تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
38

تصاویر مراسم تودیع و معارفه ی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

  • کد خبر : 39840
  • 23 آذر 1392 - 15:54

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

1

 

 

  2

 

  

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

30

 

 

31

 

 

32

 

  عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 206در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰۶
  1. حضور شکوهمند مردم در پای صندوقهای رای به راستی تبلور آن آیه ی شریفه است که می فرماید:” سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهد کرد مگر اینکه خود آن مردم بخواهند”.
    اما تازه کار شروع شده است. بدون تردید رویکردهای صرفا سیاسی ِ افراطی، طی دوره های گذشته بزرگترین ضربه ها را به کشور زده است.اما گذشته، چراغ راه آینده است.
    همه ی ما فرهنگیان این دیار باید پشت سر مدیر کل آموزش و پرورش جدید قرار گرفته و ضمن حمایت روزافزون از او، خود بزرگترین منتقد او باشیم.
    برای این کار، اولین شرط، رعایت انصاف و اعتدال است. همه ی گروه ها و جناح های سیاسی باید کمک کنند تا در سامان دادن به “ویرانه ی آموزش و پرورش استان” سهمی داشته باشند.
    نقد و آسیب شناسی گذشته برای جلوگیری از تکرار خطا در آینده، کار شایسته و بایسته ای است، اما باید مواظب بود که در گذشته خیمه نزنیم و بدنبال تسویه حساب های شخصی و جناحی نباشیم.
    بدون تردید مسیر جدیدی در روند تحولات سیاسی ایران آغاز شده است. این مسیر جدید، گفتمان خاص خودش را خواهد داشت: گفتمان اصلاح و اعتدال.
    در این گفتمان تازه جایی برای افراط گرایی و انحصار طلبی وجود ندارد و همین ویژگی باعث قوام و دوام این گفتمان خواهد شد.
    اگر در هشت سال گذشته گفتمان دولت و مجلس یکدست بود، در دولت امید و تدبیر، گفتمان نظام ،دولت و مردم همسو و همگرا خواهد بود.
    اینک ما مردم، تعیین کننده ی مسیر و سرنوشت خود و کشوریم.
    پس: دست در دست هم نهیم به مهر/میهن خویش را تا کنیم آباد.

    • مصی جان حرفات خیلی قشنگ ولی خودمونیم تو هم پست می خوای .نه….با با نگران نباش

      • ضمن عرض تبریک به جناب آقای دکتر کریمی فر وآرزوی موفقیت برایشان
        مافرهنگیان بخش کونانی حمایت قاطع خود را ازجناب آقای حمزه فیضی پور (نفر اول شورای شهر کونانی) برای ریاست اداره آموزش وپرورش این منطقه اعلام می داریم واز ایشان انتظار داریم که درجهت پیشرفت آموزشی این شهر قبول مسئولیت نمایند

        • الحق والانصاف لیاقت استاد فیضی بیشتر از مدیریت آموزش و پرورش یک بخش است

        • امید است که آقای کریمی فر از نیروی پاک و شایسته ایی نظیر جناب آقای فیضی پور که در این استان کم نیستند به نحوه احسن استفاده نماید

        • شما را به خدا یکی بیاد این اداره آموزش وپرورش کونانی را پاکسازی کنه ،ازبسکه در دو دوره های گذشته در این اداره استخدامی نابحق ونا بجای زیادی صورت گرفته به گونه ای که بنده از فرهنگی بودنم احساس شرمندگی وحقارت میکنم ،…
          من هم با آقای کوشکی کاملاموافقم .ا انصافا تنها گزینه ای که شایستگی اینو داره که این اداره آموزش پرورش کونانی رو سرو سامان بده شخص آقای فیضی پور می باشند.

        • در باره خودت نگو همه فرهنگیها لیاقت دارند

        • این کارها ازآقای فیضی برنمیاد دوست عزیز،تواضع وفروتنی ایشان اجازه این چنین کارنفسانی وخودخواهانه ای را به این بزرگوارنمی دهداین کامنت رو بنده به عنوان یک طرفدار درج کرده ام ،

      • درپاسخ به آقای کونانی
        دوست عزیز هرکی باشخصیت آقای فیضی پور آشنایی داشته باشه براش خیلی واضح و روشن هستش که تواضع و فروتنی این بزرگوار هیچوقت به اواجازه نخواهد دادکه درجهت گرفتن پست ومقام های زودگذر به تعریف وتمجید ازخود بپردازند.. این اقدامات با روحیات ومبانی نظری آقای فیضی پور همخوانی نداردبا این توضیح که این نظر وکامنت توسط بند ه نگاشته شده است به شما یاد آوری میکنم که آقای فیضی بعداز۴۴سال گوشه نشینی وبها دادن به افراد ی نظیر عالی جنابان که نتیجه اش چیز جز به عقب راندن کوهدشت ، وثروت اندوزی هرچه بیشترخودتان نبوده پا به میدان عمل گذاشته انددرجهت عمران وآبادانی منطقه ..، با این اوصاف در اینجا بنده به عنوان یک شهروند ازشهرستان کوهدشت(بخش کونانی) باتوجه به دسرسی ۲۴به اینترنت به علت تعب خاصی که بر روی استان ،شهرستان ،وبخش ام دارم برخود وظیفه میدانم که از این فرصت استفاده کرده وبدون هیج گونه چشم داشت وجانبداری خاصی به معرفی بهترینا بپردازم ،بنده از آقای فیضی پور دفاع کرده ام وخواهم کرد(به طوری که حتی روح ایشان ازگذاشتن این کامنت ها خبر دار نیست )چراکه میدانم دلسوزتر ازایشان برای مردم این شهرستان وجودندارداگه بود تا الان وضعیت شهرستانم اینگونه اسفبار ودردناک نبود، مادر این شهرستان امثال فیضی ها خیلی داریم وجاطلبان وفرصت طلبان وچاپلوسان ونان به روزخووران مانع ازرشد وشکوفاهی ایت چنین افرادی می شوند…دوست عزیزچرانبایستی ازدانش وپتانسیل های این افراد استفاد کرد،چرا ،چرا؟؟؟چرانباید کوهدشت من پیشرفت کند ؟؟؟ چرا نبایستی لایق ترین ها معرفی کنیم ؟؟؟تابه کی بایستی مدیرت در دست نابخردانی باشد که درچسپاندن خود به مسئولین تبحرخاصی دارند؟
        من برخود وظیفه می دانم وافتخار میکنم که به معرفی عزیزی وبزرگوار مثل آقای فیضی پور می پردازم ..ابراین اساس نقش آقای آزادبخت مدیریت محترم سایت میرملاس(به علت آنکه پربیننده ترین سایت استان را دراختیار دارد بایستی خیلی پر رنگ تر از وضعیت فعلی باشد ،اقای آزادبخت براساس وظفه شرعی بایستی باتحقیق تفحص ها لازم ضمن شناخت بهترین های این شهرستان جهت فکری مسئولین استان را درجهت توسعه وعمران آبادانی کوهشت عزیز رامتوجه این عزیزان کندوآن را به عنوان مطالبه ی مردمی که دستشان ازهمه چیزکوتاست مطالبه نماید.

        به امید داشتن کوهدشتی آباد وسرسبز

    • برادر اصلاح گر و اصلاح طلب جناب آقای گودرز کریمی فر (بازوند) ؛انتصاب جنابعالی موجب شادی و امیدواری

      در بین جریان بزرگ اصلاحات گردید امیدوارم در راستای اهداف این جریان موفق باشید؛ انشااله

  2. اینجا بیشتر افراد سر دعوا با هم دارن تا معارفه؟

  3. خدمت همکار عزیزم جناب آقای کریمی فر عرض تبریک دارم و برای ایشان از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون خواستارم

    • درود برشما

    • جناب اقای ادینه وند با سلام.
      بنده هم خدمت جناب آقای کریمی فر عرض تبریک دارم و آرزوی موفقیت.
      امیدوارم که ایشان از افراد لایق و خبره برای کارایی بهتر و پیشبرد اهداف اموزش و پرورش استفاده کنند.
      در لیاقت و شایستگی جناب ادینه وند هم هیچ شکی نیست.

  4. یک حماسه، این تمام سرگذشت

    “شنبه ی تاریخی” دیگر گذشت…

    باید بار دیگر خرابه ها را زیر یک بند انگشت له کرد!

    گذشت بیایید روز از نو روزی از نو اما این بار طرحی دگر

    نه که چون دی که گذشت ……..

    به امید موفقیت جناب دکتر کریمی

  5. هر چند وقت یک بار خوب است آدم به مردم خوش اقبال جهان درس بدهد، حتی اگر برای این باشد که غرورشان را لحظه ای مبدل به شرم کند؛ چرا که خوشبختی هایی متعالی تراز خوشبختی آنها وجود دارد؛ خوشبختی‌هایی عظیم تر و عزیزتر.

    جناب دکتر کریمی پیروز باشید

  6. عالی بود…….عالی……….بسیار دندان شکن ومردم پسند صحبت کردند اقای کریمی….درود برشما

  7. با سلام و دست مریزاد خدمت هنرمند عزیز و گرانقدر جناب آقای امین آزادبخت .
    یارب از عین عنایت نظری کن او را
    نرود بی مدد لطف تو کاری از پیش
    خدمت دوست و برادر و همکار عزیز و ارجمندم جناب آقای کریمی فر تبریک عرض نموره و توفیقات روز افزون اورا از در گاه ایزد منان خواهانم .

