تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

طرح سرمایه گذاری و بهره برداری از معادن قیر استان لرستان در کوهدشت اجرا می شود

  • کد خبر : 39728
  • 21 آذر 1392 - 21:08

  استاندار لرستان گفت: طرح سرمایه گذاری در معادن قیر طبیعی استان با هدف تولید قیر، ایزوگام، لایه پلی استار با حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان کوهدشت اجرایی می شود. به گزارش میرملاس نیوز، ˈهوشنگ بازوندˈ روز پنجشنبه در نشست با سرمایه گذار متقاضی این طرح ، افزود: این طرح صنعتی، تولیدی […]

0 (9)

 

استاندار لرستان گفت: طرح سرمایه گذاری در معادن قیر طبیعی استان با هدف تولید قیر، ایزوگام، لایه پلی استار با حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان کوهدشت اجرایی می شود.

به گزارش میرملاس نیوز، ˈهوشنگ بازوندˈ روز پنجشنبه در نشست با سرمایه گذار متقاضی این طرح ، افزود: این طرح صنعتی، تولیدی با سرمایه گذاری و مشارکت کامل بخش خصوصی در سه مرحله اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: دراین طرح با بهره برداری از معادن قیر طبیعی موجود در سطح استان لرستان به ویژه منطقه کوهدشت، خطوط تولید برخی محصولات مرتبط راه اندازی می شود.

بازوند گفت: با اجرا و بهره برداری از این طرح که حدود شش ماه عملیات اجرایی آن به طول می انجامد، زمینه برای اشتغال ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در استان و شهرستان کوهدشت فراهم می شود.

استاندار لرستان گفت: توافقنامه اولیه برای انتخاب و تامین زمین، اخذ مجوزهای قانونی لازم و موافقت اصولی اولیه دستگاههای اجرایی مرتبط برای عملیاتی شدن این طرح منعقد شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.