- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور از کرمرضا پیریایی قدر دانی کرد

 

 

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن قدردانی از اعضای ستاد جهت تدارک این مراسم، برای آقای پیریایی توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ عاشورایی را از خداوند مسالت نمود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از جریان، کرم رضا پیریایی استاندار قم در دومین جلسه شورای عالی عزاداری بزرگ اربعین حسینی که با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری و روسای کمیته های ستاد در دفتر آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برگزاری این مراسم مردمی بزرگ و یکپارچه را موجب پاسداشت هرچه بیشتر شعائر دینی دانست.
استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تجمع بزرگ عزاداران حسینی گفت: در جلسه ی اول ستاد که در استانداری قم برگزاری شد روسای کمیته ها و مسئولیت های ایشان تعیین شد و سپس روسای کمیته ها هر یک نسبت به تشکیل جلسات درون کمیته ای اقدام نمودند و نهایتا در جلسه دوم نسبت به ارائه ی گزارش کارهای انجام شده اقدام کردند.
استاندار قم ضمن قدردانی از کارهای انجام شده جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، گفت: ادارات و سازمان ها نقش بسترسازی این رویداد عظیم را بر عهده دارند و مهم ترین بخش این عزاداری بزرگ و ملی، هیئات و دسته جات مذهبی می باشند.
حضرت آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن قدردانی از اعضای ستاد جهت تدارک این مراسم، برای ایشان توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ عاشورایی را از خداوند مسالت نمود.