    • استدعا دارم پیام را درج نمایید
      اقای ازادبخت این دومین پیام است که می نویسم ودرج نمی کنید بزرگواری کنید این را درج نمایید
      پارسال یک روز برای انجام کاری به اداره کل اموزش وپرورش رفتم و در ان روز اقای ماکنعلی عوض شده بود و معرفی ایشان بود و قرار بود اقای کلانتر جای ایشان را بگیرد . در ان روز افراد زیادی را دیدم که صبح زود از شهرستان های استان خود را به انجا رسانده بودن و با پلاستیک هایی حاوی بنر خوش امدگویی وتبریک وبسته های شیرینی منتظر معارفه بودن د که با شنیدن این که جلسه معرفه در سالن جهاد می باشد با چشمانی خواب الود سریعا به سوی سالن جهاد حرکت کردند .برخی از این افراد گویی دیشب تا صبح بیدار بودند تا بتوانند رسم نیکوی شرکت در معارفه و تبریک را از دست ندهند . تا اینجای کار عیب وایراد زیادی ندارد اما مشکل در اینجاست که بر حسب اتفاق دوباره در روز معارفه اقای کریمی و تودیع اقای کلانتر اینجانب نه برای انجام کاری بلکه برای شرکت در معارفه به سالن جهاد رفتم . باور کنید اقای ازادبخت و عزیزان فرهنگی چند نفر از همان افراد را دیدم که در صف اول نشسته بودن و مجددا با همان پلاستیک معرف که حاوی بنر و شیرینی بود در انجا بودند. من اصلا نمی گو.یم شرکت در معارفه و تودیع کار بدی هست اما از اقایان رومشگانی (… ) و اقای (… ) که اولی بازنشسته ودومی مقیم … هست می پرسیم چگونه پارسال همین موقع ها برای کلانتر تبریک وشادباش می گفتید وتمام مشکلات اموزش و پرورش که هیچ تمام عقب ماندگی های استان لرستان هم هیچ حتی مشکلات هسته ای را به اقای ماکنعلی ربط می دادید و اذعان می کردید که اگر ماکنعلی برود لرستان گلستان می شود و دیگر هیچ مشکلی برای اموزش و پرورش باقی نمی ماند و صد البته که جواب هم گرفتید و و اگر مشکلات اموزش و پرورش و مشکلات هسته ای و معیشتی با رفتن ماکنعلی حال نشد اما مشکل شما حل شد و اولی پسرت به پست ومقام رسید ودمی خودت به مدیریت مدرسه رسیدی. حال سوالم این است چگونه همان کلانتر که می توانست مشکلات فرا اموزشی را هم حل کند همان کلانتر که از نظر شما ناجی کشتی به گل نشسته اموزش و پرورش بود در طول کمتر ازیک سال همچون ماکنعلی مسبب تمام مشکلات شد ؟اگر کلانتر مسبب مشکلات بود و شما می دانستید چرا حاضر شدید در زیر مجموعه ایشان پست ومقام بگیرید ؟چرا پاشنه در ریس اموزش و پرورش ها را از ریشه بر کندید ؟
      اقای کریمی روز معارفه فرمودند هر امدنی رفتنی هم دارد فرض کنیم اقای کریمی چند صباح دیگری برود و در جایی دیگر مشغول خدمت شود ایا شما دونفر و افراد مشابه دوباره اقای کریمی را مسبب مشکلات نمی دانید واقای جدید را حلال مشکلات ؟اقایان باور کنید گرفتن یک پست این قدر ارزش ندارد که به خاطر ان ارزش ومقام خودمان را پایین بیاوریم اقایان فکر می کنید شخصیت شما همانند داخل ان پلاستیک ی می باشد که حاوی بنر وشیرینی است و برای مردم مشخص نیست اما مردم بخوبی می دانند در داخل ان پلاستیک هر چند مشخص نباشد اما می توان حدس زد که داخل وبیرون ان با هم فرق دارد نی توان حدس زد که تعریف شما از کلانتر و نکوهش ماکنعلی و اکنون نکوهش کلانتر و تمجید اقای کریمی فقط جهت رسیدن به پست ومقام می باشد ؟برای رسیدن به پست ومقام حاضرید بر خلاف اخلاقیات و اصول انسانی شخصیت خود را وارونه نشان دهید.
      ضمنا اینجانب خودم شخصا اصلاح طلب بوده و صدرصد مخالف اقای کلانتر بوده و منتظر امدن قدوم مبارک اقای کریمی بوده وامیدوارم اقای کریمی ملاک سر وسامان دادن به اموزش و پرورش را حذف افراد چند پهلو وچند وجهی از بدنه مدیریتی اموزش و پرورش باشد .مثلا برای این که مشخص شود بالاخره این اقایان بنر بدست با ما که ۸ سال است خانه نشین شده ایم چه فرقی دارند به پرونده پرسنلی ما نگاه کنند اگر این افراد مخالف مدیر کل محترم سابق واسبق بوده اند پس مانند ما باید هیچ پست ومقامی نداشته باشند درست همانند خود اقای کریمی که چند سال گذشته پست ومقامی که در حد خودشان باشند نداشته اند. ایا چنین افرادی که تا دیروز از جریان قبل تعریف وتمجید نموده اما امروز با رفتن ان جریان شروع به انکار گذشته خود می کنند را باید قبول کرد ؟ایا افرادی که پاشنه در روسای قبلی را از ریشه در اورده اند را می توان همسوی جریان اصلاحات دانست؟
      اقای کریمی به نظر حقیر شخصیت این افراد با روح و عملکرد شما در تضاد کامل است پس به انها میدان ندهید
      در پایان هدف از نوشتن این سطور هر گز اساعه ادب به افراد محترمی که در تودیع ومعارفه بنر وشیرینی اورده نبوده بلکه با احترام کامل به این افراد و با عرض ادب واحترام به دو مدیر کل سابق فقط خواستم ماهیت چند وجهی برخی افراد را در معرض افکار عمومی قرار دهم و برای هر ۳ مدیر کل اقایان کریمی و کلانتر وماکنعلی ارزوی توفیق را دارم و برای اقای کریمی چون یک نیروی اصلاح طلب است ارزوی سر وسامان دادن به اوضاع اشفته اموزش و پرورش با هرس نموددن علف های هرز و بر چیدن میوه های کاذب می باشم

      • دوست عزیزم جناب آقای سپهوند :
        الحق که تیز بین و اصلاح طلبی شجاع و نکته سنجی . این دغل دوستان نان به نرخ روز خور در این جامعه فرهنگی ما کم نیستند اما با شناختی که از آقای کریمی دارم مطمئنم در تشخیص این افراد دست طولایی دارد چون مشاورین با فهم و آگاه که از زخم خورده های اصلاح طلبی هستند دست این جاهلان مقدس آب را در اسید فرو خواهد کرد و فرصت عرض اندام را به آنها نمی دهد / مطمئن باش

      • تشکر آقای سپهوند که حقایق را گفتید بنده اداره کل کارشناس مسئول بودم کسانی که رفیق صمیمی آقای ماکنعلی بودن روزهای آخر شدن ناشناس سریع به آقای کلانترچسبیدن وشروع کردن به حذف وپرونده سازی برای همکاران خودشان برای خودشیرینی نزد آقای کلانترکه شکر خدا باآمدن آقای کریمی اداره کل ازوجود این نیروها پاک خواهدشد دست این جور آدم ها روشده چون مشاورین خوبی اطاف آقای کریمی فرهستن وبنده هم بانظر دوستان درمورد آقای حمزه فیضی موافقم ایشان دراین مدت کم که عضو شورای شهربوده ازته دل برای نشان دادن ورفع مشکلات شهر وفرهنگ سازی گام های مثبتی برداشته هرچند کسانی که منافعشان به خطرمی افته سنگ اندازی زیادی برایش می کنندخداموفقش کنه

  8. نمیدانم چراموقع رفتن این قدرقیافه هاشون دیدنی میشه.اگه قصدخدمت بود باری ازروی دوشتان برداشته شده بایدخوشحال باشید.ارث پدری که نیست .جل الخالق.!

  9. انتصاب برادر بزرگوار جناب آقای دکتر کریمی بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان مایه ی شادی و شعف گردید از دو جهت اول همکاری و همراهی ایشان با دولت تدبیر و امید که بارقه هایی از امید و آرزو را در دلهای همه ی مردم ایران زمین به ارمغان اورد دوم مشی اصلاح طلبی جناب دکتر که فکر و اندیشه غالب مردم این کهن بر و بوم می باشد برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم

  10. به نظر اسم لرستان به بازوند اباد بشه بهتره

  11. پیام تبریک
    جناب استاد گودرز کریمی
    من هم به نوبه خود این مسئوولیت خطیر را به حضرتعالی تبریک می گویم.و امید ان را دارم که در اموزش و پرورش استان به اصلاح به معنای واقعی کلمه بپردازید.
    دانش اموز شما در سال ۱۳۷۲دبیرستان شهید مطهری چقابل

  12. خدمت دوست عزیز وگرامی جناب آقای دکتر کریمی فر تبریک عرض می نمایم امید وارم وجود ایشان باعث رونق دانش وفرهنگ سرزمین کهن لرستان باشد

  13. برادر عزیز در دولت تدبیر بهتر است با تدبیر صحبت کنیم، آقای نریمانی و…. رؤسای آموزش و پرورش هستند و با دعوتنامه اداری در جلسه حضور دارند

  14. با عرض خسته نباشید به دست اندرکاران سایت میرملاس.ضمن تبریک به اقای کریمی و ارزوی موفقیت برای ایشان///ما فرهنگیان طرفدار دولت تدبیر و امید منطقه طرهان حمایت خود را از جناب اقای تیمور هاشمی برای ریاست اموزش وپرورش این منطقه اعلام میکنیم و از ایشان انتظار داریم این مسِئولیت را قبول نمایند

  15. چرا نمایندگان در جلسه نبودند البته بعضی می گویند در این انتصاب با ما هماهنگی شده است این هم از اون دروغ های ………. است

    • نمایندگان با استاندار در تهران به اقای نوبخت جلسه داشتند وگذنه حداقل ۷ نماینده به همراه استاندار در جلسه حاضر می شدند

  16. جناب آقای کریمی فر انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال موفقیت و سر بلندی شمارا آرزومندم

  17. آقای محمدرضا نادرپور-علی سیفی نژاد-براتعلی فرهادی (قیصر نژاد)محمدرضاامیری از تنگه چهار قلعه بیعت خود را با مدیر کل جدید اعلام می دارند

  18. مبارکه/

    • جناب آقای دکتر کریمی پور انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان تبریک عرض نموده وتبریک عرض نمود ه ،وازخداوند متعال موفقیت وسربلندی شما را آرزومندیم .

