تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور از کرمرضا پیریایی قدر دانی کرد

  • کد خبر : 39826
  • 23 آذر 1392 - 13:53

    آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن قدردانی از اعضای ستاد جهت تدارک این مراسم، برای آقای پیریایی توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ عاشورایی را از خداوند مسالت نمود. به گزارش میرملاس نیوز […]

 

 

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن قدردانی از اعضای ستاد جهت تدارک این مراسم، برای آقای پیریایی توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ عاشورایی را از خداوند مسالت نمود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از جریان، کرم رضا پیریایی استاندار قم در دومین جلسه شورای عالی عزاداری بزرگ اربعین حسینی که با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری و روسای کمیته های ستاد در دفتر آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برگزاری این مراسم مردمی بزرگ و یکپارچه را موجب پاسداشت هرچه بیشتر شعائر دینی دانست.
استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تجمع بزرگ عزاداران حسینی گفت: در جلسه ی اول ستاد که در استانداری قم برگزاری شد روسای کمیته ها و مسئولیت های ایشان تعیین شد و سپس روسای کمیته ها هر یک نسبت به تشکیل جلسات درون کمیته ای اقدام نمودند و نهایتا در جلسه دوم نسبت به ارائه ی گزارش کارهای انجام شده اقدام کردند.
استاندار قم ضمن قدردانی از کارهای انجام شده جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، گفت: ادارات و سازمان ها نقش بسترسازی این رویداد عظیم را بر عهده دارند و مهم ترین بخش این عزاداری بزرگ و ملی، هیئات و دسته جات مذهبی می باشند.
حضرت آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن قدردانی از اعضای ستاد جهت تدارک این مراسم، برای ایشان توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ عاشورایی را از خداوند مسالت نمود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. وجاهت و مقبولیت کم نظیر پیریایی در بین علمای و بزرگان قم واقعا مایه ی افتخاره .خدا روز بروز هم بر عزت ایشان و هم و بر افتخارات دیار پر افتخار کوهدشت بیافزاید.

  2. الحق که پیریایی “پیر سیاست” لرستان است

  3. ک.نورایی الحق که پیریایی پیر سیاست لرستان

  4. خدماتپیریایی به لرستان در دولت گذشته در پشت پرده بود و ناگفته مونده

  5. کاش استان لرستان یه نفر مثه پیریایی استاندارش بود.

  6. مدیری صاحب تشکیلات وتیم اجرایی قوی.

  7. جناب پیریایی مدیری در حد لالیگا باید وزیر میشد نه استاندار!

  8. بسمه تعالی
    با سلام و احترام به مردم غیور استان لرستان،
    سرزمینی که در آن زندگی می کنید مهد پرورش انسانهای آزاده و نیک سرشتی چون آقای پیریایی است که حق فرزندی را به شایستگی ادا می کند و در هر جایگاه و خطه ای خدمت می کند اثری درخشان از استان شما به جای میگذارد.
    چه همدان و چه قم در دوره استانداری جناب آقای پیریایی شامل خدمات بی بدیلی شده است که تاریخ بهتر میتواند نمره حقیقی آن را بدهد.
    نحوه مدیریت پیریایی در این استانها با سایر استانداران قابل قیاس نیست چرا که وسعت دید ایشان به یک استان به مثابه یک کشور است و با این دید به ترسیم خاستگاه ها می پردازد.
    نگاه حرفه ای به مسائل و ورود کارشناسانه و طبق برنامه از خصیصه های ارزشمند آقای پیریایی است.
    صدای پیریایی اکنون طنین ضرباهنگ شریان حیاطی لرستان است که در خطه مقدس و خاک ملکوتی حرم اهل بیت (س)، قم پژواک می یابد.
    مرحبا به این فرزند بزرگ لرستان
    خدای بزرگ یار و یاورش باد.
    حضرت فاطمه معصومه (س)شفیعش باد

  9. سلام .
    این تعریف و تمجیدها به چه دردی میخوره وقتی قراره از خواب زمستانی و غفلت بیدار نشیم …
    تعریف و تمجید وقتی ارزشمنده که قدرشناس باشیم .
    آقای آزادبخت ای کاش میشد یک مصاحبه ای با اقای پیریایی داشته باشید مطمئنم که خیلی صحبتها دارن که امثال ماها باید بشنویم .
    ماها آدمای قدر شناسی نبودیم دوستان عزیز . بیاید قبول کنیم .

