تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

عبدی : قول حل مشکل را دادند!!

  • کد خبر : 39762
  • 22 آذر 1392 - 11:49

  نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تشریح علت استعفای نمایندگان استان گفت: در جلسه ای که با دکتر نوبخت داشتیم ایشان استدلال نمایندگان لرستان را پذیرفتند و قول حل مشکل را دادند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ایرج عبدی با اشاره به اینکه بودجه سال […]

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تشریح علت استعفای نمایندگان استان گفت: در جلسه ای که با دکتر نوبخت داشتیم ایشان استدلال نمایندگان لرستان را پذیرفتند و قول حل مشکل را دادند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ایرج عبدی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۳ محاسن زیادی دارد، اظهار داشت: بودجه ۹۳ یک بودجه واقعی و عملکردی است و ما احتمال می دهیم که حتما تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به ماجرای استعفای نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ماده ۱۸۰ قانون بودجه ۹۲ آمده بود که دو درصد از درآمد نفت و گاز باید به استانهای محروم کشور اختصاص پیدا کند که این میزان در بودجه سال ۹۳ اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دولت در قانون بودجه۹۳ این مقدار را به ۶۰۰ میلیارد تومان کاهش داد، یادآور شد: سهم لرستان از این اعتبار ۶۰۰ میلیاردی تقریبا  ۴۳ میلیارد تومان می شود.

عبدی ادامه داد: این در حالیست که در صورت اختصاص همان اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی به استانهای محروم سهم استان لرستان ۲۰۰ میلیارد تومان می شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت این قضیه را ندیده بود و درخواست و اعتراض نمایندگان لرستان نیز به این قضیه بود، افزود: نمایندگان لرستان در این رابطه اتفاق نظر داشتند که با چنین اتفاقی ماندن نمایندگان لرستان در مجلس برای حل مشکلات مردم لرستان و پیگیری حقوق آنها بی فایده است و به همین دلیل ماجرای استعفای نمایندگان پیش آمد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای پیگیری سهم دو درصدی استانهای محروم از بودجه نامه نوشته ایم و در حال جمع آوری امضاء هستیم، اظهار داشت: جلسه ای نیز با دکتر نوبخت داشته ایم که البته ایشان توضیحات ما را پذیرفتند و قول حل مشکل را دادند.

عبدی با بیان اینکه اعتراض ما به دولت نبود بلکه اعتراض ما به کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه است، تصریح کرد: دولت تنها لایحه را تقدیم مجلس می کند و این مجلس است که می تواند آن را بپذیرد یا خیر.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در جلسه ای که با دکتر نوبخت داشتیم ایشان استدلال نمایندگان لرستان را پذیرفتند افزود: ساعت چهار روز شنبه نیز جلسه ای برای حل این مشکل با حضور استاندار لرستان، مجمع نمایندگان استان و دکتر نوبخت برگزار می شود که امیدواریم این جلسه نتیجه بحش باشد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه به مسئله سهم دو درصدی استانهای محروم و همچنین پیگیری پروژه های مهم استان مثل راه آهن و سدها رسیدگی می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خداراشکر‏ ‏که‏ ‏همه‏ ‏چیز‏ ‏درست‏ ‏شد‏ ‏و‏ ‏دیگر‏ ‏مشکلی‏ ‏نخواهیم‏ ‏داشت‏ ‏‏!‏

  2. درود بر بزرگ مرد خرم آباد حامی واقعی دولت تدبیر و امید و حامی مردم مظلوم و محروم دکتر لطفا رو کن اون نمایندگانی رو که چه در دوره قبل و چ در این دوره چ هدیه های که نگرفتن و به فکر مردم مظلوم استان نبودن…. دست علی یارت

  3. این دلیل رو نمایندگان مطرح تا با توجه به جو عمومی حاکم بر استان مجبور به استعفا نشوند.

  4. عبدی با بیان اینکه اعتراض ما به دولت نبود بلکه اعتراض ما به کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه است، تصریح کرد: دولت تنها لایحه را تقدیم مجلس می کند و این مجلس است که می تواند آن را بپذیرد یا خیر.

  5. خدا وکیلی شما نمایندگان لرستان اصلا از بودجه ارسالی دولت به مجلس سر در میرارید ؟؟؟؟؟ چرا پای استعفای خود نماندید

    • در مجلس با تلاش های دکتر عبدی ۲۰۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی لرستان افزوده شد . قابل توجه دوستان .

  6. کلای ایرج از دانشگاه علوم پزشکیتان بگو که سرپرستش یه فوق لیسانسه تاکی مردم باید منتظر شماها باشند چرا از این همه پزشک متخصص وفوق تخصص با یکی موافقت نمی کنید که لج وزیر رو در آوردید تا اینجوری جوابتان رابدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.