  19. ریم دوستی در یکشنبه ۲۴ آذر , ۱۳۹۲ گفته :

    امتیاز بدهید: Thumb up 0 Thumb down 0

    خیرمقدم به مدیرکل جدید وآرزوی موفقیت برای ایشان ورشدوبالندگی برای آموزش وپرورش لرستان.

    [پاسخ]

  20. ارجمند گرانمایه جناب آقای دکتر گودرز کریمی بازوند
    برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی را به سمت ریاست آموزش وپرورش استان تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه آموزشی و علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید

  21. جناب اقای دکتر عبدالرضا فولادوند راد انتصاب جنابعلی به مدیر کلی آموزش و پرورش استان همدان به شما تبریک میگویم.از طرف کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی تبلیغاتی دکتر روحانی

    • چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینجاهمه از اقای کریمی میگن ها…شمابرو به توی سایت مربوط به اقای فولادوند

  22. جناب دکتر کریمی فر انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال موفقیت و سر بلندی شمارا آرزومندم

  23. آقای کریمی ایشالا موفق باشید من شما را نمی شناسم ولی زیاد شما را تعریف می کنند.به امید موفقیت وپیروزی شما

  24. درود خدا بر شما کریمی عزیز و دوست داشتنی ایشالا مایع خیر وبرکت برای استان لرستان بشوید

  25. ضمن عرض تبریک خدمت دکتر کریمی ،اینجور که خبر می رسد شما آدم کاملا کارکشته و منطقی هستید امیدوارم همیشه سربلند باشید وما به نمایندگی از طرف فرهنگی های اشترینان به شما تبریک عرض میکنیم

  26. مبارکت باشه وما به شما افتخار میکنیم که باعث سربلندی شهرستان پلدختر شدید آقای کریمی عزیز (درود خدا بر شما

  27. انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تبریک عرض می نمایم و از خداوند بزرگ توفیق شما را خواهانم

  28. جناب دکتر کریمی فر انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال موفقیت و سر بلندی شمارا آرزومندم امیدوارم همیشه موفق سر بلند باشید

  29. ضمن عرض تبریک محضر دکتر کریمی و آرزوی توفیق روز افزون را برای شما و سایر حدمنگزاران اصلاح طلب و با تعهد استان لرستان را دارم

  30. انتخاب شایسته جناب دکتر کریمی رابه جامعه فرهنگیان غیور لرستان تبریک می گویم وامیدواریم بار این

    مسولیت،با توکل به خدا وند منان وبه پشتوانه فرهنگبان عزیز این مرز وبوم به نحو احسن انجام دهید

  31. ضمن تبریک خدمت جناب اقای بازوند.از شما انتظار میرود در انتخاب مدیران قاطعانه عمل کرده و از نیروهای کارکشته و به فرمایش خودتان از نیروهای اصلاحگر و اصلاح طلب استفاده نمایید .واز اصلاح طلبانی که در این هشت سال خانه نشین بوده اند استفاده نمایید.ما فرهنگیان طرهان از شما میخواهیم در اموزش و پرورش طرهان از اصلاح طلب شجاع و مدیر توانمند در دوره اصلاحات اقای تیمور هاشمی استفاده نمایید.

  32. جناب آقای دکترکریمی انتصاب شایسته جنابعالی رابه عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تبریک عرض نموده وتوفیقات روز افزون حضرتعالی را آرزومندیم.

  33. جناب آقای دکتر کریمی مبارکت بو ،آباد بویی رومشگان……..

  34. با سلام و احترام از انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان را به شما تبریک عرض می نمایم/

  35. از اینکه مدیر کل جدید در مراسم معارفه خود از مواضع اصلاح طلبی دفاع کرده خوشحالم ، امیدوارم در ادامه راه در دام امثال علاء الدین بروجردی نیفتند و تا آخر روی مواضع خود قرص ومحکم بایستند ودر انتخاب مدیران شهرستانی هم نظر نمایندگان ( مخصوصا بروجردی ) که مخالف دولت روحانی هستند را دخالت ندهد

  36. ضمن تبریک حضو جنابعالی پیشنهاد میگردد در اموزش و پرورش کوهدشت و طرهان از نیروهای باسابقه و خوش فکر همچون اقایان مومنی و تیمور هاشمی استفاده شود.

    • موافقم اقایان مومنی در کوهدشت فیضی در کوهنانی و هاشمی در طرهان از اصلاح طلبان قوی وباسابقه میباشند/

    • جناب آقای طرهانی چه پیشنهادی کردی ، مدیریت مومنی درگراب را همه دیدند

      • جناب آقای گرابی
        با سلام و احترام من فکر میکنم که منظور جناب آقای کوشکی ،فرج اله مومنی است نه پسر عموی ایشان که رئیس آموزش و پرورش گراب بود. البته جناب اقای کوشکی لطف دارند ولی جهت استحضار ایشان جناب آقای فرج اله مومنی شایسته است که با استعانت ایزد منان و همدلی عزیزان کوهدشتی ،علی الخصوص بخشهای طرهان و کونانی خود را جهت کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم آماده نمایند.

  37. استاد ارجمند جناب آقای دکتر گودرز کریمی
    مدیر کل آموزش پرورش استان لرستان
    سلام علیکم:
    با احترام، مسئولیت جدید شما در سمت ریاست آموزش پرورش استان را که نشان از لیاقت و مدیریت شما می باشد، تبریک عرض می نمائیم. برای شما از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق مسئلت می نمایم

  38. انتخاب برادر عزیز وارجمندم جناب اقای دکتر گودرز کریمی را خدمت جامعه فرهنگی استان لرستان صمیمانه تبریک وتهنیت عرض میکنم اینجانب باشناختی که از ایشان دارم مایه خیر برکت در استان وباعث ارتقا علمی فرزندان این استان خواهد شد خداوند تبارک وتعالی ایشان رادر راه رسیدن به اهداف بلندشان کمک فرماید

  39. آفرین بر حسن انتخاب وزیر آموزش و پرورش ایشالا مبارکت باشه دکتر کریمی

  40. ضمن سلام و عرض تبریک محضر جناب اقای بازوند .امید میرود از اصلاح طلبان معتدل و کار امد در مناطق طرهان و کوهنانی همچون اقای تیمور هاشمی استفاده گردد.ایشان تخصص و کار امدی خود را نشان داده است

  41. جناب آقای دکتر حاج گودرز کریمی انتصاب بجا وشایسته شمارا به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان تبریک عرض نموده واز خداوند متعال برای شما وهمه خادمین ملت وحامیان دولت تدبیر وامید آرزوی سربلندی وبهروزی را داریم ./

  42. انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر گودرز کریمی فر را بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان را به جامعه فرهنگیان استان بخصوص فرهنگیان منطقه طرهان تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال خواهان سربلندی و موفقیت را برای ایشان خواستاریم. در ضمن ما فرهنگیان اصلاح طلب منطقه طرهان خواهان فردی اصلاح طلب و مدیر و مدبر را برای این منطقه خواستاریم.

  43. جناب دکترکریمی
    انتصاب واقعاشایسته شمارابرای مدیرکلی آموزش وپرورش استان لرستان ابتدابه شماوسپس به مجموعه فرهنگیان اصلاح طلب لرستانی وبویژه کوهدشتی های مظلوم تبریک وتهنیت عرض مینماییم
    ان شالله باتدبیرشایسته به آموزش وپرورش استان سامان بخشیده، والبتهمدیریت آموزش وپرورش کوهدشت رو به اصلاح طلبان کوهدشتی بسپارید
    تجربیات سنوات قبل ثابت کرده اصلاح طلبان درمدیریت آموزش وپرورش نقش برجسته وبی نظیری داشته اند
    برای شما وهمکارانی که درآینده به شما می پیوندندآرزوی مؤفقیت راازخداوندخواستاریم
    کوهدشتی های اصلاح طلب مقیم استان البرز

    • ما جمعی از فرهنگیان طرهان رشادتهای جناب آقای میرعباس رحیمی در دوران دفاع مقدس و در سنگر آموزش و پرورش طرهان را فراموش نکرده و منتظریم ان شااله ایشان در صورت دعوت توسط جناب آقای دکتر کریمی فر مسئولیت آموزش و پرورش طرهان را بپذیرند.در پایان برای کلیه فرهنگیان طرهانی مقیم استان البرز آرزوی سرافرازی را داریم.

      • آدم باسواد میخواد نه رشید

        • اگه شما فرهنگی و مقیم طرهان باشی قطعا سواد و مدیریت اقای رحیمی را تحسین می نمایی، البته اگر …

      • اونهایی که در زمان سختی میدان را برای جبهه مقابل خالی کردند و فرار را بر قرار ترجیح دادند در زمان خوشی جایی برای آنها وجود ندارد. لقمه بزرگ برداشتن سابقه حضور در کنار بچه های اصلاح طلب و ……. می خواهد. ایشان تا امروز بهترین پست ها را در کرج داشته اند

        • اولا ایشان فرار ننموده اند و نیک میدانید تغییر لازمه توسعه افراد است و قطعا تجربه خدمت در آن خطه نیز بر کوله بار تجربیات ایشان و امثالهم می افزاید،ضمنا در دورانی که ایشان در آموزش و پرورش طرهان بودند نمیشه گفت یه تنه ولی قسمت اعظم تیر و ترکشهای تفکر رغیب را در راستای اعتلای تفکر اصلاح طلبی با جان و دل خریدار بودند.ضمنا عند اله ایشان هیچگونه اطلاعی از هویت کامنت گذاران فوق را تا کنون ندارند،بلکه نظر شخصی ما کامنت گذاران است .

