تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

قفل زنگار بسته دانشگاه علوم پزشکی لرستان کی گشوده می‎شود؟

  • کد خبر : 39793
  • 22 آذر 1392 - 21:02

  پدارم صدر / میرملاس نیوز : قفل‎های زنگ زده مدیریت لرستان با کلید تدبیر و امید یکی یکی در حال گشودن است. همین که روی پایگاه خبری میرملاس کلیک می‎ کنی ناخودآگاه لبخندی روی لبانت نقش می بندد که قفلی دیگر گشوده شد و زنگار از روی زنگ زده سازمانی دیگر در لرستان در […]

 

پدارم صدر / میرملاس نیوز : قفل‎های زنگ زده مدیریت لرستان با کلید تدبیر و امید یکی یکی در حال گشودن است. همین که روی پایگاه خبری میرملاس کلیک می‎ کنی ناخودآگاه لبخندی روی لبانت نقش می بندد که قفلی دیگر گشوده شد و زنگار از روی زنگ زده سازمانی دیگر در لرستان در حال پاک شدن است، مسرت بخش‎ترین خبری که دیدم تغییر مدیرت سازمان آموزش و پرورش بود که دولت تدبیر و امید سکان آن را به یکی از مدیران جوان و خوش فکر لرستانی سپرد که امید آن می رود با داریت و هوشمندی بتواند این کشتی شکسته را به ساحل آرامش برساند. تا این جای کار امیدواریم جوش و خروش و شادابی به دانش‎ آموزان ما برگردد و این سازمان که از سازمان‎های پایه‎ ای در تعلیم و تربیت است بتواند به درستی وظیفه و نقش خود را انجام دهد.
اما آنچه باعث شد که این چند سطر نوشته شود، قفل زنگار بسته بهداشت و درمان استان لرستان است که احساس می‎ شود کارکنان این سازمان عریض و طویل که این روزها به علت عدم مدیریت در خواب زودرس زمستانی به سر می برند. به این سادگی گشوده نشود. چرا که در حالی که مردم ایران و در کنار آن مردم لرستان رای به تغییر داده و از تهمت‎، دروغ و ریا خسته شده بودند، این بار در دولت تدبیر و امید کلید دانشگاه علوم پزشکی و سکان این دانشگاه به دست فردی سپرده شده که نمی تواند هدایت گر خوبی برای این سازمان بزرگ و سرمایه‎ای در دولت تدبیر و امید باشد. چرا که بیشتر از این ثابت شده بود که منافع فردی و گروهی در دانشگاه علوم پزشکی نمودی بیشتر دارد تا سلامت مردم لرستان.
دانشگاه علوم پزشکی لرستان با توجه به این که بعد از آموزش و پرورش دومین سازمان بزرگ از نظر نیروی انسانی می باشد متاسفانه نزدیک به سه ماه است که رها شده و می رود که از نظر کیفی و کمی در شرایطی قرار گیرد که برای جبران آن سخت باشد. تعلل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در راس آن وزیر فرهیخته و هوشمندی قرار دارد و خود با محرومیت این اقلیم آشنایی کامل دارد بیشتر تعجب ما را بر انگیخته است. شاید بخش عمده‎ ای از این تعلل را بتوان به دخالت های برخی از نمایندگان استان  دانست. و بخش دیگری از آن را اعضاء هیت علمی و کارکنان این سازمان را که در تعیین سرنوشت خود هیچ نقشی را ندارند. نبود انجمن‎ های موثر علمی و همچنین تشکل‎ های ساختارمند و نیرومند یکی دیگر از این آسیب‎ هاست، در نبود این تشکل‎ ها ، افراد این نقش را بازی کرده و منافع گروهی آنها باعث انسجام بیشتر بین آنها شده و برای تخریب دیگران از هیچ کوششی دریغ نکنند.
به نظر می‎ آید حال که شعار دولت یازدهم تدبیر و امید است این تدبیر در وزارت بهداشت به منصه ظهور رسانیده شود تا نهال امید در این سازمان و برای کارکنان آن بارور شود تا از نتیجه آن مردم بهرمند شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 40در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۰
  1. ایشالله که به همین زودی ها مثل بقیه قفل ها گشوده می شود

    • منتظر اومدن یه کوهدشتی به دانشگاه علوم پزشکی نباشید.آقای استاندار هم خودش دیگه از این که یه کوهدشتی رو جایی بذاره خجالت می کشه-مگه استان بازونده|؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. بالاخره توسط استاندار یک نفر بیکار را از استان مرکزی می آورند وموضوع حل خواهد شد
    قابل توجه نمایندگان استان….!!

  3. به خدا دیگه خسته شدیم از این وضعیت .

  4. با این وضعیت هر بلایی سرمان بیاید حقمان است.

