تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

خاطره ی حاج یونس قبادی از شهید والامقام حاتم آزادبخت

  • کد خبر : 39726
  • 21 آذر 1392 - 21:10

 صحنه را خالی نکنید و به مبارزه علیه دشمنان اسلام ادامه دهید اکنون که اسلام در خطر می باشد و بارها امام عزیزمان متذکر شده است و در خطر بودن اسلام را اعلام داشته بدینوسیله برادران از باند بازی و گروه گرایی اعتنا ورزید. چون خدا می داند بسیار خطرناک است و در مقابل این […]

 صحنه را خالی نکنید و به مبارزه علیه دشمنان اسلام ادامه دهید اکنون که اسلام در خطر می باشد و بارها امام عزیزمان متذکر شده است و در خطر بودن اسلام را اعلام داشته بدینوسیله برادران از باند بازی و گروه گرایی اعتنا ورزید. چون خدا می داند بسیار خطرناک است و در مقابل این گونه کارها اعلام خطر می نمایم و خون هزاران شهید جوان مانند علی اکبرها در میدان جنگ ریخته شده به هدر ندهید.

” فرازی از وصیت نامه سردار شهید حاتم آزادبخت “

1002517kakc003

 

خاطره ی حاج یونس قبادی از سردار شهید حاتم آزادبخت

پس از تشکیل گردان عاشورا شهید حاتم آزاد بخت بعنوان معاون گردان معرفی گردیدند و با توجه به اینکه سن ایشان از همه نیروهای گردان بیشتر بود و تجربه های فراوانی هم در جنگ و جبهه داشت همگی بعنوان پدر گردان عاشورا می دانستند و در واقع نقش پدری خود را در بین نیروها بخوبی ایفا می کردند .

عملیات بیت المقدس ۴ در منطقه عمومی بانه شروع شد و گردانها یکی پس از دیگری وارد عمل می شدند تا اینکه در شب سوم نوبت گردان عاشورا شد که یک گروهانش را جهت پدافند ارتفاعات تصرف شده الاغلو به عهده بگیرد .

 شهید حمید ابراهیمی همراه یک گروهان این ماموریت را انجام داد. شب دوم می بایست گروهان بعدی توسط شهید حاتم آزاد بخت با گروهان اولی که با شهید حمید ابراهیمی در خط بودند جابجایی صورت گیرد

قبل از اذان صبح به نیروها بیدار باش زده شد و ضمن وضو گرفتن و اقامه نماز صبح با چندین دستگاه لندکروز به قصد جابجایی باگروهان قبلی گردان عاشورا عازم منطقه شدند جاده اکثرا در دید و تیررس مستقیم نیروهای عراقی بود لذا می بایست نیروها در چند کیلومتری خط مقدم پیاده شوند و از منطقه ای که به وسعت ۲ کیلومتر زمین همواری داشت عبور نمایند تا به دامنه ارتفاع قمیش و الاغلو برسند و سپس از ارتفاع بالا رفته و جابجایی صورت گیرد پس از پیاده شدن نیروها از ماشینها و انجام ستون کشی پیاده ،عراق متوجه تحرک ستون در منطقه شده و با آتش تهیه سنگینی نیروها را عملا زمین گیر کرده بود و چند خمپاره هم در بین ستون اصابت کرده و تعدادی از نیروهای گردان از جمله حاتم آزاد بخت و عباس بسه پور جزء شهدا بودند و زخمی ها توسط امدادگران به عقبه یگان انتقال داده شده بودند ولی با توجه به وضعیت منطقه  و روشنایی هوا و دید مستقیم نیروهای عراقی انتقال شهدا به عقب امکان پذیر نبوده و این دو شهید والامقام در منطقه شهادت خود همچنان مانده بودند.

 جهت انتقال آنها با فرماندهی لشگر تماس گرفتم که فرمودند با توجه به دید مستقیم عراق و خطرات زیادی که وجود دارد امکان انتقال در روز امکان پذیر نیست و خودم حضورا به مقر فرماندهی لشگر مراجعه نمودم و گفتم در صورت فشار نیروهای عراقی و احتمالا عقب نشینی نیروهای خودی این دو شهید بجا می مانند باید حتما آنها را بیاوریم. علاوه بر آن ، نیروها در خط ، تماس گرفته اند که مهمات نداریم.