      • باز هم میر خضو چندوقتی که ایشان کرج تشریف داشتنداصلاح طلبان واقعی راحت تربودند

        • ضمن سلام خدمت دوستان اصلاح طلب طرهان وکوهنانی وکوهدشت
          همه ما دغدغه شماروداریم وضمن خوشحالی مضاعف ازانتصاب دوست ارزشمند وتحصیلکرده اصلاح طلبمان آقای دکترکریمی
          ازایشان توقع داریم از دوستان اصلاح طلب ساکن منطقه استفاده شود والبته چنین هم خواهدشد وجناب میرعباس عزیز ودیگردوستان ساکن کرج درهرشرایطی فعلا حاضربه بازگشت به لرستان نیستند خیالتون راحتِ راحت
          میرعباس وسایردوستانتان بنابدلایلی فعلاقصدبرگشت روندارندالبته اینج مقداری هم خوش میگذره،جای شما خالی خالی
          وجناب رحیمی خداوکیل درجریان این پیام تبریک کوهدشتیهای مقیم کرج هم نبودند پیشاپیش قضاوت نفرمایید
          برادرکوچک شما:عباس نورمحمدی کرج

  44. انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تبریک عرض می نمایم و از خداوند بزرگ توفیق شما را خواهانم

  45. با تبریک وشاد باش به مدیرکل محترم جناب آقای کریمی انتصاب شما شایسته وخوشحال کننده بود امیدواریم درانتصاباتتان کل فرهنگیان عزیز و مردم نجیب وصبور خوشحا ل شوند فکر کنم شما بیشتر ازهمه می دانید در این مدت ۸سال چه اتفاقات عجیبی در آموزش وپرورش رخ داد خصوصا” فرهنگیان شهرستان نوراباد دلفان که بیرحمانه مورد تاخت وتاز قرار گرفت اما صبر کردند واز عقیده ومرام خود کوتاه نیامدند وبه خواست خدامنتظر صبح صادق بودند این صبح قشنگ برطرفداران دولت تدبیر وامیدکه وام دارمردم و رای دهندگان می باشد مبارک باد وانشا الله باتوکل برخداوند وخدمت به مردم موفق وموعید باشید.

  46. با عرض سلام وادب ضمن تبریک وتحنیت خدمت آقای حاج گودرز کریمی فر،ما جمعی از فرهنگیان اصلاح طلب منطقه طرهان انتظار داریم در راستای تحقق اهداف بلند دولت تدبیر وامید،آقای تیمور هاشمی بعنوان رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه طرهان مورد انتخاب جنابعالی قرار گیرد.

  47. جناب اقای کریمی ، انتصاب شما را به مدیریت آموزش وپرورش استان لرستان تبریک عرض نموده و از خداووند آرزوی موفقیت را برای شما مسئلت می نماییم.بدون شک با درایت وتدبیر جناب عالی کما فی سابق شاهد رشد ، پیشرفت وشکوفایی اموزش و پرورش در مدت تصدی شما بر این نهاد بزرگ خواهیم بود
    فریدون علی زاده – عزت اله امیری امرایی- علی ترکاشوند

  48. انتصاب اقای کریمی که فردی شایسته وبا لیاقت است را به سمت مدیر کل استان تبریک عرض می کنم

  49. توفیق روزافز ون رابرای شما ازخداوندمتعال خواستارم

  50. ضمن تبریک وافروعرض شادباش خالصانه خدمت دوست وهمکارارجمندمان جناب آقای دکترکریمی ءامیدوارم بااستعانت از ایزدمنان ودرسایه لطف الهی دراین سنگر بزرگ ومسولیت خطیرموفق ومویدباشید.تورادکتر جان به دوستانم خدانظردریکوندثانی تشبیه ومعرفی کردم چراکه فقط دریکوندراجانشین خلف اسفند…. لرستان میدانیم.

  51. خداوند بزرگ را شاکریم که اهالی از رومشگان کوهدشت که مهد تمدن دنیاست سکان مدیریتی استان را یکی پی دیگری در دست می گیرند
    آقای مدیرکل جوان درنحوه پوشش کت وشلوار فرمایید زیرا هیچگاه خودکار یاروان نویس را درجیب کوچک روی کت نمی گذارند ازاین منبعدکه در جلسات برون استانی یا وزارتخانه متبوع شرکت فرمودید این کار را تکرار نفرمایید موفق باشید

    • آقای رومانی با تتشکر از این ریزبینی باید به عرض برسانم که اسله ی یک فرهنگی همان قلم اوست.

  52. باسلام و عرض ادب.اینجانبان جمع کثیری از فرهنگیان منطقه طرهان انتصاب بجا وشایسته برادر حاج گودرز کریمی فر رابه سمت مدیر کل اموزش وپرورش استان لرستان را تبریک گفته و برای حضزتعالی ارزوی توفیق و سربلندی را داریم و برای ریاست اموزش و پرورش منطقه طرهان حمایت همه جانبه خود را از سردار اصلاحات طرهان برادر تیمور هاشمی اعلام می داریم

    • اصلاح طلبی واژه مبارکی است آن راآلوده نکنید

    • طرهان عزیز
      بنده نیز از افراد اصلاح طلب طرهانی هستم ،در کلیه کامنتهای بالا که درخواست ریاست آقای تیمور هاشمی مطرح شده ،هیچ کامنت جهت داری را نگارش ننموده ام،انصافا مراقب ادبیاتی که در کامنتهاتون بکار می برید،باشید،آخه آقای تیمور هاشمی با کدام سوابق و کدام مدرک تئوریک دانشگاهی و کدام عقبه فکری لقب سردار اصلاحات طرهان بهش داده میشه،انصاف را رعایت کنید.

      • ادینه وند عزیز .اقای هاشمی در طول زندگی سیاسی و اداری خود هرگز لحظه ای مرعوب اصولگرایان نشده است .اکثر قریب به اتفاق اصلاح طلبان مدعی در طرهان در برهه ای عرصه را برای جولان عده ای اقتدار گرا خالی نموده اند ؛اما انصافا اقای هاشمی حضورفیزیکی و عقیدتی و فکری اش را حتی برای لحظه ای در طرهان کمرنگ نکرده است ودر طول حیات سیاسی هشت ساله اصولگرایان در طرهان ماند و قوت قلبی برای همفکران اصلاح طلب خود بود .او میتوانست در این هشت سال مانند برخی دیگر از اصلاحطلبان که همگی از محترمین میباشند به شهرهای دیگری برود و خود را از گزند اصولگرایان مصون بدارد .فراموش نکنیم حضور یک هفته ای او در اموزش و پرورش چه حساسیتی را در میان جبهه روبرو بر انگیخت .ایا این نمیتواند نشانه حضورپر اهمیت او در میان اصلاح طلبان باشد.ایا مسولیت حدود ده ستاد مربوط یه کاندیداهای اصلاح طلبان از قبیل ریاست جمهوری و نمایندگی شهرستان نمیتواند گواهی بر رهبری او بر اصلاح طلبان طرهان باشد.ودر مقابل بیاییم نفع شخصی او را در این مبارزات ببینیم که هرگز برای رانت ،وام و یا مسولیتی خود را ذلیل این وان نکرده است .ادینه وند عزیز میدانم که تو هم ازهمفکرانما هستی بهتر است ذره ای انصاف به خرج دهیم.

  53. جناب آقای دکتر گودرز کریمی فر،انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان که بیانگر تعهد،کارآمدی،لیاقت وشایستگی آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون شما رااز خداوند متعال خواستاریم.

  54. تبریک به فرج اله مومنی عزیز وتمامی اصلاحات

    • من هم این انتخاب را به سردمدار اصلاحات کوهدشت جناب آقای فرح الله مومنی تبریک میگم

  55. بدینوسیله انتصاب به جا و شایسته آقای دکتر کریمی فر را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت را برای ایشان دارم

  56. الهی،پُست ومقام پَستمان نکند..

  57. تصحیح کلمه اصولگرای هصولگرا به اصولگرای اصولگرا با عرض پوزش این هم از کشه فهم جدید بود

  58. ضمن تبریک مجدد به نیروهای خادم انقلاب
    امید وارم
    ۱- معلم جایگاه واقعی خود را در تعلیم و تربیت پیداکند
    ۲- طایفه گرایی که مثل موریانه به جان آموزش و پرورش افتاده است از بین برود
    ۳- مدیران براساس علم و تعهد و تخصص و تجربه انتخاب شوند
    ۴- تقلب در امتحانات این زهر تلخ که سال هاست به دانش آموزان خورانده می شود ریشه کن شود
    ۵- درصد قبولی همیشه سیر صعودی کذب نداشته باشد
    ۶- قانون و التزام به ان به عنوان یک معروف جا بیفتد
    ۷- دیگر برای حل مشکل از طریق قانون نیاز به نامه یا سفارش نمایندگان نباشد
    ۸- جو حراستی حاکم برچیده شود ( راه قانونی خود را طی کند )
    ۹- استخدام ها از طریق قانون انجام شود
    ۱۰- انتقاد سازنده رواج یابد و هر کس بتواند بدون ترس حرف خود را بزند
    سینه خواهم شرحه شرحه از فراق تا بگویم شرح درد اشتیاق

  59. آقایونی که کامنت گذاشته اند اکثرا با هر عزل و نصبی که تو استان انجام می گیرد به تعریف و تمجید می پردازند و آقای مدیر کل همه می دانند که این آقایان به دنبال نان و نوایی برای خود هستند اگه به آرشیو میرملاس مراجعه کنیم میبینیم که زمان آمدن آقای کلانتری همین آقایان در بوق و کرنا دمیدند که دوران انحصارگرایی به سر رسید و مردی آمده که مشکلات آموزشی لرستان را حل می کند کسی در این مسند موفق می شود که گول تعرف و تمجید های این آقایان نان به نرخ روز خور را نخورد آقای دکتر ما نیز آمدن شما را به فال نیک می گیریم امدواریم به جای عزل و نصب های شتابزده به فکر رفع مشکلات مدارس باشید آموزش در مدارس ما عملا تعطیل است

    • بااحترام به دوست عزیز در عین اینکه اگر نگوییم صددرصد همه به این صورت هستند ولی اکثرا به این صورت می باشند که شما فرمودید ولی یکی از شروط رفع مشکلات مدارس اینست که هر فردی با هر توانایی و تخصصی در جایگاه خودش قرار گیرد تا بتوان بر مشکلات آموزشی و تربیتی و مدیریتی مدارس و آموزش و پرورش ها فائق آمد که لازمه ی چنین کاری ، تغییر و تحولات در سطح ادارات و مدارس می باشد . به امید موفقیت و بهروزی مدیر کل محترم و شکوفایی علم و دانش در دانش آموزان

  60. تبریک
    فقط تورو خدا کاکاوند رو فراموش نکنید
    تغییر میخوایم

  61. با عزل ونصب شایسته وعقلایی است که کارها به سر انجام میرسد وانشا الله مشکلات یکی پس از دیگری بر طرف میشود نکته دیگر مردم به نغییرات مدیریی فرهنگی و اقتصادی رای دادند پس تغییر وتحول اصلی انکار نا پذیر می باشد البته با هوشمندی ودرایت ودوری از افراد فرصت طلب ونان به نرخ روز خور.