  5. واقعا متاسفم که کسی به فکر حل این معضل دراستان نیست بااین همه مشکلات دانشگاه علوم پزشکی چه کسی پاسخ گو است؟

  6. خدای اگه نیروهای بااستعدادی نداشتیم ناراحت نمیشدیم امثال نخبه های مثل دکترمصطفی ازادبخت

  7. وقتی که نمایندگان بفهمند دولت اعتدال به آنها باج نمی دهد وبایستی دست از لجاجت بردارند.

  8. .هاوار هاوار هاوار بیایید سرغ کادر پرستاری وپرسنل بهداشت ودرمانکوهدشت اطلاعات درست بگیرید والله والله والله به تمام مقدسات عالم شبکه بهداشت ودرمان افتضاح تر از اینهاست که نماینده می داند …گر یک جو غیرت دارید سئوال کنید چرا یک نفر تصدی ریاست بیمارستان -شبکه -مرکز بهداشت و نظام پزشکی را همزمان عهده دار است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقایان ای ملت درخواب فرورفته به حق خود نا آگاه چرا یک با از مدعیان حقوق مردم وحافظان حقوق مردم نمی پرسید مگر قحط رجاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. سلام، یکی نیست به این آقای وزیر محترم بهداشت و نمایندگان والامقام استان و سایر مسئولین فرهیخته و دانشمند استان بگه شما که میدونستین رئیس گذاشتن برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان چقدر دشواره چرا قبل از اینکه یک نفر واجد شرایط پیدا کنید رئیس قبلی را برداشتید. از قدیم گفتند اول چاه را بکن بعد منار را بدزد. حالا حکایت دانشگاه علوم پزشکی ما همین شده، قبل از اینکه جایگزین پیدا کنند رئیس قبلی را برداشتند که مثلا به زعم خودشان تدبیر کرده و خود را از زیر فشار اقلیتی از نمایندگان (شما بخوانید یک نفر از ۹ نفر نماینده) نجات دهند. بیچاره دانشگاه و مردم محروم استان که یکی از مهمترین نعمتهای خدادادی آنها یعنی سلامت بازیچه بازیهای سیاسی ….. شده است.

  10. یک نفر از کوهدشت اقای استاندار بیاورد برای علوم پزشکی

    • در چغابل رومشگان افراد توانمندی داریم که میتوانند بعنوان رئیس دانشگاه و مدیرکل استان منصوب شوند

  11. گفتن از درد چه فایده…!وقتی درد تا آنجا رسیده که جان عزیزتر کسانمان در خطر است و آخرین مامن نجات که بیمارستان است مخروبه ای بیش نیست از بهداشت نگو که سالهاست در شبکه بهداشت به فراموشی سپرده و امسال در مراکزی چون کوهدشت کمر به زنده به گور کردنش بسته اند و چه درست دلیل آنرا یافته است آقای آزادبخت منافع فردی و گروهی که باعٍث انسجام آنها در جمع کردن منافع شده و هر کس بجز این باشد از هیچ عملی در تخریبش فرو گذاری نمی کنند حتی اگر در موردکوچکترین مسائل بهداشتی بحق صحبت کند چرا که کار اینان فقط مساله سازی و در لوایش جمع کردن منافع! است نمونه بسیار واضح آن شبکه بهداشت کوهدشت و بیمارستان سالها بی ریاستش

  12. خدا یا به داد ما برس از دست دکتر ویسی و این ا.. و … که به مدیریت بیمارستان سینا گذاشته است. حق ما را زایع کرده اند

  13. با سلام ممنون از دوست عزیز که درد دل ما بهداشت درمانی ها گفت کاش زودت سر سامانی بگیره

  14. دوستان عزیز اگه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین سیاسی استانمون مردم براشون مهم بودن نسبت به حیاتی ترین نیاز مردم یعنی سلامت آنان اینقدر بی تفاوت نبودن .باور کنید نزدیک به ده سال است که بیمارستان کوهدشت رئیس ندارد و توسط کسانی اداره می شود که حتی ساده ترین اصطلاح پزشکی رو هم نمی دونند .و مدیریت شبکه بهداشت ،مرکز بهداشت ،بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ توسط یک پزشک اداره میشود ( دز زمان آقای دکتر گراوند و در حال حاضر آقای دکتر امرایی ) این در حالی است که در ادوار گذشته آقای دکتر امینی زاده مدیر شبکه ـ آقای دکتر تورج آزادبخت رئیس مرکز بهداشت ،آقای دکتر روئیین تن رئیس بیمارستان و آقای دکتر شاهیوند مدیر اورزانس ۱۱۵ بوده اند که خدا وکیلی هر کدام توانایی مدیریت یک دانشگاه علوم پزشکی و بعضا وزارت بهداشت رو دارند حالا خود قضاوت کنید .نما یندگان محترم هم اگه براشون مهم است یه ذره تفکر کنند .

  15. آقا امین سلام
    دوست عزیز ما میدونیم جه بر سر این سیستم درمان اومده خداوکیلی واقعیت رو نوشتم البته یک از هزار ( .حالا شما هم خود دانید همه مدیونیم ……….)

