تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۲۱۸ زوج کوهدشتی با کمک کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

  • کد خبر : 39724
  • 21 آذر 1392 - 20:51

  به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت از پرداخت ۲۱۸ مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد. مردان امرایی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از دو میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال از طریق این نهاد […]

 

به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت از پرداخت ۲۱۸ مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

مردان امرایی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از دو میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال از طریق این نهاد هزینه شده است، گفت: این تعداد کمک هزینه تهیه جهیزیه در هشت ماهه نخست سال جاری به نوعروسان و تازه دامادان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه با اشاره به اینکه این هدایا از طریق کمیته امداد در مبالغ ۱۰ میلیون ریالی به نوعروسان و همچنین دو میلیون ریالی به تازه دامادان تحت حمایت پرداخت می شود، عنوان کرد: قرار است طی روز های آینده نیز ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به مددجویان در این شهرستان اهدا شود.

وی همچنین با بیان اینکه این امر در راستای کمک به ازدواج مددجویان و همچنین گسترش فرهنگ ازدواج آسان از طریق این نهاد در بین جامعه هدف صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین کمیته امداد شهرستان در راستای کمک به پایداری و موفقیت آمیز بودن این ازدواج ها در بین جامعه هدف، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی راهنمایی و مشاوره برای نوعروسان کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.