  62. از مدیر محترم سایت تشکر میکنم ودست مریزاد میگویم به خاطراین پیامها چرا که باعث شور شعف ومعرفت همراه با خود باوری فر هنگیان عزیز وقاطبه مردم کوچه وبازار که صاحبان اصلی این انقلابند شد که انشا الله این یکپارچگیی ووحدت وانسجام روز بروز پایدار تر وعمیق تر شود وانتصاب مدیر کل محبوب واصلاح طلب محور این حرکت بالنده بودوباعث روشنایی مسیر فرهنگ شد البته با کمک خداوند قادر حمایت بی شائبه فرهنگیان اصلاح طلب واین حرکت روبه جلو در دولت تدبیر وامید به مدیرکل عزیز شادباش می گوییم وبی صبرانه والبته به کمک خداوند بزرگ وامداد او منتظر انتصاب مدیر اصلاح طلب بومی شهرستان نور آباد دلفان توسط مدیر کل توانمند واصلاح طلب برادر ارجمند جناب آقای کریمی می باشیم.

  63. جناب دکتر تورا خدا منطقه آموزش وپرورش طرحان از این منجلاب که دامنگیر شون شده در بیار…

  64. ضمن تبریک به اقای کریمی فر،تنها گزینه لایق مدیریت منطقه کوهنانی اقای علی محمد حسن پور که در چهار دوره اخیر عضو شورای اسلامی شهر کوهنانی و همچنین معاون اموزشی اداره اموزش و پرورش در دوره اصلاحات بوده و مورد تایید اکثریت فرهنگیان و عموم مردم می باشد

    • با احترام به اقای حسن پور.ولی به نظر بنده بهترین گزینه اقای حمزه فیضی

    • ضمن احترام و آرزوی موفقیت برای آقای حسن پور،همه اذعان دارند که استاد فیضی اصلح می باشند.

      • عرض شود
        هم جناب حاج حسن پور وهم برادرعزیز حمزه فیضی هردو ازنیروهای صالح اصلاح طلب هستن البته همه نیروهای اصلاح طلب کوهنانی واقعا مدیرهستندازجمله آقایان طرهانی رضاسلیمانی شاهین منصوری وامیدی عزیز عیزیزیان آدینه وند ولی بنظراین حقیر:
        جناب حمزه فیضی پور
        موردتاییدطیف اصلاح طلب منطقه کوهنانی میباشد گرچه اصلاح طلبا هیچگاه دنبال ریاست ومدیریت نبوده اند ومدام حق ایشان ضایع شده است
        ان شالله آموزش وپرورش کوهنانی تحویل صاحبان اصیل آن منطقه قرارگیرد

    • با احترام متاسفانه این بزرگوار ی که شما معرفی نموده اید قبلا آزمونش پس داده همه میدونند اصلح ترین فرد در کوهنانی کسی نیست مگر آقای حمزه فیضی پور.

  65. باسلام
    تبریک مرا پذیرا باشید

  66. با سلام
    برادر گرامی جناب آقای حاج گودرز کریمی فر انتصاب شایسته ات را به این مسولیت تبریک عرض می نمایم. دکتر به درد آموزش و پرورش طرهان برس.

  67. باسلام انتخاب برادر ارزشی و بسیجی منطقه رومشگان به سمت مدیر کل آموزش وپرورش لرستان تبریک نموده و موففیت واعتلای تحول فرهنگی این استان را خواستاریم

    • خبر دارین که آقایان نماینده لرستان چقدر خواستند که آقای گودرزی به این پست نرسند

  68. جناب آقای حاج گودرز کریمی فر انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به عنوان سکان دار تعلیم و تربیت در خطه محروم استان لرستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایید ۰ واقعا که دولت تدبیر وامید امیدهارا در دل فرهنگیان و دانش آموزان که پشتوانه عظیم انقلاب و کشور هستند زنده کرد۰جناب مهندس کریمی فر آموزش در استان و خصوصا در زادگاه شما شهرستان کوهدشت در این چند سال اخیر خیلی افت کرده است۰ ما دانش آموزانی داریم که اعلام می نمایند معلم به آنها گفته در نخوانید ما آخر سال نمره به شما می دهیم ۰آیا واقعا این ظلم به نسل آینده نیست ۰ آیا شایسته دانش آموزان این استان است که دانش آموز کلاس اول ابتدایی در طول یک سال تحصیلی سه معلم با اندیشه های گونا گون را تجربه نماید۰آیا این ظلم به خانواده های این عزیزان نیست۰ نمونه اش در شهر کوهنانی مشاهده می شود۰آقای کریمی فر شما را به خون شهدا قسم می دهیم از مسایل سیاسی در آموزش وپرورش پرهیز نمایید واز مدیرانی برای مناطق و ادارات و بخشها و شهرها استفاده نمایید که همچون حضرتعالی لیاقت و شایستگی این پست را داشته باشند۰در شهر کوهنانی که از لحاظ آموزش در دوسال اخیر خیلی ضربه خورده است کسی بجز آقای حاج علی محمد حسن پور که تجربه چهار دوره شورای اسلامی شهر کونانی به عنوان فردی موفق و رای اولی بوده است و همچنین تجربه چند سال معاونت اداره آموزش وپرورش کوهنانی را داشته است استفاده نمایید که به خواسته های شما برای رسیدن به اهدافتان تلاش فراوانی می نمایند۰

    • با سلام همه مردم کوهنانی اذعان دارند که شایسته تر از آقای حمزه فیضی پور کسی نیستند.

    • ضمن احترام به نظر شخصی آقای امیرمحمد کونانی،تجربه چهار دور شورای شهر بهتره که در جای تخصصی خود مثل شهرداری ازش استفاده بشه تا کارایی و راندمان مناسبی داشته باشه،ضمنا پیشنهاد میشه بین آقای استاد فیضی و هر شخصی که احساس میشه برای مسئولیت اداره آموزش و پروش کونانی آماده شده مناظره ای برگزار بشه تا توان سخنوری و سطح اطلاعات علمی ایشان برای مستمعین آشکار شود.استاد فیضی با مهارت خاصی در انتقال مفاهیم خود به آیات قران کریم استناد می نمایند و پشتوانه علمی بروزی را دارند.

  69. دکتر جان از شماانتظار است که افرادی شایسته وبا لیاقت برای ریاست ومعاونت های آموزش وپرورش منطقه طرحان انتخاب نمایید چون تاالا هیچ کاری برای این منطقه طوفان زده انجام نگرفته

  70. انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را تبریک می گویم

  71. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب دکترکریمی فر.انتصاب بجا وبحق جنابعالی روتبزیک میگویم.جناب دکترمن دانش آموزمنطقه طرهان هستم توروخدا به داد این آموزش وپرورش طرهان برسید شده حیات خلوت ادارات طرهان هیچ کسی لیاقت پست های این اداره رو نداره تورو خدا حیف نیست مدیری توانمند مثل جناب تیمور هاشمی خانه نشین این مدیران بشه.امیدوارم با انتصاب جنابعالی از مدیران توانمند اصلاح طلب مثل آقای مومنی در کوهدشت وآقای هاشمی در طرهان وآقای فیضی در کوهنانی استفاده شود.به امید انتصاب هرچه سریعتر این مدیران.

  72. جناب آقای حاج گودرز کریمی فر
    با عرض سلام وتبریک بمناسبت انتخاب شایسته جنابعالی ، شایسته است که جنابعالی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر وامید،در پست های مدیریتی آموزش وپرورش از نیروهای اصلاح طلب اعتدال گرا استفاده نمائید وپیشنهاد ما در منطقه طرهان جناب آقای حاج تیمور هاشمی می باشد.
    با تشکر فراوان

  73. سلام علیکم
    جناب آقای کریمی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیرکل آموزش وپرورش استان تبریک وشادباش گفته وبرای حضرتعالی دراین سنگر مقدس وبسیارحساس ازدرگاه ایزد منان آرزوی موفقیت وبهروزی دارم.

    پرویز ناصری آدینه وند – دفترمعاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارتخانه

  74. مبارک باشد این حسن و همه حسن. جناب استاد کریمی انشاءالله با توکل بر خداوند بزرگ و درایت جنابعالی و در سایه دولت تدبیر و امید، چاره ای و تدبیری اندیشیده شود تا آموزش و پرورش جایگاه خود را باز یابد.

  75. برادرعزیزوارجمند جناب آقای دکتر گودرزکریمی فر انتخاب جنابعالی رابعنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان صمیمانه تبریک عرض می کنم امید وارم در جهت اصلاح امور مربوطه موفق وموید باشید

    مژده ای دل که مسیحانفسی آید…………و ز انفاس خوشش بوی کسی می آید.

    حاجت خویش بر پیر مغان بردم دوش………..زده ام فالی وفریاد رسی می آید.

    • غریدون عزیز ضعیف ترین حافظه ها مواضع. قبلی شما را فراموش نمی کنه حالا خواستار اصلاحات …. هستی

  76. انتخاب دکتر کریمی فر باعث شعف وایجاد انگیزه شد بیشترین توان را جهت خدمت به خلق بیشتر از قبل انجام میدهیم اماده ارایه اید ه ههای اموزشی وپرورشی قابل اجرا هستیم یا علی مدد

  77. فرهنگیان بخش کونانی از جناب آقای دکتر کریمی فر خواهشمندیم که مدیریت آموزش پرورش این بخش را با آگاهی وشناخت کافی انتخاب نمایند،اینکه عده ای باعنوان فرهنگیان بخش کونانی دراینجا اظهار نظر می کنند کاملا غیرواقعی وناصحیح می باشد .بدون هیچ گونه جانبداری دراینجا قسم یاد می کنم که شایسته تر ازجناب آقای فیضی پور برای مدیریت اداره آموزش وپروش کونانی وجود ندارد. کسی فقط عدالت را مد نظر قرار می دهد ودرمقابل هرنوع بی عدالتی به طور قاطع ایستادگی می کند.