یک دستگاه پی ام پی که بعنوان مخابرات سیار بود در محوطه قرارگاه بود گفتم این پی ام پی را به من بدهید تا ضمن انتقال مقداری مهمات ، جنازه شهدا را هم سریعا به عقب منتقل کنیم که فرماندهی لشگر پذیرفتند و ما براه افتادیم مقداری از راه را عراقی ها دید نداشتند و انتهای جاده که به خط منتهی می شد را دید مستقیم داشتند  . زمانی که به دید نیروهای عراقی رسیدیم به خدمه پی ام پی گفتم که در زیر دید و تیر مستقیم عراقیها هستیم با سرعت تمام باید این منطقه را عبور کنیم که این کار را انجام داد.

 منطقه بر اثر بارندگی خیس و گل زیادی داشت از دور ، سرم را از داخل پی ام پی بیرون آوردم و به قصد پیدا کردن شهدا منطقه را زیر نظر گرفتم که متوجه جنازه ای شدم سرتا پا بادگیر آبی رنگی بر تن داشت سریعا از پی ام پی پیاده شدم به سمت این شهید رفتم که متوجه شدم شهید عباس بسه پور است که از نیروهای بسیجی گردان بود.

 عراقی ها شروع به شلیک خمپاره کرده بودند به خدمه گفتم چند صدمتر آن طرف تر مهمات ها را خالی کن تا من منطقه را بگردم لحظاتی طول نکشید که در ۵۰ متر جلوتر جنازه شهید حاتم آزاد بخت را نیز پیدا کردم تا پی ام پی رفته بود مهمات ها را خالی کند من هر دو شهید را به یک نقطه آوردم از دور داشتم منطقه را نظاره می کردم که یک نفر دیگر را دیدم که شهید شده بود ولی برایم ناشناخته بود لذا مجبور شدم در داخل جیب او مدرکی پیدا کنم که متوجه شدم اینهم بسیجی شهیدی بود که از مشهد مقدس در شبهای گذشته شهید و جنازه مقدسش بجا مانده بود تا برگشت پی ام پی دو نفری به هر صورتی که بود جنازه این سه شهید گرانقدر را به بالای پی ام پی انتقال دادیم در حالی که خمپاره دشمن و گلوله های مستقیم ضد هوایی و ……تمام منطقه را زیر آتش گرفته بودند اما به لطف خدا توانستیم جنازه این سه شهید گرانقدر را به معراج شهدا انتقال دهیم .  

با تشکر از حاج هادی و حاج یونس قبادی

 

1002517kakc002

سردار شهید حاتم آزادبخت                              پیکر مطهر سردار شهید حاتم آزادبخت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 57در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵۶
  1. سلام ودرودبرروح پرفتوحش روحش شادیادش گرامی باد

  2. روحش شاد و یادش گرامی باد.صلوات بر محمد(ص)