  10. با سلام و خسته نباشید محضر مبارک آقای پیریایی استاندار محبوب و سیاستمدار و اهل کار و تلاش و فعالیت ای کاش دولت تدبیر و امید به نحو احسن از ایشان حمایت و استفاده نماید البته با شناختی که دولت تدبیر وامید از اییشان دارد بدون شک از تجارب و کارایی ایشان استفاده می کند

  11. دوستان کامنت گذار به قول نازنین زهرا بجای تعریف از اشخاص به فکر این باشیم از فرصت اظهار نظر بهتر استفاده کنیم وگر نه این کامنت ها نقش مفیدی که رسانه میرملاس باید ایفا کند را از مردم می گیرد آقای پیریایی را می شناسیم از دیدن این خبر هم خوشحالیم امانید نظرمان را بنویسیم نه فقط تمجید کنیم

  12. انصافا جناب پیریایی از مفاخر لرستان است ایشان علاوه بر مدیریت بسیار قوی که در طول دوران خدمتش در جاهای مختلف از خودشون نشان دادند همواره به عنوان یکی از نادر مدیرانی بودند که همواره در مسیر نورانی ولایت ورهبری چه درزمان حیات حضرت امام( ره) وچه در دوران ولایت مقام معظم رهبری بوده وهستند نگاهی به کارنامه سیاسی ومدیریتی ایشان گویای ارایه خدمات مطلوب و ارزنده این مدیر لایق وشایسته لرستانی در اقصی نقاط ایران اسلامی است ایشان علاوه بر خدمت صادقانه وبه دور از هیاهوهای سیاسی با درایت بی نظیر خود شاگردان بسیار خوبی هم تربیت کردند که بر هیچ کس پوشیده نیست . برای این مدیر لایق وارزشمند آرزوی موفقیت وتندرستی داریم

  13. تا این تنگ نظریها وجود دارد لرستان و خصوصا کوهدشت همین است که هست. راستی هیچ فکر کرده ایم چرا فرزندان این دیار که اینقدر در عرصه ملی و در مدیریتهای مختلف خوش میدرخشند، برای چه در زادگاه خود به آنها بهای لازم داده نمی شود و دائم مورد بی مهری قرار می گیرند؟! شاید چون هرکسی در این دیار برای خود حساب ویژه ای باز کرده و از روی حسادت، لجاجت، خطبازی سیاسی، تسویه حساب شخصی و… هزارن دلیل لادلیل از این ظرفیتهای بزرگ مردم محروم دیار خود را محروم کرده و به این رویه باطل ادامه می دهند. بیچاره عوام مردم که باید به چوب این جماعت بسوزند و همیشه حسرت بخورند. بگذریم چه فایده!! چون اگر گوش، گوش این حضرات باشد و ناله، اگر ناله ما- آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

  14. اینگونه تاییدات از طرف شخصیت ها وگروه های مرجع از استاندار فعلی قم (آقای پیریایی) مایه خوشحالی ماست مامیتوانیم مدعی باشیم که این سرزمین (کوهدشت) از نظر منابع انسانی کاملا مستعد است وهرزمان اندک مجالی به فرزندان آن داده شود شایستگی های خود را به بهترین وجه نشان میدهندالبته اراده وعزم جمعی خودما هم مهم است بخصوص خواص شهر مان باید تنگ نظری را کنار بگذارند” از هم هراسی” را از خود دور کنند.اینها آسیب های واضح امروز کوهدشت است عزم جمعی ضعیف وتنگ نظری هم که هست ودیگر اینکه رقابتمان هم سازنده نیست وبدتر آنکه همه سرمایه مان رادر یک سبد گذاشته ایم وآن سبد اختلافات دوجناح کشوری است وبویژه این آفت کشنده مثل ریشه خاری است که هرروز قویتر وقویتر میشودومادربرابر آن هرروز ضعیف تر وضعیف تر وبلکه در قوت دادن به این خاربن متاسفانه نقش داریموجالب آنکه برخی ازما در این سناریو هنرنمایی های نمایان میکنیم یکی می آید ومثلا آقای عبد میشودبا خودش دویل میکند یعنی دوبله .حتی سوبله چوبله بجای آنکه چند نقش خوب به خود بدهد چندنقش بد رابازی میکند البته اینها شناخته شده اند اشتباه میکنند واین بدترین اشتباهات است نه در برابر خدا ونه در میان خلق خدا نمایش خوبی ندارند و…. حرف بسیار است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.