  78. جناب دکتر امیدوارم که در تشخیص تیم کاری خود نهایت دقت ومطالعه ومشورت وهمفکری را با دوستان خود در سایر شهرستانها داشته باشید وشتابزده عمل نکنید چرا که انتخاب درست می تواند بیشترین عامل موفقیت شما باشد.این که می گویم دوستان خود در سایر شهرستانها منظورفقط دوستان همفکر سیاسی نیست .الحمدالله باشناختی که از جنابعالی دارم می دانم که در هر شهرستان لااقل یک نفر دوست جانی وقابل اعتماد داری تا آمار درست از اوضاع اداره آموزش وپرورش همان شهرستان را به شما ارایه هد .

  79. درود بر اصولگرایان

  80. امیدوارم در دولت اعتدال مدیران هم معتدل باشند نه کسی مثل …از اصلاح طلبان تندرو و افراطی
    فرهنگیان طرهان به جای اینکه از مشکلات مدارس طرهان بگویند از تغییر و تحول می گویند برای همه تان متاسفم چون که همه کسانی که از مدیدیت آقای … حرف می زنند خود اقای ..بهشان گفته که تبلیغات گسترده در سایت انجام دهید

  81. فقط حرف از تغییر فقط حرف از مدیریت
    کدامیک از شما حرف از مشکل زدید
    کدامیک از شما حرف از مدارس طرهان زدید
    دکتر عزیز برای آموزش و پرورش طرهان از کسی استفاده نمایید که انسانی عدالت و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد نه افراطی ..

  82. دکتر تو ا به خدا کسی برای طرهان بذار که به درد مدارس طرهان برسد نه باند بازی اصلاح طلبان تندرو

  83. همکار گرامی جناب آقای فریدون کریمی مسئول محترم اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرستان پلدختر انتصاب برادر بزرگوارتان جناب آقای دکتر حاج گودرز کریمی به عنوان مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان را به شما وایشان تبریک عرض نموده واز خداوند متعال برایشان آرزوی موفقیت و سر بلندی مسئلت مینماییم ./

    • با سلام واحترام
      جناب آقای آدینه وند خیلی بزرگواری کردید ممنون از لطف شما-فریدون کریمی

    • با سلام و احترام
      جناب آقای آدینه وند، از ابراز لطف و محبت جناب عالی متشکرم.
      فریدون کریمی

  84. ب

  85. امیدوارم در دولت اعتدال مدیران هم معتدل باشند نه کسی مثل …از اصلاح طلبان تندرو و افراطی
    فرهنگیان طرهان به جای اینکه از مشکلات مدارس طرهان بگویند از تغییر و تحول می گویند برای همه تان متاسفم چون که همه کسانی که از مدیدیت آقای … حرف می زنند خود اقای ..بهشان گفته که تبلیغات گسترده در سایت انجام دهید امید است که در دولت اعتدال،معتدل باشید دکتر کریمی فرد ما به آینده شما ومدیریت شما امید داریم امیدمان حرف دلمان است که بودنش وفکر به آن امید میخواهد و ما امیدمان به نظر ورای با تدبیر وانگشتان قلم شناس شماست به امید رسیدن به امیدهایمان.مدیریتتان مبارکتان…امرایی از رومشکان

    • امرایی جان فک کنم تو هم همون ارشی .تو هم خوب خطری ها .اگه حرفه ای باشی بلدی چه جوری متنهای متفاوت بنویسی که کسی شک نکنه

  86. با سلام و عرض تبریک فراوان خدمت دکتر کریمی فر با شناختی که بنده از شخصیت های مورد نظر برای پست ریاست اداره آموزش و پرورش شهر کونانی دارم به جرات قسم میخورم که لایق ترین و پراگماتیسم فرد برای این پست کسی جز آقای فیضی پور نمیباشد واز شما انتظار داریم که از ظرفیت های ایشان برای رشد وتعالی فرهنگی شهر کونانی استفاده کنید با تشکر

  87. ضمن عرض تبریک به جناب آقای کریمی فراز شما انتظار می رود در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر وامیداز مدیران شایسته ومدبری استفاده نمایید که درجهت جلوگیری از هر گونه نا عدالتی وایجاد فساد نهایت تلاش وتدبیر خود را به کاربندد با این اوصاف با توجه به ۲۵ سال خدمت آموزشی در جای جای نقاط شهرستان کوهدشت پیشنهاد بنده به شما در بکاربردن مدیران شهرستان کوهدشت وتوابع ا افراد لایقی به شرح زیر استفاده نمایید: در سطح شهرستان کوهدشت آقای مومنی،در رومشگان جناب آقای بازوند در طرحان آقای هاشمی ودر کونانی آقای فیضی پور

  88. رضایی عزیز تمام فرهنگیان استان با مواضع بنده آشناهستن فکر می کنم شما کره مریخ تشریف داشتین

  89. انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را تبریک می گویم

  90. با سلام خدمت همه فرهنگیان و مردم شریف بخش کوهنانی
    در پاسخ به برخی از دوستان عزیز که از اقای فیضی حمایت کردند باید عرض کنم که:
    در لیاقت و درایت اقای فیضی جای هیچگونه تردیدی وجود ندارد
    اما مگر جناب فیضی عضو محترم شورای شهر کونانی نیست؟
    مگر نه اینکه ایشان باید به مسئولیتی بسیار مهمتر از ریاست اموزش و پرورش یک منطقه که همان رسیدگی به امورات و کارهای شورا میباشد برسند؟
    مگر مردم به ایشان رای ندادند که به عنوان شورا برای این شهر خدمت کند؟
    آیا به نظر شما به خاطر همین کارها نیست که شهر کونانی به عنوان یازدهمین شهر پرجمعیت استان لرستان باید دارای چهره ای روستا گونه باشد.

    • با سلام خدمت آقای امیر حسین
      چند سوال از شما و قضاوت با افکار عمومی
      آیا شما در جریان هستید که در جریان جلسات شورا بر آقای فیضی چه می گذرد؟
      آیا شما می دانید که بعضی ها شورا را برای خود و خانواده اشان می خواهند؟
      آیا شما می دانید که آقای فیضی با این سنگ اندازیها تا به حال چه اقداماتی را انجام داده اند؟
      و اگر اکثریت در شورا با آقای فیضی برای رضای خدا همراه می شدند آنوقت بیشتر شاهد زحمات آقای فیضی بودید.
      کاش خوب می دانستید!

      • سلام به شما فرهنگی عزیز و همه فرهنگیان محترم این منطقه
        بنده نمیدانم که در شورا بر آقای فیضی چه میگذرد ولی این را خوب می دانم که نه تنها در شورای کونانی بلکه در هر شورایی بعضی افراد که دلسوزترند مورد بی مهری و کم لطفی قرارمیگیرند.
        و همه می دانیم که بعضی شورا را برای خود و خانوادشان میخواهند،شکی نیست.
        و آیا در آموزش و پرورش و یا هر جای دیگر سنگ اندازی نیست؟
        کسانی که کار بلد هستند باید با وجود کارشکنی و موانع متعدد کار کنند و گرنه هر کسی می توانست همه کاری را انجام دهد…

  91. با سلام
    مدیر کل محترم ضمن خیرمقدم وتبریک به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان مطالبی را خدمتتان عرض مینمایم باور داشته باشید کشتی نجاتی که ساخته بودیم سالهاست منتظریم تا در دریای بیکران رهایش کنیم آری او سرگردان نیست او نا خدایی دارد که در برابر طوفان مهارت لازم را دارد کشتیم قبلا درختی بود که خودمان کاشته بودیم وسالها صبر کردیم اینک ای نا خدا دریا را رها کن وبه وجود و طراوت دریایی وسیعتر بنگر که شایسته تر از آن در هیچ جایی وجود ندارد وآن قلبهای نازنین دانش آموزان طرهان زمین است بیاای تیمور جان تنها کوله بار عطو فت ومهربانی با دستان تو سر زمینم را آباد می کند سالهاست منتظر ت هستیم دریا را رها کن ای ناخدا……..

  92. دکتر مبارکه

  93. دکترجان، ما هرچه تلاش کردیم فقط هدفمان این بود که بچه های اصلاح طلب نفسی بکشند نه رسیدن به پست یا مقامی

    • جناب حاج تیمور /بیشتر از هر اصلاح طلبی در طرهان به جنابعالی ظلم و استبداد از سوی اقتدار گرایان وارد شده است.و هیچ گاه هم در مقابل استبداد انان خم نشده ای .همه ما میدانیم که اگر ذره ای سر تسلیم در مقابل اقتدار گرایان خم مینمودی نفس تازه که تنها ارزو و ارمانت برای اصلاح طلبان است هیچ،بلکه میتوانستی به بهترین کرسی ها تکیه بزنی چرا که اصولگرایان میدانستند دارای چه قدرت بالایی در همراه نمودن همکاران و جامعه فرهنگی طرهان می باشید .و در جواب انان که میگویند که افراطی هستی باید بگویم اقای هاشمی افراطی نیست بلکه بر روی مواضع اصلاح طلبانه خود پایدار است .

