تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

امام جمعه کوهدشت: ساخت سد معشوره به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود

  • کد خبر : 39937
  • 24 آذر 1392 - 9:42

   حجت‎الاسلام طهماسبی  بیان کرد: ضرورت دارد که ساخت سد معشوره کوهدشت به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود و دانشجویان آن را از مسئولان مطالبه کنند. ایشان همچنین بر ضرورت رونق بخشیدن کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها تاکید کرد و ادامه داد: این کرسی‎ها باید در فضایی آرام و فارغ از هرگونه هنجارشکنی و آشوب […]

IMG_0197

 

 حجت‎الاسلام طهماسبی  بیان کرد: ضرورت دارد که ساخت سد معشوره کوهدشت به مطالبه دانشجویان از دولت تبدیل شود و دانشجویان آن را از مسئولان مطالبه کنند.

ایشان همچنین بر ضرورت رونق بخشیدن کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها تاکید کرد و ادامه داد: این کرسی‎ها باید در فضایی آرام و فارغ از هرگونه هنجارشکنی و آشوب برگزار شوند.

به گزارش میرملاس نیوز ، امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه آینده از آن دانشجویان است و مدیران آینده نظام از میان افراد تحصیلکرده در دانشگاه انتخاب خواهند شد، گفت: با این حال دانشجو باید روحیه مطالبه‎گری و پرسشگری خود را حفظ کند.

حجت‎الاسلام طهماسبی با بیان اینکه اگر عالم باشیم ولی بینش نداشته باشیم این دانش منفعتی برای ما ندارد، افزود: اگر علم و عقل توام با هم باشند می توانیم مسیر درست را تشخیص دهیم و به دیگران هم مسیر درست را نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش، بینش، معرفت و بصیرت می بایست در طول تحصیل در دانشگاه به طور توامان کسب شوند، ادامه داد: هیچ انسانی نمی‎تواند بدون علم مسیر درست را در زندگی تشخیص دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دورود بر امام جمعه کوهدشت انشا….الله موفق پیروز باشی

  2. نماینده قبلی ازتمام ظرفیت وتوان خود اسفاده کرد هرجایی هم که لازم بود از توان نمایندگان لرستان وکشور بهره گرفت تا یک مجموعه از مباحث عمرانی راکه برای توسعه شهرستان وحتی استان موثر بود مصوب نماید مانند سد معشوره که بالاخره عملیلت احداث ان شروع شد.جاده چهارخطه کوهدشت -خرم اباد که در بودجه باید تا پایان سال ۹۱ به اتمام می رسید که به دلیل بی توجهی به زمان مذکور وعدم پیگیری موثر تاکنون انجام نشده است .دانشگاه ملی وبیمارستان جدید هم که هم جز مصوبات هستند ردیف بودجه ملی هم دارند ولی کسی نیست که دلسوزانه پیگیری نماید فاضلاب شهر کوهدشت وبسیاری دیگر مانند پتروشیمی وخودروسازی و.. که متاسفانه نه تنها پیگیری مناسبی نمیشود بلکه انکار می شود برهمه ما پوشیده نیست زمانی که نامی از راه اهن کوهدشت وپلدختر در پروپه راه اهن لرستان در مراسم کلنگ زنی برده نشد چگونه شاهرخی قبادی وزیر سابق را ه را وادار به عذر خواهی مکتوب رسانه ای از مردم نمود حال که یک استاندار دلسوز با تخصص عمران وتوسعه به استانمان امده است این امید می رئد که ایشان به خاطر رضای خدا ومردم محروم این استان تلاشهای گذشتگان به ویژه نماینده سابق را پیگیر باشند ما کوهدشتی حس خوبی به حضرتعالی استاندار عزیز داریم وچشم به پیگیری وانجام مصوبات به حقی که اکنون سرمایه بالقوه ماست دعاگوی شما از امرایی اصلاح طلب از کوهدشت

  3. درود بر همه انسانهای آزاده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.