودن و شما داری فرافکنی می کنی…

        • بیخبرى! چون در جلسه مجمع نمایندگان استان فقط دکتر عبدى و دکتر بروجردى مخالف دکتر ابراهیمى بودن. صورت جلسه ى اون هم به وزارتخانه إرسال شد. اگر دکتر عبدى فامیلته شک نکن بهت دروغ گفته! دیگه بهش اعتماد نکن! البته مصیبت وارده به دانشگاه فقط کار دکتر عبدى نیست بلکه دکتر کاییدى هم شریک این فاجعه هستند حالا که عبدى دوباره رفته سراغ نامدارى ، کاییدى مخالفش شده!!!!!

      • بر فرض فامیله منه که نیست چرا باید دروغ بگه شما داری تهمت میزنی و تهمت مانند خوردن گوشت برادر مرده انسانه… من با خود دکتر ابراهیمی رابطه دارم و این حرف خود اونه این که میگن دکتر عبدی مخالف دکتر عبدی بوده حرف کسایی ک از دکتر عبدی دل خوشی ندارن…

  10. من سر از مجلس اینجور چیزا در نمی آورم ولی تو لرستان دیدم که عبدی فعالیتش از همه بیشتر است. همیشه تو تلویزیون هست.

  11. کشته مرده ادبیاتتم

  12. خدایش من موندم شما هابرچه اساسی ،عنوان” نمایندگان استان “را باخود به یدک میکشی ؟؟؟آخه ما به کجای شما ها بنازیم ،به سوادتون!!!به تعصبتون؟به خودخواهی هاتون؟به چاپلوسی هاتون؟یابه استخدام های ناعادلانه ای که ازاطرافیان خود دارید!!!!
    نمایندهای جیره خوار بدانید که یک نماینده باید دفاع کنه، باید داد وفریادش برای دفاع ازمردم حوزه انتخابیش گوش فلک رو کر کنه،بایدخودشو به اب وآتیش بزنه تاحق وحقوق واقعی مردمشو پس بگیره،نه مثل شماها که time فروشی میکنید،اگه نمی دونید بدونیداینو بداونیدکه اولین وآخرین نماینده ای این استان مرحوم محمد حسین خان غضنفری بود ،بزرگواری که باتوجه به دوران طاغوت با آن همه محدویت ها وفشارهای حکومتی و امنیتی ابه هیچ وجه زحق وحقوق مردم لرستان کوتاه نیامد.

  13. واقعا متاسفم برا مدیر سایت وآقایان وخانمهای که این مطالب نوشتن اول ببینیم کسی تقدیر از نمایندگان استان برای اقدام به ستاندن حق لرستان که ناچار به تهدید استعفا شدن نکرد که مغرضانه عمل میکنه شکی ندارم ومیدونم که نماینده شهر هم اونو نمیبینه وشک ندارم که مطلب منو درج نمیکنه ولی اینو مینویسم که لااقل خودشو پرسنلش بخونن دوما اقدام نمایندگان در این مرحله در تاریخ لرستان سابقه نداره احسنا بر نمایندگان لرستان واقعا متشکریم تا به نتیجه رسوندن مقصود تلاش کنید

    • با سلام خدمت ” صمیمى”
      با عرض پوزش از شما و همه ی عزیزان بخاطر وقفه اى که در درج کامنت بوجود آمد.

  14. ماندن ما در مجلس فایده ای ندارد . خدا پدر ا بیامرزد ملت خیلی وقت پیش به این نتیجه رسید که ماندن شما در مجلس بی فایده است تازه شما الان به این نتیجه رسیدید انشا الله همگی استعفا دهید تا انتخابات زودهنگام برگزار شود و مجلس به دست نیروهای اصیل ودلسوز بیافتد نه شما که فقط به فکر منافع خود هستید .

  15. والا من اگر به جای ریس مجلس باشم با استعفای نمایندگان لرستان و خیلی دیگر که فقط به فکر منافع خود هستند نه نماینده ملت موافقت می کنم از ماست که بر ماست

  16. خدا را شا کریم نمایندگان لرستان هم بیدار شدن.تا حالا ظاهرا خواب بودن .برنامه بودجه را مدیران شهر مینویسند تحویل استان واستانداری تحویل دولت و دولت وقت به بررس میپردازد .چرا اینقده بیخیالید مگه لرستان چرا باید از لحاظ بیکاری .فقر رتبه اول را داشته باشد؟؟؟؟چرا جوان لرستانی دست به خلاف مواد مخدر بزند؟؟؟؟؟؟شما مدیون جامعه .شما نمایندگان مدیون مردم اید ….