  94. مدیر کل محترم آموزش وپروش مبارک باد این انتصاب وقدمت مبارک

  95. آقای مصطفی مرادیان اصلاح طلبی لایق جهت ریاست آموزش وپرورش کوهنانی است

  96. آقای حسنی تبار فردی لایق جهت تصدی پست ریاست آموزش و پرورش کوهدشت هستند

  97. با سلام و تشکر از سایت دوست داشتنی و رو به رشد میر ملاس
    با تمام احترامی که برای شما و مخاطبان عزیز قائلم ،به نظر اینجانب پیام های حاوی اسم اشخاص و درخواست های عزل و نصب نه در شان مخاطب و نه در شان خبرگزاری وزین میرملاس نمی باشد.
    با تشکر /

  98. بنده هم به نوبه خودم این انتصاب ارزشمند وبجا رابه جامعه اصلاح طلبان تبریک وتهنیت میگم

  99. پیشنها جناب آزادبخت درخصوص عدم درج نام اشخاص برای عزل ونصب پیشنهاد کاملا درستی ست

  100. جناب آقاب دکتر گودرز کریمی فر
    انتصاب جنابعالی را بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تبریک عرض مینمایم

  101. همکار گرامی جناب آقای فریدون کریمی
    انتصاب شایسته برادر جنابعالی بعنوان مدیر کل آموزش پرورش استان لرستان را صمیمانه تبریک عرض نموده و برای ایشان موفقیت روز افزون را خواستاریم
    موید باشید

    • آقای زارعی نژاد باسلام وعرض ارادت
      از لطف جنابعالی ممنون ومتشکرم خداوند به شما توفیق عطا فرماید.فریدون کریمی

  102. ضمن عرض تبریک خدمت دکتر از جناب دکتر خواستاریم از افراد کارآمد و لایق و اصلاح طلب در بست ریاست استفاده نمایند

  103. جناب دکترکریمی! انتصاب شایسته حضرتعالی رو صمیمانه تبریک عرض میکنم. موفق وسربلندباشی.

  104. با سلام ،بنده هم با نظر جناب آزادبخت در خصوص ذکر نکردن نام افراد و عدم سوء استفاده افراد از این طریق کاملا موافقم

  105. یک معارفه وچند سوال
    روز معارفه حقیر نیز همچون خیل زیاد فرهنگیان به سالن معارفه رفتم در این سالن فرهنگیان محترم وسیاسی از سراسر استان امده بودند .شاید برای من وبرخی دیگر از همکاران این سوالات تداعی شده باشد؟
    ۱- چرا در چنین روز هایی یک عده همیشه پای ثابت مرایم هستند فرقی نمی کند از چه جریانی وچه کسی معارافه و و تودیع می شود اما این افراد همیشه هستند از قبل گل وشیرینی وبنر امده دارند مثلا من در رومشگان می شناسم اقای م-ح همیشه در همه معارفه ها تشریف دارند پارسال برای کلانتر گل وشیرینی امسال هم برای کریمی یا اقای ش- س از رومشگان مقیم خرم ابادتا دیروز مدافع تمام قد اقای کلانتر بود و پاشنه در اناق اقای رییس ناحیه یک را از بیخ در اورده بود وبه یمن همین روابط با ادعای اصلاح طلبی .در پوشش اصول گرایی ریاست مدرسه ………. را در ناحیه یک دارد اما با امدن کریمی باز هم گل وشیرینی وبنر ایشان برای خودنمایی از همه جلوتر است ایا اقای کریمی وقت ان نرسیده که حساب ابن گونه افراد را کف دستشان گزاشت
    ۲-در جلسه معارفه چند نفر برای خودنمایی شروع به داد وبیداد علیه کلانتر نمودند؟ من هر گز عملکرد کلانتر را قبول ندارم اما داد وبیداد این افراد واقعا چاپلوسی بود اقای کلانتر رفتنی بود واین گروه توان وشجاعت حرف زدن را به امید گرفتن پستی پیدا کرده بودن اگر راست می گفتند وشجاعت این کار را داشتند چرا قبلا اعتراض نمی کردن چرا قبلا نمی گفتند کار کلانتر ایراد دارد؟ من انتظار داشتم در این جلسه اقای کریمی به عنوان نماد تفکر اصلاح طلبی عمل این افراد را مورد نکوهش قرار می داد بالاخره با بی نظمی و فشار نمی شود طرفدار اصلاحات بود

  106. دکتر جان اگر از بین فرهنگیان منطقه طرحان می خواهی برای ریاست آموزش وپرورش تاییدکنی جناب آقای کریم علیزاده با ۲۰سال سابقه همکار ی و دارا فوق لیسانس پژوهش در عملیات ،وهمچنین مور د تایید بیشتر فرهنگیان منطقه طرحان مباشد

    • کوهدشتی میگی مورد تایید بیشتر فرهنگیان منطقه/مطمئنی؟

    • آقای کوهدشتی درس” تحقیق در عملیات” یا ” پژوهش عملیاتی ” داریم ولی پژوهش در عملیات را نداریم،ضمنا شمای کوهدشتی می خوای برای ما طرهانی ها پیشنهاد دهنده باشی؟

  107. ای کاش به جای این همه تعریف و تمجید شمه ای از مطالبات و مشکلاتمان در حوزه تعلیم و تربیت را بیان کنیم

  108. افق نگاه جناب کریمی کجاست

  109. با سلام و تشکر از اخبار به روزتان
    خواستم به این اشاره کنم که هر چند همه ما افتخارمان به لرستانی بودن است اما بهتر است بعضی ها آدرس اشتباه ندهند دکتر کریمی انسانی شایسته وبدور از تفکرات قوم گرایی پا به این عرصه گذاشته و لذا دلیلی ندارد بعضی ایشان را که فرزند لرستان و پران پرویز پلدختر هستند را به این شهر و آن شهر منتسب کنند بهتراست همه بدور از قومیت و تفکرات حذبی در کنار ایشان همراه ؛همکار و معلم باشیم نه بدنبال نفوذ وسهم خواهی…

  110. ضمن تبریک انتصاب جناب دکتر کریمی فر ،ازایشان عاجزانه میخواهیم که درعزل ونصب هاخدارادرنظرگرفته تا آموزش وپرورش طرهان پیشرفت کند.شایدعملکرد نامناسب بعضی ازمدیران قبلی این اداره که متاسفانه گرابی هم بودند جبران شود،در ضمن باشناختی که ازجنابعالی داریم مطمئن هستیم به حرف این افرادی که خودرا از طرف دیگران معرفی می کنندنمی دهید ،واقعا رفتاراین آقایان درشآن یک فرهنگی نیست .

  111. باعرض سلام وتبریک خدمت برادر بزرگوار جناب آقای دکتر کریمی اصلاح طلب رومشکانیمان ، ازشماانتظار می رود که برخلاف مدیران قبلی توجه به آمورش وشایسته سالاری دراولویت قرارگیرد

  112. ضمن عرض تبریک خدمت جناب آقای کریمی
    در زندگی تان! نقش نیشهای مار ” ماروپله” را بازی نکنید
    شاید دیگر توان دوباره بالا آمدن از نردبان را نداشته باشد،
    من از شما همکار گرامی انتظار دارم وضعیت اسفناک اداره کونانی را دریابید واقعا کارها به دست افراد تازه به دوران رسیده افتاده فقط منافع خود را در نظر می گیرند و آموزش و پرورش کاملا تعطیل شده است .سپاس همان کس که به شما اعتماد کرده بود . . .

  113. سیاهی قلبها از زیادی گناهان است و زیادی گناهان از فراموشی مرگ و فراموشی مرگ از زیادی آرزوها و زیادی آرزوها از دوست داشتن دنیا و دوست داشتن دنیا در راس همه خطاهاست.جناب آقای دکتر کریمی لطف کنید پس از ۸سال اداره آموزش و پرورش منطقه کونانی را نجات بدید بدجوری در سلطه دنیا پرستان افتاده

  114. انسان بودن یعنی این که وقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی اما رو قله حس کردی که ازش بی نیاز شدی یادت نره که اون پایین چقدر بهش نیاز داشتی.موفق باشی جناب دکتر

  115. سلام خدمت دکتر کریمی و آرزوی بهروزی و پیروزی برای شما
    من در طول این یک سال که فرهنگیان منطقه کونانی که رنج زیادی از بی احترامی هایی که از طرف مسولین اداره آموزش و پرورش کونانی کشیدند همیشه می گفتم:
    قدری صبور باش که این نیز بگذرد / این روزهای زرد و غم انگیز بگذرد

    آری بهار پشت زمین لانه کرده است / چیزی نمانده که پاییز بگذرد

    گفتم کنار مردم نامرد زندگی ؟؟ / گفتی صبور باش که این نیز بگذرد . . .
    امیدوارم دیگر روزگار کونانی چنین سیاه نشود و سیاه باز ها فرهنگیان را رها کنند.

  116. ضمن عرض تبریک خدمت دکتر کریمی فر خواستم به دوستان فرهنکی بکم خدا وکیلی با وجدان خودتان در کوشه ای خلوت کنید ببینید کسی لایق تر از آقای مومنی و هاشمی سراغ دارید جرا دنباله رو کسانی هستید که مثله افتاب برست با توجه به محیط تغییر رنک میدن البته آنان تعداد کمی هستند که هیج جیز برایشان مهم نیست حتی…

    • جناب آدینه وند تورخدا اسم تیمور هاشمی ،کنار آقای مومنی بزرگوار نیار چون سنخیتی با هم ندارند .جناب هاشمی مدیریت مدرسه ای می توان اداره کن وبس.

      • کوهدشتی جان.اگه اصلاح طلب واقعی بودی سنخیت این دو نفر رو میدونستی .احتمالا جنابعالی دوره ای که اقای هاشمی در طرهان مدیر اموزش بودند در طرهان تشریف نداشتید.

  117. با تبریک به آقای کریمی :
    واقعا با توجه به گفته ی خودتان اگر خواهان مدیریت علمی در آموزش و پرورش هستید کسی برای منطقه ی کوهنانی اصلح تر از آقای فیضی پور این معلم نمونه و استاد نمونه دانشگاه نمی باشد.

  118. درپاسخ به اصلاح طلب واقعی :اولا شماخیلی زود درجایگاه قاضی نشستیدومبادرت به صدوررای نمودید چون اگرازنزدیک آشنایی داشتیدحتماازگفته خودشرمگین می شدید .اعتراض دردوران تصدی گری ایشان به شهادت حداقل بیست نفرازفرهنگیان پلدخترصورت گرفته است اینجورنیست که شما میبرید ومی دوزید.ثانیاکسی واژه مومن رایدک می کشدوازارزشها ومقدسات هزینه می کند درروزروشن ودرپیشگاه فرهنگیان دروغهایی به این گنده گی نمی سرایدکه موجبات اعتراض رافراهم نماید درضمن انسان دروغگو مخاطب رانفهم تلقی می نماید شایدشما مشمول این قاعده باشید.