    • آقا امین
      خدا وکیلى از کل سیستم مدیریتى بیمارستان بپرسید چند تا اصطلاح پزشکى یا درمانى و یا اسم چندتا دستگاه بیمارستان بگن!!!
      اینا که با سفارش و سلام و صلوات مدرک تحصیلى گرفتن( اگر اصل باشه) هیچوقت نمیتونن یک اتاق رو مدیریت کنن چه رسد به این بیمارستان!!!!

  16. قابل توجه خوانندگان محترم این سایت
    دربیمارستانهای دولتی سایرشهرستانهای استان هزینه زایمان طبیعی نودهزارتومان است ولی دربیمارستان امام (ره)کوهدشت مسئولین بابت هزینه زایمان طبیعی سیصدهزارتومان ازمراجعه کننده گان پول می گیرند،هرکس هم که اعتراض می کنه که چه خبره براش تخفیف میزنندانگارکه بقالیه!

  17. …………لی

  18. آره دوست عزیز باور کنید بیمارستان شده محل دلالی همون آقایان بی سواد منفعت طلب ،و به این شکل که فرمودید از مردم باج می گیرند و مردم فلک زده ما هم فکر می کنند همون آدم بی سواد بهشون لطف کرده که هزینه الکی بیمارشون رو از ۵۰۰ هزارتومان به ۱۷۰ هزار تومان پایین آورده و بهشون تخفیف داده در صورتی که اصل هزینه بیمار شاید کمتر از ۱۵۰ هزار تومان باشد و به این شکل این مردم فلک زده رو دست میندازن و باور کنید پشت سر هم بهشون می خندند . همین افراد هم ذهن نماینده و سیاسون رو با چاپلوسی میشورن و نمی زارن یه مدیر پاک و توانمند مثل آقای دکتر صالح آزادبخت واسه بیمارستان بیاد تا به همین مفت خوریشون و پول حروم از بیمارستان بردنشون ادامه بدن.باور کنید واقعیت رو گفتم .خدا به این مردم بیچاره رحم کنه.موفق باشید

  19. با سلام
    از ماست که بر ماست .تا زمانی که این مردم مطالباتشون در این سطح باشد و واسه دعوت نماینده دو ماه از مسئول دفتر نماینده وقت بگیرند بیشر از این نباید انتظار داشت . خداوند می فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهم مگر آن قوم خودشان بخواهند .

  20. دوستان ما هرچه می کشیم از ندانم کاری این نمایندگان محترممون هست .وگر نه چرا سیستم بهداشت و درمان باید ساسی باشد .همانطور که می دانید نماینده محترم شهرمون بیش از ۱۰ نفر از دوستان رومشکان رو در سیستم بهداشت و درمان استخدام کرده باور کنید که هیچ یک از این افراد رشته بهد اشت و درمان نیستند .البته نما یندگان قبلی هم به همین منوال عمل کرده اند .

  21. عجب آشفته بازاری است آنجا خوب شد ما فرار کردیم .

  22. این نهایت بدبختی مردم لرستانه که ریاست دانشگاه علوم پزشکی اش فوق لیسانسه درصورتیکه گزینه ای که نمایندگان با اون مخالفت کردند دکتر یحیی ابراهیمی فوق تخصص قلب وعروقه.اما این مردم ککشان هم نمی گزه واعتراضی هم ندارند.تصور کنید اگه تو اصفهان اینجور کاری بشه مردم چکار می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قحط رجاله خاک بر سرما

  23. آقای آزادبخت شما که سیکل هم نداری از کجا اینقدر کارشناس شدی که در مورد بهداشت و درمان هم نظر میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  24. اینم جالبه که بیمارستان البته سارقستان کوهدشت دومین بیمارستان پردرآمده استانه ولی روز به روز بدهی وکسر بوجه ش بیشتر شده جناب ملکشاهی واقعا گل کاشتی با این انتصاب تبانی شده.دستمریزاد.عجرکم عندلله وامیدوارم خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.آمین

  25. باسلام خدمت برادر آزادبخت :عرض کنم این دانشگاه علوم پزشکی بایدمدیر مرکز استانی داشته باشه بجز×××××××بجز دکتر نامداری ودکتر ازادبخت××××× که استاندار قرارهمنصوبشون کنه به زور

  26. شما باید نظرات انتقادی رو هم منتشر کنید همش که به به و چه چه که نمیشه

  27. درود برسایت میرملاس

  28. پیروز باد میرملاس

  29. چشم دل باز کن که ان بینی انچه نادیدنی است ان بینی
    دانشگاه علوم پزشکی ۱۷۰ نفر هیات علمی داره که حداقل ۱۰۰ نفر اتها دارای مدارک تخصصی و حداقل ۲۰ نفر انها دانشیار هستند البته همراه با تجربه کاری زیاد و خیلی از انها بی ادعا هستند اما گویا دیده نمی شوند چون چشم هایمان را بسته ایم و حقایق را نمی بینیم.

  30. چی فکر می کردید و چی شد؟!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.