تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

ملکشاهی : ابرقدرتها در مقابل عظمت مردم ایران زانو زدند

  • کد خبر : 39740
  • 21 آذر 1392 - 21:50

  رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی توافق هسته ای را حاکی از عظمت علمی دانشمندان هسته ای و مردم استوار و ولایی دانست و گفت: در این مذاکرات توانستیم چند ابرقدرت زورگو را به زانو دربیاوریم. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، ˈالهیار ملکشاهیˈ در گردهمایی طلاب و فضلای کوهدشتی […]

 

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی توافق هسته ای را حاکی از عظمت علمی دانشمندان هسته ای و مردم استوار و ولایی دانست و گفت: در این مذاکرات توانستیم چند ابرقدرت زورگو را به زانو دربیاوریم.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، ˈالهیار ملکشاهیˈ در گردهمایی طلاب و فضلای کوهدشتی مقیم حوزه علمیه قم که در مسجد فاطمه الزهرا(س) پردیسان قم برگزار شد، افزود: رهنمودی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانانه داشتند یک رویکرد جدیدی در بحث مذاکرات هسته ای و مناسبات بین المللی برای نظام اسلامی ایران گشود و آثار مثبت آن در سراسر دنیا به وضوح دیده شد.

وی اضافه کرد: در این توافقنامه، اقتدار ایران به وضوح آشکار بود؛ در یک طرف شش قدرت جهانی که حق وتو دارند و در طرف دیگر سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران بود و این جز عظمت و بزرگی ملت ایران چیز دیگری نیست.

وی افزود: رژیم صهیونیست از این توافقنامه متضرر شد و سران آمریکا را تحت فشار قرار داد که مبادا توافقی شود که نظام اسلامی ایران تقویت شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جلسات مشترک با طلاب و فضلا استقبال می کنند و با اشاره به بودجه سال ۹۳ کل کشور، گفت: بودجه های فرهنگی سال ۹۳ نسبت به سالهای گذشته رشد بهتری داشته، اما کافی نیست.

ملکشاهی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که بتوانیم میزان این بودجه ها را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: انقلاب ما از مساجد و حوزه های علمیه آغاز شد و باید بیش از پیش به این نهادها و محافل دینی توجه شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. شما به فکر کوهدشت باش وجوانان بیکارش

  2. جناب آزادبخت چرا نظر من را که چند روز پیش گذاشتم نذاشتید؟ مگر سخن گفتن از نمایندگان ملت! بر چه کسی گران می آید؟ از نمایندگانی که خود را نماینده ی ملت می دانند و به رای ملت به رییس جمهور هیچ اهمیتی نمی دهند زیرا با گرایش های آنان نمی خواند. گرایش هایی که ای کاش واقعا گرایش فکری بود…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.