  3. با درود به روح پاک نمونه شجاعت ، اخلاص و صمیمیت شهید والامقام حاتم آزادبخت .
    آن روزها را هیچگاه فراموش نمی کنم ، زمستان سال ۱۳۶۶منطقه پوشیده از برف با ارتفاعات سر به فلک کشیده و شرایط آب و هوایی بسیار سرد آن منطقه کوهستانی به گونه ای که هر گروهانی در یک زمان ۱۲ ساعته وظیفه پدافند ارتفاعات الاغلو را به عهده داشت و این نشانگر سختی آن بود به طوری که برای پدافند ،سنگری وجود نداشت بلکه محل استقرار چاله ها و گودال هایی بود پوشیده از برف با ظرفیت نشستن دو نفر با تکه مشمایی برای بر سر کشیدن که نیرو می باید آن مدت را در آن شرائط سپری کند . از طرفی چون منطقه در دید دشمن بود جابجایی گروهان ها برای استقرار در محل مأموریت پدافندی می باید در تاریکی صورت گیرد یعنی صبح قبل از طلوع آفتاب و غروب بعد از تاریک شدن هوا . ما در گروهانی بودیم که فرماندهی آن را شهید ابراهیمی به عهده داشت ، سر شب در بالای ارتفاع در درون آن سنگرها مستقر و صبح هم قبل از طلوع آفتاب منتظر گروهان بعدی بودیم که شهید حاتم آزادبخت فرماندهشان بود ، فرمانده عزیزی که همه برایش احترام خاصی قائل بودند.
    جابجایی قدری بطول انجامید به گونه ای که هوا گرگ و میش شده و دشمن هم که متوجه جابجایی شده بود شروع کرد به شلیک خمپاره ، به صورتی که نیروها زمینگیر شده و حرکت ستون به سختی صورت می گرفت . شهید ابراهیمی فریاد می زد نیروها سریع تر بسمت پایین ارتفاع بدوند . ما که به سمت پایین می رفتیم تندتر می دویدیم اما نیروهای جایگزین در شرائط سخت تری بودند ، آتش دشمن هم خیلی سنگین شده بود . در این هنگام چند خمپاره به ستون نیروها اصابت کرد و فرمانده مخلص حاتم آزادبخت که در حال هدایت نیروهایش به بالای ارتفاع بود به شهادت رسید . من و چند نفر دیگر به همراه فرمانده مان حمید ابراهیمی بر بالینش رفتیم در همان لحظه به شهادت رسیده بود در آن شرائط به هیچ عنوانی امکان انتقال به پشت خط نبود و توقف نیروها تلفات را بیشتر می کرد لذا شهید ابراهیمی سریع باقیمانده نیروهایش را به پایین هدایت کرد و به من گفت : من برمی گردم بالا برای هدایت نیروهای شهید حاتم آزابخت ، شما خودت را برسان به چادر فرماندهی لشگر و به حاج نوری شهادت او و برگشت مراخبربده .
    برای من در تمام دورانی که در کنار آن اسوه های ایثار و فداکاری بودم گاه لحظه های سختی بود که مرور آن ، الان هم پس از سالها آزارم می دهد . اگرچه بسیار سخت بود اما من مأموریت را انجام دادم ولی هیچگاه اعتماد به نفس و ابتکار عمل شهید ابراهیمی را هم فراموش نمی کنم که در آن لحظات حساس ، بهترین تصمیم را گرفت .
    روح آن دو عزیز و شهید عباس بسه پور شاد و غریق در رحمت واسعه الهی

  4. روحش شاد

  5. سلام حاج آقا چنین خاطرهایی برایمان نقل کن شما یادگار آن عزیزان و دوران پر صلابتی تا همیشه یاد این عزیزان در ذهن ما جوانان تداعی شود شما با دیده خود تداعی کردی پس با دیده معنویتان بر ذهن ما (نسل بعد از جنگ) این دوران ارزشمند رو تداعی کن اجر شما با شهدا و امام شهدا

  6. باسلام
    خدمت جناب آقای بالنگ وخوانندگان خوب این صفحه بایدعرض کنم چنانچه شجاعت وغیرت حاج یونس قبادی نبود شایدجنازه ی شهیدحاتم آزادبخت هیچوقت به دست خانواده اش نمیرسید. درشرایطی که هوا شدیدن سرد وبرفی بود ودشمن کاملا مشرف برمنطقه بوداما حاج یونس با مشورت واجازه از فرماندهی لشگر۵۷ در روز روشن با یکدستگاه نفربر زرهی موفق شد جنازه مطهر این شهید وچندشهید دیگه رو درزیر آتش شدیددشمن ،به مواضع خودی انتقال بده. خداوند این یادگار سالها حماسه رو حفظ کنه.

  7. با سلام به یادگاران دفاع مقدس آقایان قبادی وآقای آزادبخت خصوصا فرزندان شهید حاتم آزادبخت که با ادامه تحصیل وطی مراحل موفقیت روح پدر عزیزشان را شاد نمودن جای بسی افتخاربرای برای این قشر از جامعه اند

    • سلام آقای ابراهیمی
      منون از حضورتون

    • با سلام
      جناب آقای کورش ابراهیمی به نکته بسیار جالب و مهمی اشاره کرده اند وآن موفقیت های تحصیلی و کسب مدارج علمی توسط فرزندان عزیز شهدای گرانقدر است و لازم است در فرصت هایی این عزیزان که به حق با کوشش فراوان خود به این مراتب نائل آمده اند به عنوان الگوهایی نیکو به نسل امروز معرفی گردند و بدیهی است که در این میان نباید از نقش بی بدیل همسران صبور شهیدان غافل بود ، آنان که با ایثار و از خود گذشتگی و شکیبایی مثال زدنی خود علاوه بر انجام وظائف مادری ، جای خالی پدران این عزیزان را پر نموده اند .
      ولذا باید به این گونه همسران شهیدان نیز با احترام تمام ،درود فرستاده و سپاس گفت .