  119. مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان لرستان
    سلام علیکم
    این دومین بار است که برای جنابعالی عرض تبریک و خوش آمدگویی بعنوان مدیرکل ارسال می نماییم امیدوارم که قدمتان برای پیشبرد نظام آموزش و پرورش که چند سالی است به صورت مریض در آمده خیر باشد شاید جنابعالی تنها کسی باشی که این مریضی را از دوش آموزش و پرورش برداری خدا وکیلی چهار پنج سال است که مدارس به صورت نیمه تعطیلی درآمده و کسی نبود که جلوی کار را بگیرد ماز جنابعالی انتظار داریم که با انتصاب مدیران قوی و کاری در عرصه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش را نجات دهید که خداوند از این کار راضی است. ما برای جنابعالی آرزوی موفقیت می نماییم و از مدیریت و جدیت شما هم باخبرهستیم از نیروهای ارزشی اصلاطلب در طرهان تیمور هاشمی و در کوهنانی حمزه فیضی پور را مد نظر داشته باش

    • چرا نام جلاله خدا را به خاطر دروغ بر زبان میآورید آموزش وپرورش شاید ۲سالی است در شهرستان کوهدشت مریض باشد تا به حال چه کسی این پویایی را در آموزش وپرورش جز در دوران اصولگرایان دیده است چرا بی انصاف شده اید به خاطر هیچ وپوچ قسم میخورید ومن سوگند میخورم اگر آقای کریمی یک ماه دیگر برود خود شما خواهید گفت که کریمی آموزش وپرورش را لگد کوب کرد ورفت وچاپلوسی هایتان را آغاز خواهید کرد که من به چشم خود بارها شاهد آن بوده ام لطفا عینک بدبینی را از چشمان مریضتان بردارید

  120. ضمن تبربک به آقای کریمی
    از جنابعالی می خواهیم آقای احمد نورقدمی که سالها در سنگر اصلاح طلبی بوده اند را به عنوان رئیس منطقه طرهان انتخاب نمایید . جمع کثیری از اصلاح طلبان طرهان

    • آفرین بر تو آقای اصلاح طلب واقعی واقعا جناب آقای احمد نورقدمی لیاقت مدیریت اداره آموزش وپروش و داره از آقای دکترکریمی خواهش می کنیم کسانی که ادعای ریاست آموزش و پرورش منطقه طرحان را دارند حتما یک نشسته مناظره ای با هم داشته باشند .ایشا ن فردی متدین وسخنور وباسواد،که بار علمی ایشان برای هیچ کسی پوشیده نیست

    • مدیر کل آن قدر باهوش هستند که اصلاح طلب را از آدم های نان به نرخ روزخور را تشخیص بدهند، شما احتمالا قصد تمسخر احمد نورقدمی را داشته اید. بچه های اصلاح طلب زخم های بسیاری از دست این خانواده خورده اند. آخرین این حق کشی ها با چند روز نمیرسه……..

  121. همکار کوهدشتی. دوست عزیز نوشته شما عدم شناخت جنابعالی را نسبت به هاشمی می رساند جون ایشان توان مدیریتی خود را در دوران اصلاحات به اثبات رسانیده است و تا جای که ما همکاران طرهانی اطلاع داریم به دنبال مدیریت نبوده شما بی خود جوش نیار.

    • جناب آدینوند واقعیت کاری به جوش آوردن نیست ،خودت خوب فکر کن و کلاه خودرا قاضی کن،نه وجدان خود،ایشان حتما شما را چندین بار ملاقات کرده تا…………..دوست عزیز شما، تحمل خودشو را ندار تا اینک بخواهد اداره ای ،را مدیریت کندآنهم اداره طرحان

  122. این دوستان حرفهایی می زنند که از اندیشه و فکر یک انسان عوام برمی آید / واقعا اینقدر فرهنگ و دید خود را لگد مال نکنید / کی را چه کاره کن – فلانی را در کجا به کار گیر – اینها حرفهای عوامانه ای بیش نیست . لطفا …

  123. گرانمایه ارجمند ,جناب استاد گودرز کریمی فرد(بازوند) ردای باعظمت ومتولی آموزش وپرورش پوشیدن را شایستگی وسعادت میخواهد که برقامت شما پوشیده شد انشا اله که شایستگی خود را بیش از پیش وآنچنانکه به مسبوق از خود نشان داده اید نمایان کنید… در سایه ولایت ومرجعیت آیت الله العظمی الامام خامنه ای موفق وموید باشی و…

  124. درود بر مردان اصلاح طلب طرهانی( فرج اله مومنی ،تیمور هاشمی،میر عباس رحیمی )

  125. باسلام

    بعنوان عضوکوچکی از فرهنگیان این منطقه احساس شرم ،یأس وسرخوردگی می کنم ازمتن این کامنت ها

    حرف حساب ،حتا تبریک حسابی توشون نیست جز عقده و خودکم بینی ،عشق به پست ومقام به هرقیمتی و

    ازهمه بدتر وتوهین آمیزتر تعیین تکلیف وتاکید( برره ای) برای انتصاب x,y خدا به داد مدیر کل برسد.

  126. برادر اصلاح طلب دکتر کریمی فر انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل سازمان آموزش و پرورش لرستان تبریک عرض نموده و برای شما پیروزی و موفقیت روز افزون را خواستاریم. امیدواریم با تحولات اساسی در آموزش و پرورش استان زمینه های پیشرفت و آبادانی این دیار محروم را فراهم نمایید.

  127. به نظرمن آقای محمدناصرنوریان توان مدیریتی بالایی دارد وبرای مدیریت اداره طرهان گزینه مناسبی است

    • اقیانوس دراینجا جایگاهی نداردبیهوده جوش نزن اقیانوس خشکید

    • جناب آقای کریمی فر انتخاب بحق جنابعالی رو بهتون تبریک می گم انشا الله با توجه به شناختی که از شما دارم در این مسئولیت هم سر بلند می شوید…تنها خواهشم ار جنابعالی اینه که در بخش طرهان از آقای تیمور هاشمی استفاده کنید چون وافعا شایسته است..

  128. اگرمن مدیرکل بودم ازبین افرازیربرای مدیریت استفاده می کردم
    کوهدشت:۱-سعید مرادی (ادبیات مدیر مدرسه غ انتفاعی۲- کیومرث رستمی ۳-مصطفی قادری۴-فیروز یارمحمدی ۵-یحیی شفیعی
    رومیشگان: ۱- محمد طرهانی
    کوهنانی: ۱- حمزه فیضی پور ۲- رضا (شامیرزا) سلیمانی ۳- امیدی (ریاضی)
    طرهان: ۱- تیمور هاشمی
    البته حتما دراین خصوص با آقای فرج اله مومنی رهبر واقعی اصلاح طلبا کوهدشت هماهنگ می شدم.

  129. تبریک میگویم و از خداوند برای شما ارزوی موفقیت دارم اقای دکتر جاج گودرز کریمی و از شما میخواهیم که برای استانمون نهایت تلاش را داشته باشین

  130. ضمن عرض تبریک خدمت دکتر از جناب دکتر خواستاریم از افراد کارآمد و لایق و اصلاح طلب در بست ریاست استفاده نمایند و این افرادی که اداره آموزش و پرورش عشایری را به گند کشیده اند جمع آوری نموده و دور بریزید

  131. سلام و تبریک خدمت دکتر موفق باشید>همکاران محترم هر چه ما عقب افتادیم از بی فرهنگی ماست از بلاهایی که ما فرهنگیان دنیا طلب و مقام پرست از خدا بی خبر بر سر این مردم آوردیم.شهرمان را نگاه کرده اید خجالت نمی کشیم بگوییم در شهر زندگی می کنیم .همش بگیم فلانی خوبه لایقه …کجاست لیاقتی که این شهر را به گند کشیده.به خاطر هر کسی که بهش ایمان دارید دست از سیاسی بازی و باند بازی بکشید.دورویی و ریا کاری بسه شب سنگ فلان گروه وشخص را به سینه می کوبیم و روز در جلسه و به دنبال گروه و شخص دیگری هستم.با این روحیه نفاق عجب انسان سازی می کنیم ما. وای به حال آینده سازان مملکت که ما آنها را پرورش می دهیم.باید افراد مومن و لایق را در گوشه منزلشان پیدا کنید دکتر جان اینهایی که جار و جنجال دارند و در هر همایش و نمایشی مثل آقای دوربینی همیشه حضور دارند مصداق همان نااهلان ونان به نرخ ثانیه خورانند.به امید کشف و ابداع آفت کشی قوی برای شهر کوهدشت و مناطق تابعه.
    نان به نرخ ثانیه خورانیم ای گرته چوچه ی عراق برخیز شاید که با تو نبینم اوضاع سیاه شهر را
    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است شب راست و روز چپ بی خیال انسانیت

  132. با سلام….خدمت دوستان عزیز ….یعضی از اقایان اسمی از طایفه بازوند به اسم اوردن…که برای انها یاد اور می شوم.که این طایفه از هر لحاظ باعث رشد این استان شده و خواهد شد…. اشخاص انقلابی بسیار زیادی که قبل از انقلاب تا حال برای شرف و ازت این سرزنین جان کندن…. پای به هرجا نهادن باعث ابادانی اونجا شدن…..هر شهری از این استان که می روید….ابن طایفه بازوند را با دیگر طایفه ها مقایسه کنید ..که دور از همه تعصبات فقط اون شهر اباد کردن…. این طایفه برعکس مابقی طایفها کوچکترین اهمیتی به پست های سیاسی می دهد…وبیشتر با توان مالی و نیروی مدبر وشاداب باعث سرافرازی این طایفه در استان شده..

  133. اقای فیضی مخواد کار نیمه تمام دوره ی قبل را جبران کنه به حول وقوه ی ا الهی

  134. با سلام مدیر کل محترم جناب اقای دریکوند از حسن انتخاب جنابعالی در انتصاب برادرارزشمند اقای بهرام عالی پور به ریاست اداره اموزش و پرورش طرحان متشکریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.