تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نمایندگان خوزستان به صحن علنی مجلس نرفتند

  • کد خبر : 39620
  • 20 آذر 1392 - 10:22

  اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس که در اعتراض به بودجه تخصیص یافته به این استان در لایحه ۹۳ استعفا کردند، در جلسه علنی امروز پارلمان حاضر نشدند. به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۰/۸ دقیقه به ریاست علی لاریجانی […]

 

اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس که در اعتراض به بودجه تخصیص یافته به این استان در لایحه ۹۳ استعفا کردند، در جلسه علنی امروز پارلمان حاضر نشدند.

به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۰/۸ دقیقه به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز شد.

پس از آغاز جلسه، لاریجانی از حجت‌الاسلام سبحانی نیا عضو هیئت‌رئیسه خواست که اسامی نمایندگان غایب و متاخر آغاز صحن علنی را قرائت کند، زمانی که سبحانی نیا قرائت این اسامی را آغاز کرد، یکی از نمایندگان مجلس به آرامی به وی گفت که اسامی نمایندگان خوزستان را قرائت نکن و به همین دلیل سبحانی‌نیا از قرائت اسامی آنان خودداری کرد و از لاریجانی خواست که جلسه را ادامه دهد و نام هیچ یک از وکلای ملت را نیز به عنوان غایب یا متاخر قرائت نکرد.

روز گذشته اعلام شد که نمایندگان استان خوزستان به دلیل بودجه تخصیص یافته به این استان، همگی از کسوت نمایندگی مجلس استعفا می‌دهند.

در همین راستا، سید ناصر صالحی نسب نماینده هویزه و دشت ازادگان نیز در گفتگو با فارس گفت: طبق جلسه دیروز مجمع نمایندگان استات خوزستان، تصمیم گرفتیم تا زمانی که تکلیف بودجه استان مشخص نشود، در صحن مجلس حاضر نشویم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.