تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دکتر کاییدی : پروازها در استان منظم شده است مردم استان و ادارات پای کار بیایند

  • کد خبر : 39607
  • 19 آذر 1392 - 22:11

  نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان به منظور توسعه استان، کاهش نرخ بیکاری و اشتغال جوانان به دنبال جذب سرمایه‎گذار بخش‎خصوصی است. دکتر علی کاییدی در گفتگو با ایسنا ، افزود: تلاش‎های مهندس هوشنگ بازوند دراین مدتی که به عنوان استاندار منصوب شدند در جهت منظم کردن پروازهای استان باحضور شرکت‎های […]

 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان به منظور توسعه استان، کاهش نرخ بیکاری و اشتغال جوانان به دنبال جذب سرمایهگذار بخشخصوصی است.

دکتر علی کاییدی در گفتگو با ایسنا ، افزود: تلاش‎های مهندس هوشنگ بازوند دراین مدتی که به عنوان استاندار منصوب شدند در جهت منظم کردن پروازهای استان باحضور شرکت‎های هواپیمایی تابان و ماهان قابل تحسین است.

وی ادامه داد: درحال‎حاضر پروازها در استان منظم شده و نیاز است برای تداوم این پروازها مردم استان و ادارات کل جهت انجام فعالیت‎های خود در خارج استان از این پروازها استفاده کنند چرا که در صورت نبود مسافر این پروازها لغو می‎شوند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اضافه کرد: نیاز است مسئولین ادارات برای انجام فعالیت‎های خود در تهران از این خطوط هوایی استفاده کنند چرا که کم‎هزینه و با صرفه‎تر است.

کاییدی بیان کرد: همچنین استاندار لرستان به منظور توسعه استان و کاهش نرخ بیکاری و اشتغال جوانان به دنبال جذب سرمایهگذار بخشخصوصی برای راه‎اندازی واحدهایتولیدی و صنعتی‎ای که دچار رکود شدند، است.

وی اظهار کرد: استاندار لرستان دهها جلسه با مسئولان در تهران داشته و رایزنی می‎کند تا بتواند کارهای مهمی در حوزه صنعت و اشتغال را به سرانجام برساند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیاز است با همدلی نمایندگان و حمایت ولی فقیه در استان در جهت توسعه همه جانبه لرستان تلاش کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این حق طبیعی مردم است منت ندارد خرم آباد بیش از شصت سال است که فرودگاه دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.