تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: بیش از ۳۴ درصد بودجه‎های کشور، شناور است/افزایش بودجه استان در گرو چانه زنی مسئولان اجرایی

  • کد خبر : 39594
  • 19 آذر 1392 - 14:26

  استاندار لرستان گفت: با توجه به ارائه لایحه بودجه سال ۹۳ به مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‎های اجرایی استان باید برای جذب بودجه سال ۹۳ تلاش جدی داشته باشند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه پیگیری ردیف‎های اعتباری سال جاری دستگاه‎های اجرایی، افزود: از آنجا که اکنون بودجه […]

 

استاندار لرستان گفت: با توجه به ارائه لایحه بودجه سال ۹۳ به مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‎های اجرایی استان باید برای جذب بودجه سال ۹۳ تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه پیگیری ردیف‎های اعتباری سال جاری دستگاه‎های اجرایی، افزود: از آنجا که اکنون بودجه سال ۹۳ در دستورکار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، به همین منظور پیگیری و چانه‎زنی بیشتر مسئولان اجرایی استان می‎تواند در افزایش این بودجه تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری جدی مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات بسترهای لازم رشد و شکوفایی استان را فراهم می‎کند، اظهار کرد: لرستان دارای قابلیت‎ها و ظرفیت‎های بسیار بالایی است که با جذب اعتبارات می‎توان زمینه رشد و توسعه آن را فراهم کرد.

مهندس بازوند تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۳۴ درصد بودجه‎های کشور به صورت شناور است مدیران اجرایی لرستان باید با رایزنی و پیگیری مستمر از وزارتخانه‎های مربوطه خود نسبت به جذب اعتبارات در این راستا اقدام کنند.

استاندار با اشاره به اینکه باید پس از تقدیم لایحه بودجه سال ۹۳ جایگاه استان را بررسی کرد، گفت: با رایزنی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توان برای اخذ ردیف‎های اعتباری بیش‎تر در حوزه‎های مختلف استان تلاش کرد.

او اضافه کرد: از آنجا که امکان افزایش بودجه بر اساس قدرت چانه‎زنی پس از ارائه لایحه بودجه نیز وجود دارد، باید از این فرصت به خوبی استفاده شود تا در جمع‎بندی نهایی وضعیت لرستان با رشد خوبی برخوردار باشد.

بازوند بیان کرد: باید با پیگیری مسئولان دستگاه‎های اجرایی لرستان منجر به افزایش اعتبارات استان به ویژه در عرصه ملی شد تا استانی آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

وی در ادامه به مدیران دستگاه‎های اجرایی لرستان تأکید کرد: از محل فروش سهام کارخانجات دولتی سهم استان را دریافت کنند تا بتوان طلب پیمانکاران را از این طریق پرداخت کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب آقای بازوند
    باکدام چانه زنی میتوان بودجه گرفت شما خودتان از لابی گری خوبی برخوردارید ولی متاسفانه معاونینی انتخاب کرده اید که نه بلدند خوب فارسی حرف بزنند و نه از قدرت بیان و لابی گری برخوردارند این هم یک ظلم به لرستان است شما خودت را قوی میدانی این یک شروع بسیار بد برای عدم موفقیعت است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.