تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فرماندار پلدختر از بسته بودن محور آزادراه خرم‌آباد – پل‌زال خبر داد

  • کد خبر : 39877
  • 23 آذر 1392 - 17:39

فرماندار پلدختر از بسته شدن  محور آزادراه خرم‌آباد – پل‌زال خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس فریدون رشیدی اظهار داشت: این محور سراسری که گلوگاه ترانزیتی جنوب به شمال کشور است، به علت ریزش کوه در دهانه تونل و تخریب بخش بیرونی تونل شماره دو ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه […]

فرماندار پلدختر از بسته شدن  محور آزادراه خرم‌آباد – پل‌زال خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس فریدون رشیدی اظهار داشت: این محور سراسری که گلوگاه ترانزیتی جنوب به شمال کشور است، به علت ریزش کوه در دهانه تونل و تخریب بخش بیرونی تونل شماره دو ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه بسته شد.

وی با بیان اینکه این محور در ۴۰ کیلومتری پل زال – خرم‌آباد به علت سقوط تخته سنگ‌ها مسدود شده است، افزود: یک باند(مخالف) از محور آزادراه خرم‌آباد به پل ‌زال به دلیل ریزش دهانه تونل شماره دو همچنان مسدود و در حال حاضر مسیر خرم‌آباد به اندیمشک مسدود است.

رشیدی تصریح کرد: باند دوم (موافق) این آزادراه، آزاد است و تردد در آن جریان دارد و رانندگان می‌تواند از سمت اندیمشک به خرم‌آباد در این مسیر تردد کنند.

فرماندار پلدختر گفت: باند اول این آزادراه خرم‌آباد – اندیمشک هنوز بازگشایی نشده و زمان بازگشایی این محور مشخص نیست و رانندگانی که قصد تردد دارند، می‌توانند از جاده جایگزین محور قدیم خرم‌آباد پلدختر – اندیمشک تردد کنند.

وی افزود: با توجه به این که مسئولیت آزادراه پل زال – خرم‌آباد با بخش خصوصی است و هاشم‌زاده سرمایه‌گذار پروژه و صاحب امتیاز آزادراه در حال انجام عملیات ریزش‌برداری در سطح محور و حل مشکل است.

رشیدی تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های، راهداری و پلیس راه به آزادراه جهت بررسی موضوع اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

فرماندار پلدختر گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها یک دستگاه تریلر دچار خسارت شده و به راننده آن آسیبی نرسیده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.