      • با سلام
        پیام بالا و عرض ادب به آقا کورش ابراهیمی و فرزندان بزرگوار شاهد و مادران مکرمه شان را اشتباهاً بدون نام ارسال نمودم که ضمن پوزش ، برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم

  8. قبل ازهرچیز درود بی پایان بر شما فرمانده عزیز ودوست داشتنی ام سردار بزرگ اسلام وقرآن جناب حاج یونس قبادی

    چرا که با این خاطره مقدس که الحق باید آن را با آب طلا نوشت اشک پاکی را در چشمانمان جاری کرد .

    بنده تقریبا همسایه شهید حاتم آزادبخت بوده ام و خصوصیات پیغمبر واری را از زمان کودکی ام از او به یاد دارم

    روحش شاد ویادش گرامی باد .

    سلام ودرود بر روان پاک شهید بسه پور وآن شهید غریب پیکر مشهدی .

    درود بر تمامی شهدای غیور کوهدشتی

  9. سلام ،شهید حاتم آزادبخت نماد خلوص وصفا وصمیمیت وپرهیز از باند بازی وگروه گرایی بود او شجاعت را در میدان نبرد مشق کرد و دلاورانه به شهادت رسید .درود حاج یونس که غیرتمندانه جنازه آن شهید را منتقل کرده.روحش شاد وتشکر از سایت میرملاس وآقا سعید عزیز

  10. روحش شاد من اون موقع کوچیک بودم و همسایه شهید والامقام هر زمان که میومد خونه من آقا زاده اش هم بازی بودیم اونو می بوسید و دست نوازشی هم رو سر من می کشید و احساس عالی بهم دست میداد و آرامش و همانا شهدا زنده اند سلام عمو جان

    • سلام ایرج جان
      ممنون از حضورتون
      اگه میتونید خاطرات بیشتری از شهید در اختیارمون بگذارید
      ممنون

  11. جهت شادی روح این شهید والا مقام و سایر شهدا و امام (ره)شهدا صلوات

  12. جهت شادی روح این شهید عزیز و سایر شهدا و امام (ره)شهدا صلوات

  13. با سلام خدمت کلیه عزیزانی که نسبت به خصوصیات اخلاقی و و ویژگیهای شخصیتی سردار شهید حاتم آزادبخت و همسر و فرزندان ایشان و کلیه شهیدان گلگون کفن بذل محبت نموده اند.از یادگار ۸ سال دفاع مقدس برادر عزیزمان سردار حاج یونس قبادی که خاطره نحوه شهادت شهید را دقیقا بیان نموده اند وبا شجاعت پیکر مطهر پدر عزیزمان را در آن شرایط دشوار با به خطر انداختن جان عزیز خویش به عقبه منتقل و ما را تا ابد مرهون لطف خویش نموده اند سپاسگزاریم،برای ایشان و خانواده محترمشان سلامتی وعاقبت به خیری و برای برادر عزیزشان زنده یاد سردار حاج حمید قبادی از قادر متعال علو درجات خواهانیم. از سروران گرامی حاج آقای قبادی ،آقای ابراهیمی و آقایان گراوند،آزادبخت،نورعلی ،جعفری و ایرج عزیز و کلیه سروران قدر شناسمان خصوصا بزرگواران سا یت میرملاس آقایان آزادبخت و بالنگ نسبت به پاس داشت یاد شهدای والامقام دیارمان صمیمانه تشکر مینماییم خداوند به همه شما اجر جزیل و خیر کثیر عنایت فرماید .

    • درود بر روح بزرگ سردار شهید حاتم آزادبخت
      سلام آقای آزادبخت
      ممنون از حضورتون
      ممنون میشم اگر با ما در ارتباط باشین

  14. سلام جناب آقای بالنگ عزیز
    خسته نباشید عرض میکنم خدمت جنابعالی و همکاران گرانقدرتون
    به روی چشم
    باعث افتخاره برای بنده بتونم خدمتی انجام بدم.

