- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رزمایش الی بیت المقدس در پلدختر با موفقیت پایان یافت

13920829000467_PhotoA

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: رزمایش الی بیت المقدس، علی رغم بارندگی شدید در منطقه سراب جهانگیر پلدختر با موفقیت پایان یافت.

 

محمد شریف نوریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: رزمایش  الی بیت المقدس با شرکت دو گردان ثامن الائمه و شهید شکارچی روزهای ۲۱و۲۲آذرماه (پنج شنبه و جمعه ) در پلدختر برگزار شد.

وی در مورد چگونگی برگزاری این رزمایش گفت: رزمایش الی بیت المقدس درقالب ۱۸دسته واکنش سریع در منطقه برگزار شد و بسیجیان شرکت کننده در رزمایش در زمینه آمادگی برای مقابله با ناآرامی، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن تمرین کردند و توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

شریف نوریان  با بیان اینکه اکنون بسیج در تمام صحنه‌ها مدافع ولایت و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: بسیجیان حافظان انقلاب اسلامی و بسیج همواره در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب حضور پررنگ و موثری دارد.

نوریان تصریح کرد: نام بسیج بر اندام دشمنان لرزه می‌افکند و تفکر بسیجی نیز رمز تعالی جامعه است و  دشمنان انقلاب از قدرت این نیروی مردمی در دل‌های خود هراس دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه با گستردگی که در کشور دارد، قادر است، پاسخگوی نیازها به صورت انقلابی و جهادی باشد، گفت: بسیج یکی از ضرورت‌های اساسی انقلاب اسلامی و عامل بازدارنده تهدیدات نرم و سخت دشمن و خنثی کننده توطئه‌های استکبار جهانی است.