  17. شهر خرم اباد در دوران ریاست دکتر شیخ ازادی ودکتر شاهرخی شده به اندیمشک وپلدختر چون هرچی فامیل ودوست وهمولایتی داشتن در دانشگاه علوم پزشکی بکار گیری کردن انکار خرم اباد امار بیکاری نداره دکتر اقامحمدی یادته تو سخنرانیات در مورد رفع بیکاری چه میکفتی دو سال دیکه چی میتونی بکی

    • داخل استان لرستان فقط فقط تغییر مدیران اتفاق میفته بجز تغییر انکار استان نه بیکار داره نه کارخانه تعطیل و غیره که از بیان اون بیزارم

      • درود بر تو محمود واقعا همینه بعد بعضی ها از اینا دفاع می کنند مردم خرم آباد در اولیت کار در خرم آبادند نه اندیمشکی ها و پلدختری ها درود بر دکتر عبدی

  18. از نمایندکان محترم سوال دارم چرا نمتونن به توافق برسن وریاست دانشکاه علوم پزشکی که اهمیت زیادی داره تعیین کنن این هم جز قوم گرایی است واقعا جای سوال است

  19. به به ! اعتراض مدنی ! بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم ! وکلای مردم لرستان پیشرفت اجتماعی-مدنی کردن گویا و این میتونه رویداد فرخنده ای باشه.کمبود ها و فقر گسترده ی این دیار محروم رو چی شده که اینبار فقط برایش مستعفی میشوند؟؟؟ دوران جناب دکتر محمود احمدی نژاد که آثار و برکات دولت کریمه اش تا قرن ها جراحتی ست بر پیکر این سرزمین ، کجا بودن نمایندگان محترم ما؟؟؟ در طول ۸ سال گذشته وکیل مردم نبودن؟؟؟ آها ! در ۸ سال گذشته لرستان مرکز توجهات دولت مهرورز آقای احمدی نژاد بوده احتمالا ! کلی آبادانی و بودجه و پیشرفت عمرانی-رفاهی داشتیم در خجسته ۸ سال گذشته که نمایندگان محترم مستعفی نشده و معترض نبودند !
    این گونه تحرکات مبارک برای احقاق حقوقِ حقه ی این منطقه بسیار امر پسندیده و قابل تحسینی ست اما اگر و تنها اگر حقیقتا بدین هدف و منظور باشد ! نه اقدامی صرفا سیاسی بمنظور مقابله با دولت برآمده از خواست و رای اکثریت ملت ایران! دولتی براستی تکنوکرات و پر از تجارب گرانبهای مدیریتی و تخصصی که حتی اپوزسیون خارج از کشور نیز بدان معترفند ! نکنید آقایان ! به آرای روحانی در حوزه انتخاباتی خود رجوع کنید ! شما “وکیل و نماینده ی ” مردمی هستید که در انتخابات ۲۴ خرداد با قاطعیت به تداومِ نگاه و سیاست های حاکم در ۸ سال گذشته “نه ” گفتند ! شما شرعا و عقلا و اخلاقا موظفید بازتاب دهنده ، پیگیر و مجری خواست و مطالبات مردم حوزه ی خود باشید و نه در تقابل با آنان ! چرا میخواهید با دولت جدید و منتخب مردم سر تقابل داشته باشید ؟؟ به چه حقی؟؟ شما چنین حقی ندارید ! مشروعیت شما از مردمی ست که با قاطعیت دولت کنونی را برگزید و چشم امید به عقلانیت آنان بسته است و کردار گذشته ی شما اثبات میکند که این رفتار شما نه خیرخواهی بلکه تقابل با مردم است…

    • آقا یه چیزی این هشت سال که عبدی نبوده بنده خدا یکی دوسال اومده در ضمن ایشون حامی واقعی دولت تدبیر و امیده

      • جناب محمد ممکنه آقای عبدی حقیقتا بدنبال منافع مردم باشد اما در مورد سایرین تردید های زیادی است…

      • جناب محمد ممکنه آقای عبدی حقیقتا بدنبال منافع مردم باشد اما در مورد نیت سایرین تردید ها بسیار است…

    • هویچی جان این مطالب رو از کجا در آوردی اینقد قلمبه سلمبه حرف می زنی!!!!؟؟؟؟

  20. برای بعضی ها متاسفم که مغرزانه پیام میدن خدا وکیلی دکتر عبدی ادم پر جراتیه چون ناگفتنی ها رو بعضی وقتا توی مصابحه های تلویزیونی می پرونه

  21. از نمایندهای عزیز سوال دارم ایا مشکل بیکاری استان حل شده که از نیروهای شهرهای اندیمشک پلدختر بکارگیری میکنن چرا به وعدهاشون عمل نمیکنن سالها زود میکذره دوباره انتخاباتی میشه رای گیری اونوقت چی دارید به مردم بکید واقعا شرم داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.