    • ممنون از لطفتون
      شماره همراتون رو بذارید تا تماس بگیرم خدمتون چون با همکاری یکی از دوستان وبلاگی هم برای سردار شهید حاتم آزادبخت راه اندازی کردیم

  15. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب اقای قبادی و همچنین اقایان بالنگ و ازادبخت
    واقعا دستتون دردنکه به خاطر اینکه یاد و خاطره شهدا را گرامی میدارید
    خدا قوت

    • سلام آقای نجاتی
      ممنون از حضورتون
      موفق باشید

  16. با سلام به همه عزیزان و دست اندرکارانی که یاد شهدا و ایثار گری های فرزندان خطه کوهدشت را زنده می نمایند

    از خصوصیات بارز شهید والامقام حاتم آزادبخت فرمانده دلاور ، با اخلاص بودن و تواضع و دارای اعتماد به نفس و نظم و

    انضباط و آرامش خاص وی در محیط کار بود ، در اوایل سال ۱۳۶۰ با ایشان آشنا شدم به دلیل آشنایی شهید با قوانین و

    مقررات نظام جمع با پژواک صدای ایشان در مراسم های رژه که هنوز هم گوشم را نوازش می دهد همه

    گروه بلافاصله نظم خاص خودش را پیدا می کرد مرابه سالهایی می برد که برای ثانیه های آن باید غبطه خورد. انشالله

    افکارتان و قلم تان در راه معرفی شهدا مستدام باد .

    • سلام آقای حاتمی
      ممنون از حضورتون
      انشاالله که همیشه سلامت باشید

  17. بسم رب الشهدا و الصدیقین
    با عرض سلام و ادب خدمت تمام بزرگواران و عزیزانی که نسبت به اشاعه ی فرهنگ شهادت و ایثار و معرفی دلاوران غیور لرستان علی الخصوص شهدای سرافراز شهرستان کوهدشت و در حال حاضر سردار شهید حاتم آزادبخت بذل محبت نموده اند. بنده به عنوان کوچکترین فرزند این شهید بزرگوار از یادگاران صدیق دفاع مقدس جناب آقای سردار حاج یونس قبادی و حجت الاسلام هادی قبادی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلسوخته و عاشورایی زنده یاد سردار حاج حمید قبادی که به همرزمان شهیدش پیوست و سایر عزیزان و ایثارگران گرامی و متعهد علی الخصوص برادر عزیز و بزگوارم جناب آقای ابراهیمی که هیچ گاه صورت معصوم و خاطره مهربانی های ایشان را فراموش نخواهم کرد کمال تشکر و قدردانی را می نمایم . از سایر دوستان عزیز که با درج نظرات پر از مهر و محبت شان نسبت به مقام شامخ و کبریایی سردارشهید حاتم آزادبخت ابراز لطف نموده کمال قدردانی را داشته و امیدوارم که راه شهدا پر رهرو و گفتار و اعمال شهدا راهگشای زندگی مان باشد انشالله.. وعرض تشکر و قدردانی از مدیریت و دست اندرکاران محترم سایت میرملاس جناب آقای آزادبخت و دبیر سرویس شهدا جناب آقای بالنگ ، خدا قوت عزیزان.
    گفتنی بسیار و زبان وقلم حقیر ناتوان از بیان مطلب در مورد شهدا و کلام آخر:
    “بسی گفتیم و گفتند از شهیدان …. شهیدان را شهیدان می شناسند “

    • درود بر روح بزرگ سردار رشید اسلام شهید حاتم آزادبخت
      سلام آقای آزادبخت
      ممنون از اینکه به بخش شهدا میرملاس سر زدین
      پسوورد وبلاگ شهید رو برای اخوی بزرگوارتون آقا مجتبی فرستادم ، انشاالله که با مدیر وبلاگ همکاری کنید

      • سلام و شب شما بخیر
        بابت راه اندازی وبلاگ ممنون و سپاسگزار م ، اگه سعادت داشته باشم به امید خدا در خدمت شما عزیزان هستم

        • علیک سلام و شب شما هم بخیر
          براتون ایمیل فرستادم

    • آقا امین آزادبخت فرزند عزیز شهید حاتم آزادبخت
      باسلام و عرض ادب به شما و سایر اعضاء خانواده محترمتان
      کامنت شما را که خواندم اشک برگونه هایم جاری شد ، از طرفی اشک شوق به خاطر وجود یادگاران شهدا که بر عهد پدرانشان با پروردگار عالم استوارند و ازطرفی اشک ناشی از درد فراق آن مردان مرد و تداعی آن خاطره فراموش ناشدنی لحظه عروج پدر بزرگوارتان که خدا می داند مرور آن خاطره مرا می آزارد .
      توفیقی باشد که خدمت آقا مجتبی ، شما و سایر اعضاءخانواده محترم برسیم .

      • جناب آقای قبادی رزمنده دلاور دیروز و یادگار سرافراز امروز سلام این برادر کوچکتان را پذیرا باشید
        از ابراز لطف و بزرگواری جنابعالی کمال تشکرو قدردانی را داشته و خواهم داشت. سعادتی نصیب حقیر نگردیده است که به محضر عزیزانی از جنس حماسه و غیرت همانند شما و سایر بزرگان شرفیاب شده و کسب فیض نمایم. امید است که رهرو صدیق شهدا باشیم.
        می گفت شبی به خانه بر می گردد ……… با سبزترین نشانه بر می گردد
        می گفت ولی دلم گواهی میداد ……… یک روز به روی شانه بر می گردد

  18. مقام معظم رهبری(مدظله العالی): امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
    با عرض سلام و خسته نباشید محضر دوستان ارجمندی که پس از سالها دوری از دوران طلایی و انسان ساز دفاع مقدس با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر خود در صدد معرفی بزرگ مردانی از جنس نورند که هرچند وصف کمالشان زمزمه ابدی ملائک شده است ولی بعضی زمینیان فراموششان کرده اند!؟
    درود خداوند سبحان بر شهیدان . از صدر اسلام تا کنون. اینجانب نیز بعنوان یکی از فرزندان سردار شهید حاتم آزادبخت از ابراز لطف تمامی عزیزان کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم.
    شجاعت و جسارت سردار عزیز حاج یونس قبادی را با دل و جان می ستایم که با گذشتن از جان خویش جهت انتقال پیکر پدر شهیدم اقدام نموده اند.
    همچنین از مدیریت محترم و پرتوان سایت میرملاس و دبیر محترم سرویس شهدا کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم موفق و پیروز باشید.

    سبزی و با هجوم خزان گم نمی شوی
    نوری که در عبور زمان گم نمی شوی

    پنداشتند مرگ تو پایان نام توست
    اما بدان ز باورمان گم نمی شوی

    مثل عبور ثانیه ها، مثل زندگی
    یک لحظه از ورای جهان گم نمی شوی

    با آنکه زخم خورده شام شقاوتی
    ای صبح! ای سپیده، زجان گم نمی شوی

    نام تو وسعتی ست پر از آبروی عشق
    باور کن ای همیشه عیان!گم نمی شوی

    در قلب آنکه عاشق نام بلند توست
    ای آبروی هر دو جهان گم نمی شوی

    • آقا ابوذر عزیز
      به جنابعالی هم عرض ادب می کنم و مشتاق دیدارتان هستم .
      وجود عزیزانی چون شما نوید بخش حرکتی نو در ابلاغ پیام انسان ساز شهداست .
      همیشه سر بلند باشید .

      • با عرض سلام و ادب خدمت شما سرور گرامی
        بسی خرسندم که توفیقی حاصل گردید شما بزرگوار را بیشتر بشناسم و از این بابت بر خویش ببالم که توانسته ام با شما آشنا گردم. از صمیم قلب آرزومند سلامتی،طول عمر با عزت و موفقیت برای شما و خانواده گرامیتان هستم. به امید دیدار

    • سلام آقای آزادبخت
      ایمیل فرستادم خدمتون

      • برادر گرامی جناب آقای بالنگ
        از زحمات بی دریغ و دلسوزانه شما در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت خصوصاً معرفی شهیدان گلگون کفن و دلاور خطه شهید پرور کوهدشت کمال تشکر و قدردانی را دارم. در خدمت شما هستم

  19. سلام حاج آقا قبادی عزیز
    خدمت از ماست
    مشتاق زیارت روی ماهتان هستیم.

  20. درود و صلوات بر روح پرفتوح این پدر نازنین و ایثارگرشهید سردار رشید حاتم آزادبخت

    حاج یونس قبادی عزیز سلام
    شما یادگار شهدا هستید و یادگار با ارزش سردار جبهه ها حاج حمید قبادی . امیدوارم هرکجا که هستید شاد و پیروز و سعادتمند باشید.

    با تشکر از برادر سعید بالنگ برای درج خاطرات این عزیزان از شهدا.

    • سلام آقای مرادی
      ممنون از اینکه به بخش شهدا میرملاس سر زدین
      موفق باشید

  21. برادران آزادبخت عرض سلام دارم و همیشه جویای احوالتان از همسایگان قدیممان هستم و مشتاق دیدار شما بزرگواران هستم و همچنین عرض ادب دارم خدمت حاجی آقا قبادی و خداقوت دارم خدمت برادر عزیزمان سعید بالنگ اجر همگی دوستان با سالار شهیدان ابا عبدالله حسین (ع) ارادتمند شما ایرج شهبازی

  22. سلام جناب آقای شهبازی عزیز از محبت و احوالپرسی جنابعالی از بنده و اخوان کمال سپاسگزاری رو دارم ،سعادت داشته باشیم آرزومند زیارتتون هستیم .سلام بنده رو به خانواده محترمتون ابلاغ بفرمایید.

  23. درود بر برتمامی شهدا
    فقط یک شب سعادت همنشینی با شهید گرانقدرحاتم ازادبخت را داشتم اونهم شب قبل از شهادت به انداره سالیان در مکتب نشتن درس اموختم روحش شاد ویادش گرامی
    از همه عزیزان دست اندکار درج خاطرات ممنونم

  24. سلام و صلوات خداوند برشهیدان
    درود بر روح بلند شهید حاتم آزادبخت
    سلام و صلوات بر آن چهره زیبا پدرانه ومصمم و سلام برخانواده شهید بزرگوار
    شهید حاتم آزادبخت را همه سپاهیان کوهدشت به عنوان فرمانده ای دلاور شجاع و منضبط و با صلابت و در عین حال مهربان و برای نیرو های تحت امر همچون پدری بزرگوار میدانستند او لایق شهادت بود و ما حسرت به دلان جا مانده باید فکری به حال خود کنیم
    حاج یونس سلام دلیری و شجاعت شما رزمنده سلحشور و باز مانده شهیدان بر کسی پوشیده نیست اولین بار بود به عقب آوردنه پیکر مقدس شهید حاتم آزاد بخت را شنیدم به خود میبالم که شهرمان رزمنده ای همچون تو دارد دعای شهیدان بدرقه ات باد برادر رزمنده و شجاعم

  25. سلام و درود خدا بر شهیدان علی الخصوص شهید عزیز حاتم آزادبخت
    بنده سعادت حضور در جبهه به همراه ایشان رانداشتم ولیکن در سپاه کوهدشت در اوایل انقلاب با این شهید بزرگوار همکار بودم . انصافاً فردی منضبط ، متعهد ، کاردان ، قاطع و بسیار رئوف و مهربان بود در همه ی عملیاتها و مأموریتها علیه اشرار شجاعانه ، دلیرانه و داوطلبانه حضور پیدا می کرد و نسبت به اینجانب و همسالان بنده بسیار با رفعت و پدرانه برخورد می کرد .
    یادش گرامی باد و درود خدا بر شهید زنده حاج یونس قبادی دلاور مرد جبهه ها .

  26. اگرعکس دیگه ای از شهیدحاتم بدستت رسید حتمابزن رو سایت منم اگه گیر آوردم حتمابرات میارم باتشکردکتربالنگ

  27. با سلام خدمت جناب اقای سعید با لنگ ممنون
    از وبلاگ بسیا بزرگ شما اگر می شود تصاویری از شهید وا لا مقام سبز علی نجاتی رادر وبلاگ خود ارایه دهید …….. شادی روح شهدای اسلام صلوات

  28. با سلام
    از کلیه عزیزانی که نسبت به اینجانب ابراز لطف و محبت نموده اند تشکر و قدر دانی می شود . در آن دوران وظیفه خود میدانستم این مامریت را هر چند خطرناک باشد با جان و دل انجام دهم که اگر این نمیشد چه بسا الان خودم را نمیبخشیدم. انشالا بتوانیم ره رو آن شهیدان گرانقدر باشیم.

  29. سلام بر شما شهید حاتم آزادبخت وتمام شهدای دفاع مقدس آرزو میکنم که عاقبت ماهم همه مانند شهدا ختم به شهادت در راه حق و عاقبت بخیری بشو از خانواده شهید درخواست دعایی فراوان برای تمام جوان های کشور را دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.